Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 19.05.2008
Местоположение: София
Кара: F90 M5

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от maikooo » 12 Окт 2016, 15:44

Демирев написа:Мерси много! - А други подробности извън баналщините в обявата знаеш ли?

Колата наистина е купувана нова от Бълагария, така че има голям шанс всичко в описанието да е вярно и колата да е читава.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.08.2016
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW M4

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от taseve » 13 Окт 2016, 10:41

Здравейте!
От 2 дни когато сложа ключа в колата изписва точно преди да я запля изписвс това ""increased battery discharged".
Някой ако има идея какво е моля да кажем незнам буквално как се превежда . Колатс е е90 фейслифт 2009

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от exc » 13 Окт 2016, 14:31

Да не би да е "internal battery discharged"? Ако е така - това е някаква батерия за независимо захранване на алармата. На мен ми го набива като грешка при диагностика, затова се зачетох какво е точно.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 13 Окт 2016, 14:45

Паднал ти е заряда на акумулатора, включи го на зарядно да го повъзбудиш.
Фейсовите като паднат под критичния минимум и не палят въобще, дори не се опитва да завърти колата.
Ако ти се случи да не се шашкаш, подава ти ток някой и се прибираш, на дугия ден сменяваш акумулатора и забравяш.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 12.01.2016
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от imanov » 13 Окт 2016, 18:43

Здравейте,

не знам бях отворил капака на мотора и реших да позавинтя болтовете на капака, като един се счупи след съвсем леко затягане :cry:
Може ли съвет как е най добре да се опита да се развие счупения болт( гледам , че се разпробива с боргия и после с някакви шпилки се вади, или заварява болт или някакво лепило като епокси да се залепи друг болт и да се пробва да се развие?, или с някаква дрелка като дремел да се направи черта да може да се вкара отверка?), трябва ли да се сваля капакa и кой е най лесният начин да се извади? Може би ако не пропуска масло от там просто да се изчака времето за смяна на гарнитура като цяло и тогава да се оправи ако трябва?
Благодаря за всички съвети

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 13 Окт 2016, 21:43

Развръзката по проблема ми с ДПФ-а. Пуснах днес регенерация и газ на магистралата, забих темпомата на 2800 оборота на 5-та и зачаках, карайки безцелно по магистралата :lol: Мина около 100 пъти актив и нот актив, накрая спря регенерацията след около 30мин. Викам си сигурно е приключила, но греда - беше набила пак грешка и не е могла да завърши регенерацията. Soot последно беше на 29гр в записа на грешката. Пускам тест - супер, стойностите са паднали, в норма са, въпреки, че са високи( снимка 1). Навръщане забих темпомата на 6та на 2000 оборота, но така и не си довърши регенерацията. Ядосах се, кикдаун и я изпънах малко повечко последните 5-10мин. Доста се беше отпушила в сравнение с преди. Прибрах се, гледам грешката за ДПФ, която последно е записана - 43гр. Soot ?! Колкото беше и преди регенерацията. Пускам пак тест, налягането пак се е увеличило малко. (снимка 2) Дали защото не можа да завърши регенерацията или нещо яко го задръства? Пеперудките не са махнати. Освен ЕГР какво друго може да е ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 13 Окт 2016, 22:23

Или датчика ти не е в ред, или ДПФ-а ти се е заварил вътре.
Направи си плаузабилити тест на датчиците, в ИСТА.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 14 Окт 2016, 8:34

(h)aman написа:Развръзката по проблема ми с ДПФ-а. Пуснах днес регенерация и газ на магистралата, забих темпомата на 2800 оборота на 5-та и зачаках, карайки безцелно по магистралата :lol: Мина около 100 пъти актив и нот актив, накрая спря регенерацията след около 30мин. Викам си сигурно е приключила, но греда - беше набила пак грешка и не е могла да завърши регенерацията. Soot последно беше на 29гр в записа на грешката. Пускам тест - супер, стойностите са паднали, в норма са, въпреки, че са високи( снимка 1). Навръщане забих темпомата на 6та на 2000 оборота, но така и не си довърши регенерацията. Ядосах се, кикдаун и я изпънах малко повечко последните 5-10мин. Доста се беше отпушила в сравнение с преди. Прибрах се, гледам грешката за ДПФ, която последно е записана - 43гр. Soot ?! Колкото беше и преди регенерацията. Пускам пак тест, налягането пак се е увеличило малко. (снимка 2) Дали защото не можа да завърши регенерацията или нещо яко го задръства? Пеперудките не са махнати. Освен ЕГР какво друго може да е ?


Грешката ти е в ядосванеро и кикдауна, колата не може да регенерира над 160, и произвежда бая повече сажди, ако не си сменил датчика за налягането не очаквай да направиш регенерация. Поне вече се малко в норми, но колата не може да почне стандартна регенерация с счупен датчик.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от (h)aman » 14 Окт 2016, 8:51

Taruno написа:
(h)aman написа:Развръзката по проблема ми с ДПФ-а. Пуснах днес регенерация и газ на магистралата, забих темпомата на 2800 оборота на 5-та и зачаках, карайки безцелно по магистралата :lol: Мина около 100 пъти актив и нот актив, накрая спря регенерацията след около 30мин. Викам си сигурно е приключила, но греда - беше набила пак грешка и не е могла да завърши регенерацията. Soot последно беше на 29гр в записа на грешката. Пускам тест - супер, стойностите са паднали, в норма са, въпреки, че са високи( снимка 1). Навръщане забих темпомата на 6та на 2000 оборота, но така и не си довърши регенерацията. Ядосах се, кикдаун и я изпънах малко повечко последните 5-10мин. Доста се беше отпушила в сравнение с преди. Прибрах се, гледам грешката за ДПФ, която последно е записана - 43гр. Soot ?! Колкото беше и преди регенерацията. Пускам пак тест, налягането пак се е увеличило малко. (снимка 2) Дали защото не можа да завърши регенерацията или нещо яко го задръства? Пеперудките не са махнати. Освен ЕГР какво друго може да е ?


Грешката ти е в ядосванеро и кикдауна, колата не може да регенерира над 160, и произвежда бая повече сажди, ако не си сменил датчика за налягането не очаквай да направиш регенерация. Поне вече се малко в норми, но колата не може да почне стандартна регенерация с счупен датчик.


В момента не записва грешка за датчика, само 480А.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 14 Окт 2016, 12:01

(h)aman написа:
Taruno написа:
(h)aman написа:Развръзката по проблема ми с ДПФ-а. Пуснах днес регенерация и газ на магистралата, забих темпомата на 2800 оборота на 5-та и зачаках, карайки безцелно по магистралата :lol: Мина около 100 пъти актив и нот актив, накрая спря регенерацията след около 30мин. Викам си сигурно е приключила, но греда - беше набила пак грешка и не е могла да завърши регенерацията. Soot последно беше на 29гр в записа на грешката. Пускам тест - супер, стойностите са паднали, в норма са, въпреки, че са високи( снимка 1). Навръщане забих темпомата на 6та на 2000 оборота, но така и не си довърши регенерацията. Ядосах се, кикдаун и я изпънах малко повечко последните 5-10мин. Доста се беше отпушила в сравнение с преди. Прибрах се, гледам грешката за ДПФ, която последно е записана - 43гр. Soot ?! Колкото беше и преди регенерацията. Пускам пак тест, налягането пак се е увеличило малко. (снимка 2) Дали защото не можа да завърши регенерацията или нещо яко го задръства? Пеперудките не са махнати. Освен ЕГР какво друго може да е ?


Грешката ти е в ядосванеро и кикдауна, колата не може да регенерира над 160, и произвежда бая повече сажди, ако не си сменил датчика за налягането не очаквай да направиш регенерация. Поне вече се малко в норми, но колата не може да почне стандартна регенерация с счупен датчик.


В момента не записва грешка за датчика, само 480А.


Ако си го сменил ОК ако не той не си работи ;) нищо по тая кола няма да се самопоправи

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bogatia » 14 Окт 2016, 15:46

Някой знае ли дали може да се ремонтира диференциал...става въпрос за БМВ Е90 318i ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 14 Окт 2016, 16:35

Какво му е?

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bogatia » 14 Окт 2016, 16:45

2707E91 написа:Какво му е?

ако е към мен въпроса...диференциала вие...предполагам лагери

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 14 Окт 2016, 16:49

bogatia написа:Някой знае ли дали може да се ремонтира диференциал...става въпрос за БМВ Е90 318i ?


Могат да се сменят семеринги и да се налее масло :) тия диференциали са направени бетон, имат нужда от много по-малко масло т.е. и да изтече 2/3 от това,което ве вътре пак ще си е наред и карат МНОГО.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 24.01.2004
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E70

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bogatia » 14 Окт 2016, 16:52

Taruno написа:
bogatia написа:Някой знае ли дали може да се ремонтира диференциал...става въпрос за БМВ Е90 318i ?


Могат да се сменят семеринги и да се налее масло :) тия диференциали са направени бетон, имат нужда от много по-малко масло т.е. и да изтече 2/3 от това,което ве вътре пак ще си е наред и карат МНОГО.

масло си има...но вие ужасно...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook