Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Бързи въпроси и отговори
Демирев написа:Мерси много! - А други подробности извън баналщините в обявата знаеш ли?
Колата наистина е купувана нова от Бълагария, така че има голям шанс всичко в описанието да е вярно и колата да е читава.

Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте!
От 2 дни когато сложа ключа в колата изписва точно преди да я запля изписвс това ""increased battery discharged".
Някой ако има идея какво е моля да кажем незнам буквално как се превежда . Колатс е е90 фейслифт 2009
От 2 дни когато сложа ключа в колата изписва точно преди да я запля изписвс това ""increased battery discharged".
Някой ако има идея какво е моля да кажем незнам буквално как се превежда . Колатс е е90 фейслифт 2009
Re: Бързи въпроси и отговори
Да не би да е "internal battery discharged"? Ако е така - това е някаква батерия за независимо захранване на алармата. На мен ми го набива като грешка при диагностика, затова се зачетох какво е точно.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Паднал ти е заряда на акумулатора, включи го на зарядно да го повъзбудиш.
Фейсовите като паднат под критичния минимум и не палят въобще, дори не се опитва да завърти колата.
Ако ти се случи да не се шашкаш, подава ти ток някой и се прибираш, на дугия ден сменяваш акумулатора и забравяш.
Фейсовите като паднат под критичния минимум и не палят въобще, дори не се опитва да завърти колата.
Ако ти се случи да не се шашкаш, подава ти ток някой и се прибираш, на дугия ден сменяваш акумулатора и забравяш.

Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
не знам бях отворил капака на мотора и реших да позавинтя болтовете на капака, като един се счупи след съвсем леко затягане
Може ли съвет как е най добре да се опита да се развие счупения болт( гледам , че се разпробива с боргия и после с някакви шпилки се вади, или заварява болт или някакво лепило като епокси да се залепи друг болт и да се пробва да се развие?, или с някаква дрелка като дремел да се направи черта да може да се вкара отверка?), трябва ли да се сваля капакa и кой е най лесният начин да се извади? Може би ако не пропуска масло от там просто да се изчака времето за смяна на гарнитура като цяло и тогава да се оправи ако трябва?
Благодаря за всички съвети
не знам бях отворил капака на мотора и реших да позавинтя болтовете на капака, като един се счупи след съвсем леко затягане

Може ли съвет как е най добре да се опита да се развие счупения болт( гледам , че се разпробива с боргия и после с някакви шпилки се вади, или заварява болт или някакво лепило като епокси да се залепи друг болт и да се пробва да се развие?, или с някаква дрелка като дремел да се направи черта да може да се вкара отверка?), трябва ли да се сваля капакa и кой е най лесният начин да се извади? Може би ако не пропуска масло от там просто да се изчака времето за смяна на гарнитура като цяло и тогава да се оправи ако трябва?
Благодаря за всички съвети
Re: Бързи въпроси и отговори
Развръзката по проблема ми с ДПФ-а. Пуснах днес регенерация и газ на магистралата, забих темпомата на 2800 оборота на 5-та и зачаках, карайки безцелно по магистралата
Мина около 100 пъти актив и нот актив, накрая спря регенерацията след около 30мин. Викам си сигурно е приключила, но греда - беше набила пак грешка и не е могла да завърши регенерацията. Soot последно беше на 29гр в записа на грешката. Пускам тест - супер, стойностите са паднали, в норма са, въпреки, че са високи( снимка 1). Навръщане забих темпомата на 6та на 2000 оборота, но така и не си довърши регенерацията. Ядосах се, кикдаун и я изпънах малко повечко последните 5-10мин. Доста се беше отпушила в сравнение с преди. Прибрах се, гледам грешката за ДПФ, която последно е записана - 43гр. Soot ?! Колкото беше и преди регенерацията. Пускам пак тест, налягането пак се е увеличило малко. (снимка 2) Дали защото не можа да завърши регенерацията или нещо яко го задръства? Пеперудките не са махнати. Освен ЕГР какво друго може да е ?

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Или датчика ти не е в ред, или ДПФ-а ти се е заварил вътре.
Направи си плаузабилити тест на датчиците, в ИСТА.
Направи си плаузабилити тест на датчиците, в ИСТА.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:Развръзката по проблема ми с ДПФ-а. Пуснах днес регенерация и газ на магистралата, забих темпомата на 2800 оборота на 5-та и зачаках, карайки безцелно по магистралатаМина около 100 пъти актив и нот актив, накрая спря регенерацията след около 30мин. Викам си сигурно е приключила, но греда - беше набила пак грешка и не е могла да завърши регенерацията. Soot последно беше на 29гр в записа на грешката. Пускам тест - супер, стойностите са паднали, в норма са, въпреки, че са високи( снимка 1). Навръщане забих темпомата на 6та на 2000 оборота, но така и не си довърши регенерацията. Ядосах се, кикдаун и я изпънах малко повечко последните 5-10мин. Доста се беше отпушила в сравнение с преди. Прибрах се, гледам грешката за ДПФ, която последно е записана - 43гр. Soot ?! Колкото беше и преди регенерацията. Пускам пак тест, налягането пак се е увеличило малко. (снимка 2) Дали защото не можа да завърши регенерацията или нещо яко го задръства? Пеперудките не са махнати. Освен ЕГР какво друго може да е ?
Грешката ти е в ядосванеро и кикдауна, колата не може да регенерира над 160, и произвежда бая повече сажди, ако не си сменил датчика за налягането не очаквай да направиш регенерация. Поне вече се малко в норми, но колата не може да почне стандартна регенерация с счупен датчик.
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:(h)aman написа:Развръзката по проблема ми с ДПФ-а. Пуснах днес регенерация и газ на магистралата, забих темпомата на 2800 оборота на 5-та и зачаках, карайки безцелно по магистралатаМина около 100 пъти актив и нот актив, накрая спря регенерацията след около 30мин. Викам си сигурно е приключила, но греда - беше набила пак грешка и не е могла да завърши регенерацията. Soot последно беше на 29гр в записа на грешката. Пускам тест - супер, стойностите са паднали, в норма са, въпреки, че са високи( снимка 1). Навръщане забих темпомата на 6та на 2000 оборота, но така и не си довърши регенерацията. Ядосах се, кикдаун и я изпънах малко повечко последните 5-10мин. Доста се беше отпушила в сравнение с преди. Прибрах се, гледам грешката за ДПФ, която последно е записана - 43гр. Soot ?! Колкото беше и преди регенерацията. Пускам пак тест, налягането пак се е увеличило малко. (снимка 2) Дали защото не можа да завърши регенерацията или нещо яко го задръства? Пеперудките не са махнати. Освен ЕГР какво друго може да е ?
Грешката ти е в ядосванеро и кикдауна, колата не може да регенерира над 160, и произвежда бая повече сажди, ако не си сменил датчика за налягането не очаквай да направиш регенерация. Поне вече се малко в норми, но колата не може да почне стандартна регенерация с счупен датчик.
В момента не записва грешка за датчика, само 480А.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
(h)aman написа:Taruno написа:(h)aman написа:Развръзката по проблема ми с ДПФ-а. Пуснах днес регенерация и газ на магистралата, забих темпомата на 2800 оборота на 5-та и зачаках, карайки безцелно по магистралатаМина около 100 пъти актив и нот актив, накрая спря регенерацията след около 30мин. Викам си сигурно е приключила, но греда - беше набила пак грешка и не е могла да завърши регенерацията. Soot последно беше на 29гр в записа на грешката. Пускам тест - супер, стойностите са паднали, в норма са, въпреки, че са високи( снимка 1). Навръщане забих темпомата на 6та на 2000 оборота, но така и не си довърши регенерацията. Ядосах се, кикдаун и я изпънах малко повечко последните 5-10мин. Доста се беше отпушила в сравнение с преди. Прибрах се, гледам грешката за ДПФ, която последно е записана - 43гр. Soot ?! Колкото беше и преди регенерацията. Пускам пак тест, налягането пак се е увеличило малко. (снимка 2) Дали защото не можа да завърши регенерацията или нещо яко го задръства? Пеперудките не са махнати. Освен ЕГР какво друго може да е ?
Грешката ти е в ядосванеро и кикдауна, колата не може да регенерира над 160, и произвежда бая повече сажди, ако не си сменил датчика за налягането не очаквай да направиш регенерация. Поне вече се малко в норми, но колата не може да почне стандартна регенерация с счупен датчик.
В момента не записва грешка за датчика, само 480А.
Ако си го сменил ОК ако не той не си работи

- bogatia
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 24.01.2004
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70
Re: Бързи въпроси и отговори
Някой знае ли дали може да се ремонтира диференциал...става въпрос за БМВ Е90 318i ?
- bogatia
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 24.01.2004
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70
Re: Бързи въпроси и отговори
2707E91 написа:Какво му е?
ако е към мен въпроса...диференциала вие...предполагам лагери
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
bogatia написа:Някой знае ли дали може да се ремонтира диференциал...става въпрос за БМВ Е90 318i ?
Могат да се сменят семеринги и да се налее масло

- bogatia
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 24.01.2004
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70
Re: Бързи въпроси и отговори
Taruno написа:bogatia написа:Някой знае ли дали може да се ремонтира диференциал...става въпрос за БМВ Е90 318i ?
Могат да се сменят семеринги и да се налее маслотия диференциали са направени бетон, имат нужда от много по-малко масло т.е. и да изтече 2/3 от това,което ве вътре пак ще си е наред и карат МНОГО.
масло си има...но вие ужасно...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани