Проблем с автомат
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с автомат
Здравейте колеги , взех едно бмв 325 дизел е90. Започна да влиза в авариен режим след превключване от трета към четвърта. Ходих да замерят нивото на маслото оказа се , че липсват 2,5 литра. Долях подкарах и помислих , че проблема е приключил докато не я настъпих и не влезна пак в ав. режим. Имам диагностика и чистя грешката. До 3та превключва нормално , но независимо на ръчно или автоматично превключи ли на 4та пак влиза в ав. режим. Чета я с делфи и грешката е ( мониторинг на скоростна кутия при предавки 3-4, недостоверен - постоянно. ) Някой да има представа какъв е проблема и дали трябва да се свалят скоростите .
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с автомат
Yog1 написа:Здравейте колеги , взех едно бмв 325 дизел е90. Започна да влиза в авариен режим след превключване от трета към четвърта. Ходих да замерят нивото на маслото оказа се , че липсват 2,5 литра. Долях подкарах и помислих , че проблема е приключил докато не я настъпих и не влезна пак в ав. режим. Имам диагностика и чистя грешката. До 3та превключва нормално , но независимо на ръчно или автоматично превключи ли на 4та пак влиза в ав. режим. Чета я с делфи и грешката е ( мониторинг на скоростна кутия при предавки 3-4, недостоверен - постоянно. ) Някой да има представа какъв е проблема и дали трябва да се свалят скоростите .
Датчик или уплътненията на мехатрониката,коитос е прецакват с времето и си е задължително да се сменят при смяна на маслото,защото така или иначе издържат по 60-70к колкото и маслото.Според мен са износени,не прави налягане достатъчно и ти влиза в авариен.
Смени ето това

+

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с автомат
Липсващи 2,5 литра масло- последната кутия с подобна липса- около 3 литра, се беше сериозно "изпържила". Какво беше състоянието на останалото масло- ако е черно и мирише на изгоряло, не е трябвало да доливате.
Re: Проблем с автомат
Незнам какво е било състоянието на маслото , защото бях в колата , но пичагата където доля каза , че на 99% няма да имам проблем и е било от маслото.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем с автомат
Gqbriel написа:Yog1 написа:Здравейте колеги , взех едно бмв 325 дизел е90. Започна да влиза в авариен режим след превключване от трета към четвърта. Ходих да замерят нивото на маслото оказа се , че липсват 2,5 литра. Долях подкарах и помислих , че проблема е приключил докато не я настъпих и не влезна пак в ав. режим. Имам диагностика и чистя грешката. До 3та превключва нормално , но независимо на ръчно или автоматично превключи ли на 4та пак влиза в ав. режим. Чета я с делфи и грешката е ( мониторинг на скоростна кутия при предавки 3-4, недостоверен - постоянно. ) Някой да има представа какъв е проблема и дали трябва да се свалят скоростите .
Датчик или уплътненията на мехатрониката,коитос е прецакват с времето и си е задължително да се сменят при смяна на маслото,защото така или иначе издържат по 60-70к колкото и маслото.Според мен са износени,не прави налягане достатъчно и ти влиза в авариен.
Смени ето това
+
Сменено масло на 180к км и беше леко мътно но добро поне на вид, колата сега е над 230к км и няма никакъв проблем та тези 70 80к км са малко за смяна на масло.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с автомат
За уплътненията говорех 60-70к - но това е от чуждите форуми което съм чел 

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Проблем с автомат
Къде се намират тези уплатнения, защото вчера смених картер-филтъра с маслото и пак същия проблем прави ?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблем с автомат
Е, трябваше да питаш преди да го смениш.
Ясно, че не ти се дават пари, но при такива проблеми, обкновено не се минава само със смяна на масло. И е добре да се информираш какво може да бъде, за да се разглобява само веднъж. И ако майстора ти не вижда проблем в това поведение, потърси друго мнение.

Never mistake motion for action...
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Проблем с автомат
Gqbriel написа:За уплътненията говорех 60-70к - но това е от чуждите форуми което съм чел
Да разбирах те но ако на тези 60 70к колега са заминали до тези 230к на какво ли приличат.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с автомат
awful написа:Gqbriel написа:За уплътненията говорех 60-70к - но това е от чуждите форуми което съм чел
Да разбирах те но ако на тези 60 70к колега са заминали до тези 230к на какво ли приличат.
Ами виждал съм да са на части

Yog1 написа:Къде се намират тези уплатнения, защото вчера смених картер-филтъра с маслото и пак същия проблем прави ?
Теб не те разбирам,питаш за мнения и евентуално съвети и не си правиш труда да ги приложиш (не че те съдя,но нали)..проблема може да ти е за едно уплътнение за 25лв а сега си дал 500лв за масло и филтър (ако си взел хубави) сега трябва да дадеш още поне 50лв за нови 2лтр масло + труд да сваляте всичко отново (ако решиш да ги провериш).Отделно твоето масло трябва да го източите в съд в който след това да ползваш отново.Надали си сменил и буксата на мехатроника,която се сменя само ако картера е долу,общо взето малко половинчата работа.
Проверихте ли дали има стружки в стария картер,около магнитите?
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Проблем с автомат
Такива са ми майсторите . Ако съм знаел какво трябва да направя нямаше и да питам. Иначе да имаше стружки и маслото беше мн черно , но реших да рискувам. За съжаление същия ефект. Мислиш ли , че от тези уплатнения може да се оправи , защото като тръгне да сменя от 3та на 4та с малко повече гас изритва яко един път и след това влиза в авариен режим.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с автомат
Сваляй я тая кутия за пълна профилактика, ако ще я караш колата, поне повече няма да се ядосваш с нея. Ако не знаеш към кого да се обърнеш за ремонта питай, ще те насочим.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с автомат
Yog1 написа:Такива са ми майсторите . Ако съм знаел какво трябва да направя нямаше и да питам. Иначе да имаше стружки и маслото беше мн черно , но реших да рискувам. За съжаление същия ефект. Мислиш ли , че от тези уплатнения може да се оправи , защото като тръгне да сменя от 3та на 4та с малко повече гас изритва яко един път и след това влиза в авариен режим.
Не мога да ти гарантирам,НО :
*стружки не трябва да има,може да има много финни частици като прах,все пак затова са и магнитите там но стружки определено не
*НЕ мога да ти гарантирам,че от тях ще се оправи,но те определено променят работата на кутията,все пак се грижат за правилното движение на флуида в кутията
*щом изритва от 3-4та може или първичен вал да е направил беля или има един o-ring който е на вала и ако той е скъсан (виждал съм го скоро на разглобена кутия как не сменяше заради един o-ring за 20лв) или смачкан ,пак няма да има правилно налягане и ще набива грешки.
*при 3-4та торка е отворен повече и съответно налягането е по-голямо и е възможно да е от тези които ти показах
*на мен от буксата ми влизаше в авариен ,не правилно монтирана или изкривени леко пинове,омаслени и т.н
Та самата кутия си иска нейното определено,НО според мен АКО имаш възможност - свали я тая тъпа кутия,нека някой я разглоби (не е кой знае колко сложно) и да я прегледа част по част,защото сега си набил едни пари и пак колата ти НЕ работи.
Ако има позитивно е ,че ще ползваш и филтъра и маслото за което вече си платил - просто да го съберат в съд,все пак тва е масло на няма и 1000км предполагам,но шанса да я потрошиш на цяло е не малък в този и вариянт.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Проблем с автомат
Ами то лошото е , че май няма да мога да ползвам филтъра и маслото , защото нали пак ще направи стружки. Решил съм да търся кутия вместо да я правя. Казаха ми ,че стават и от други модели за 325Д . Някой знае ли от кои модели бмв разбрах че и ауди също ще съвпадне кутията.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с автомат
Yog1 написа:Ами то лошото е , че май няма да мога да ползвам филтъра и маслото , защото нали пак ще направи стружки. Решил съм да търся кутия вместо да я правя. Казаха ми ,че стават и от други модели за 325Д . Някой знае ли от кои модели бмв разбрах че и ауди също ще съвпадне кутията.
Кутията мисля е еднаква,ти ще ползваш евентуално твоята мехатроника ....но как ще си сигурен в другата кутия

HP19[edit]
The 6HP19 transmission was a development of the original 6HP26, but was downgraded for less demanding applications. As such, the 6HP19 is rated at 400 N·m (295 lb·ft) of torque.
Gear ratios:
1 2 3 4 5 6 R final drive Application
4.07 2.37 1.55 1.16 0.85 0.67 3.20 4.44 BMW X3
4.17 2.34 1.52 1.14 0.87 0.69 3.40 3.73 Hyundai Genesis Coupe
Applications[edit]
Rear-wheel drive cars:
BMW X3
2009–2012 Hyundai Genesis Coupe 3.8-litre V6
BMW 520i (E60)
BMW 530i (E60), pre-LCI
BMW 325i, 330i, 335i (E90), pre-LCI
6HP19A[edit]
The 6HP19A is a variation of the 6HP19 for four-wheel drive applications. It was used by the Volkswagen Group for some permanent four-wheel drive models.
Applications[edit]
Audi (B6) S4 (Typ 8E/8H)
Audi (B7) S4 (Typ 8E/8H)
VW Phaeton (Typ 3D)
VW Touareg (Typ 4L)
Audi Q7 (Typ 4L)
Audi A6 (Typ C6/4F) 3.0 TDI / 3.2 FSI
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани