Проблем с автомат

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.09.2016

Проблем с автомат

Мнение от Yog1 » 09 Окт 2016, 23:14

Здравейте колеги , взех едно бмв 325 дизел е90. Започна да влиза в авариен режим след превключване от трета към четвърта. Ходих да замерят нивото на маслото оказа се , че липсват 2,5 литра. Долях подкарах и помислих , че проблема е приключил докато не я настъпих и не влезна пак в ав. режим. Имам диагностика и чистя грешката. До 3та превключва нормално , но независимо на ръчно или автоматично превключи ли на 4та пак влиза в ав. режим. Чета я с делфи и грешката е ( мониторинг на скоростна кутия при предавки 3-4, недостоверен - постоянно. ) Някой да има представа какъв е проблема и дали трябва да се свалят скоростите .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем с автомат

Мнение от Gqbriel » 10 Окт 2016, 9:04

Yog1 написа:Здравейте колеги , взех едно бмв 325 дизел е90. Започна да влиза в авариен режим след превключване от трета към четвърта. Ходих да замерят нивото на маслото оказа се , че липсват 2,5 литра. Долях подкарах и помислих , че проблема е приключил докато не я настъпих и не влезна пак в ав. режим. Имам диагностика и чистя грешката. До 3та превключва нормално , но независимо на ръчно или автоматично превключи ли на 4та пак влиза в ав. режим. Чета я с делфи и грешката е ( мониторинг на скоростна кутия при предавки 3-4, недостоверен - постоянно. ) Някой да има представа какъв е проблема и дали трябва да се свалят скоростите .

Датчик или уплътненията на мехатрониката,коитос е прецакват с времето и си е задължително да се сменят при смяна на маслото,защото така или иначе издържат по 60-70к колкото и маслото.Според мен са износени,не прави налягане достатъчно и ти влиза в авариен.

Смени ето това
Изображение

+

Изображение
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с автомат

Мнение от zvetiko » 10 Окт 2016, 10:54

Липсващи 2,5 литра масло- последната кутия с подобна липса- около 3 литра, се беше сериозно "изпържила". Какво беше състоянието на останалото масло- ако е черно и мирише на изгоряло, не е трябвало да доливате.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.09.2016

Re: Проблем с автомат

Мнение от Yog1 » 11 Окт 2016, 0:38

Незнам какво е било състоянието на маслото , защото бях в колата , но пичагата където доля каза , че на 99% няма да имам проблем и е било от маслото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Проблем с автомат

Мнение от awful » 13 Окт 2016, 19:51

Gqbriel написа:
Yog1 написа:Здравейте колеги , взех едно бмв 325 дизел е90. Започна да влиза в авариен режим след превключване от трета към четвърта. Ходих да замерят нивото на маслото оказа се , че липсват 2,5 литра. Долях подкарах и помислих , че проблема е приключил докато не я настъпих и не влезна пак в ав. режим. Имам диагностика и чистя грешката. До 3та превключва нормално , но независимо на ръчно или автоматично превключи ли на 4та пак влиза в ав. режим. Чета я с делфи и грешката е ( мониторинг на скоростна кутия при предавки 3-4, недостоверен - постоянно. ) Някой да има представа какъв е проблема и дали трябва да се свалят скоростите .

Датчик или уплътненията на мехатрониката,коитос е прецакват с времето и си е задължително да се сменят при смяна на маслото,защото така или иначе издържат по 60-70к колкото и маслото.Според мен са износени,не прави налягане достатъчно и ти влиза в авариен.

Смени ето това
Изображение

+

Изображение



Сменено масло на 180к км и беше леко мътно но добро поне на вид, колата сега е над 230к км и няма никакъв проблем та тези 70 80к км са малко за смяна на масло.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем с автомат

Мнение от Gqbriel » 13 Окт 2016, 22:09

За уплътненията говорех 60-70к - но това е от чуждите форуми което съм чел :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.09.2016

Re: Проблем с автомат

Мнение от Yog1 » 14 Окт 2016, 11:10

Къде се намират тези уплатнения, защото вчера смених картер-филтъра с маслото и пак същия проблем прави ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Проблем с автомат

Мнение от Leon » 14 Окт 2016, 12:04

Е, трябваше да питаш преди да го смениш. ;) Ясно, че не ти се дават пари, но при такива проблеми, обкновено не се минава само със смяна на масло. И е добре да се информираш какво може да бъде, за да се разглобява само веднъж. И ако майстора ти не вижда проблем в това поведение, потърси друго мнение.
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Проблем с автомат

Мнение от awful » 14 Окт 2016, 14:18

Gqbriel написа:За уплътненията говорех 60-70к - но това е от чуждите форуми което съм чел :yes:


Да разбирах те но ако на тези 60 70к колега са заминали до тези 230к на какво ли приличат.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем с автомат

Мнение от Gqbriel » 15 Окт 2016, 9:56

awful написа:
Gqbriel написа:За уплътненията говорех 60-70к - но това е от чуждите форуми което съм чел :yes:


Да разбирах те но ако на тези 60 70к колега са заминали до тези 230к на какво ли приличат.


Ами виждал съм да са на части :mhihi:

Yog1 написа:Къде се намират тези уплатнения, защото вчера смених картер-филтъра с маслото и пак същия проблем прави ?



Теб не те разбирам,питаш за мнения и евентуално съвети и не си правиш труда да ги приложиш (не че те съдя,но нали)..проблема може да ти е за едно уплътнение за 25лв а сега си дал 500лв за масло и филтър (ако си взел хубави) сега трябва да дадеш още поне 50лв за нови 2лтр масло + труд да сваляте всичко отново (ако решиш да ги провериш).Отделно твоето масло трябва да го източите в съд в който след това да ползваш отново.Надали си сменил и буксата на мехатроника,която се сменя само ако картера е долу,общо взето малко половинчата работа.
Проверихте ли дали има стружки в стария картер,около магнитите?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.09.2016

Re: Проблем с автомат

Мнение от Yog1 » 15 Окт 2016, 13:59

Такива са ми майсторите . Ако съм знаел какво трябва да направя нямаше и да питам. Иначе да имаше стружки и маслото беше мн черно , но реших да рискувам. За съжаление същия ефект. Мислиш ли , че от тези уплатнения може да се оправи , защото като тръгне да сменя от 3та на 4та с малко повече гас изритва яко един път и след това влиза в авариен режим.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Проблем с автомат

Мнение от vld » 15 Окт 2016, 15:39

Сваляй я тая кутия за пълна профилактика, ако ще я караш колата, поне повече няма да се ядосваш с нея. Ако не знаеш към кого да се обърнеш за ремонта питай, ще те насочим.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем с автомат

Мнение от Gqbriel » 16 Окт 2016, 10:24

Yog1 написа:Такива са ми майсторите . Ако съм знаел какво трябва да направя нямаше и да питам. Иначе да имаше стружки и маслото беше мн черно , но реших да рискувам. За съжаление същия ефект. Мислиш ли , че от тези уплатнения може да се оправи , защото като тръгне да сменя от 3та на 4та с малко повече гас изритва яко един път и след това влиза в авариен режим.

Не мога да ти гарантирам,НО :

*стружки не трябва да има,може да има много финни частици като прах,все пак затова са и магнитите там но стружки определено не
*НЕ мога да ти гарантирам,че от тях ще се оправи,но те определено променят работата на кутията,все пак се грижат за правилното движение на флуида в кутията
*щом изритва от 3-4та може или първичен вал да е направил беля или има един o-ring който е на вала и ако той е скъсан (виждал съм го скоро на разглобена кутия как не сменяше заради един o-ring за 20лв) или смачкан ,пак няма да има правилно налягане и ще набива грешки.
*при 3-4та торка е отворен повече и съответно налягането е по-голямо и е възможно да е от тези които ти показах
*на мен от буксата ми влизаше в авариен ,не правилно монтирана или изкривени леко пинове,омаслени и т.н

Та самата кутия си иска нейното определено,НО според мен АКО имаш възможност - свали я тая тъпа кутия,нека някой я разглоби (не е кой знае колко сложно) и да я прегледа част по част,защото сега си набил едни пари и пак колата ти НЕ работи.

Ако има позитивно е ,че ще ползваш и филтъра и маслото за което вече си платил - просто да го съберат в съд,все пак тва е масло на няма и 1000км предполагам,но шанса да я потрошиш на цяло е не малък в този и вариянт.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 26.09.2016

Re: Проблем с автомат

Мнение от Yog1 » 17 Окт 2016, 15:12

Ами то лошото е , че май няма да мога да ползвам филтъра и маслото , защото нали пак ще направи стружки. Решил съм да търся кутия вместо да я правя. Казаха ми ,че стават и от други модели за 325Д . Някой знае ли от кои модели бмв разбрах че и ауди също ще съвпадне кутията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем с автомат

Мнение от Gqbriel » 17 Окт 2016, 17:14

Yog1 написа:Ами то лошото е , че май няма да мога да ползвам филтъра и маслото , защото нали пак ще направи стружки. Решил съм да търся кутия вместо да я правя. Казаха ми ,че стават и от други модели за 325Д . Някой знае ли от кои модели бмв разбрах че и ауди също ще съвпадне кутията.

Кутията мисля е еднаква,ти ще ползваш евентуално твоята мехатроника ....но как ще си сигурен в другата кутия :dunno:

HP19[edit]
The 6HP19 transmission was a development of the original 6HP26, but was downgraded for less demanding applications. As such, the 6HP19 is rated at 400 N·m (295 lb·ft) of torque.

Gear ratios:

1 2 3 4 5 6 R final drive Application
4.07 2.37 1.55 1.16 0.85 0.67 3.20 4.44 BMW X3
4.17 2.34 1.52 1.14 0.87 0.69 3.40 3.73 Hyundai Genesis Coupe
Applications[edit]
Rear-wheel drive cars:

BMW X3
2009–2012 Hyundai Genesis Coupe 3.8-litre V6
BMW 520i (E60)
BMW 530i (E60), pre-LCI
BMW 325i, 330i, 335i (E90), pre-LCI
6HP19A[edit]
The 6HP19A is a variation of the 6HP19 for four-wheel drive applications. It was used by the Volkswagen Group for some permanent four-wheel drive models.

Applications[edit]
Audi (B6) S4 (Typ 8E/8H)
Audi (B7) S4 (Typ 8E/8H)
VW Phaeton (Typ 3D)
VW Touareg (Typ 4L)
Audi Q7 (Typ 4L)
Audi A6 (Typ C6/4F) 3.0 TDI / 3.2 FSI
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Следваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook