Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 30 Сеп 2016, 10:34

b00st написа:
димитър_81 написа:
a215572-report.pdf
Е то беше ясно, че километрите са много повече, но вие се хванахте за цената. Идеята е ако има проблем с мотора да се отремонтира и да стане кола с още едни 3к лева да речем.

75-80К на година средно. 2010 е върната на 1км, 2012-та пак е връщана, доволно са се повозили :mhihi:

Аз по друг начин ги виждам нещата, само едно несъответствие има за 2010г. това с 1 км.
Колата реално е подкарана 2009г. нагоре историята и е последователна, което свежда този 1км до, извода че е грешка, след това нагоре километража не почва да се вдига пак от нула а продължава да трупа предходния.
Това обаче вероятно е извадено от сайт, ако се направи справка в дилър би трябвало да има детайлна информация за ремонтите при посещенията.
Типичния фирмен немски автомобил, представителството в което е обслужвана се намира в индустриалната част на германия :mhihi:
Така, че всичко изглежда съвсем в норма.
Проблема е, че от 01.2012г. до сега са минали 4г. в които ако сложиш средно по 50к. на година километрите стават сериозни...да ама може и да не е карана по 50, ами по 30 та нали....
В крайна сметка точно за това става въпрос, при правилна проверка всичко се изяснява и няма нужда да си гадаем и да си говорим глупости :yes:
Извода е , че не е удавник, нито пък е премазана от валяк, просто си е избила парите :mhihi:
Тук е съвсем показателно обаче да се види нагледно, че не само тук се въртят километрите, явно се вижда как са я подмладили с 200к км. още в германия :mhihi:
Предполагам че е чукнала 500к км. :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 30 Сеп 2016, 11:09

И аз мисля, че просто приемчика е чукнал 1км като показание. Иначе между 9 април и 4 юни 2010 трябва да са навъртени 120 000км. Така или иначе колата е върната много. Вероятно са отстранени голяма част от проблемите, които се появяват около 200к, но пък има предпоставки за нови.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 30 Сеп 2016, 11:29

Leon написа:И аз мисля, че просто приемчика е чукнал 1км като показание. Иначе между 9 април и 4 юни 2010 трябва да са навъртени 120 000км. Така или иначе колата е върната много. Вероятно са отстранени голяма част от проблемите, които се появяват около 200к, но пък има предпоставки за нови.


Според мен, за да е на тази цена, веригата е била късана. А това надали може лесно и евтино да се провери преди покупка...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 30 Сеп 2016, 11:55

vld написа:
b00st написа:
димитър_81 написа:
a215572-report.pdf
Е то беше ясно, че километрите са много повече, но вие се хванахте за цената. Идеята е ако има проблем с мотора да се отремонтира и да стане кола с още едни 3к лева да речем.

75-80К на година средно. 2010 е върната на 1км, 2012-та пак е връщана, доволно са се повозили :mhihi:

Аз по друг начин ги виждам нещата, само едно несъответствие има за 2010г. това с 1 км.
Колата реално е подкарана 2009г. нагоре историята и е последователна, което свежда този 1км до, извода че е грешка, след това нагоре километража не почва да се вдига пак от нула а продължава да трупа предходния.
Това обаче вероятно е извадено от сайт, ако се направи справка в дилър би трябвало да има детайлна информация за ремонтите при посещенията.
Типичния фирмен немски автомобил, представителството в което е обслужвана се намира в индустриалната част на германия :mhihi:
Така, че всичко изглежда съвсем в норма.
Проблема е, че от 01.2012г. до сега са минали 4г. в които ако сложиш средно по 50к. на година километрите стават сериозни...да ама може и да не е карана по 50, ами по 30 та нали....
В крайна сметка точно за това става въпрос, при правилна проверка всичко се изяснява и няма нужда да си гадаем и да си говорим глупости :yes:
Извода е , че не е удавник, нито пък е премазана от валяк, просто си е избила парите :mhihi:
Тук е съвсем показателно обаче да се види нагледно, че не само тук се въртят километрите, явно се вижда как са я подмладили с 200к км. още в германия :mhihi:
Предполагам че е чукнала 500к км. :yes:


Да за 2010 може да е грешка на приемчика, но 2012 със сигурност е върната от 245 на 53 и сигурно още 1 път върната сега, понеже с това темпо надали за 4г ще врътне само още 40к :mhihi: Бе сцепили са му гъза от каране на това комби, не знам какво го обсъждаме.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от димитър_81 » 30 Сеп 2016, 12:08

Колата е внос от Италия (така ми твърди по телефона джамбазина) и не се знае колко е карана там. Може жабаря да не я карал колкото е карана в Германия, но така или иначе си е на сериозен пробег.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от julkata1 » 30 Сеп 2016, 13:20

Реимпорт в Германия колите не струват, всички най-евтини от обявите са такива, винаги има нещо по-тях, километри, тоталки, проблеми и тн. Ако е от Германия трябва да си е била само там, и разбира се да има пълна сервизна история. Като сложите този филтър при търсене, цените се качват и броя обяви спада наполвина. :bchug:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 30 Сеп 2016, 13:53

Хубаво и евтинко само в кауфланд :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 30 Сеп 2016, 14:12

b00st написа:Хубаво и евтинко само в кауфланд :mhihi:


особено без 1вото :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 30 Сеп 2016, 14:20

На мен ми е интересно, ако тая 320-ка някой я продава за 13 бона, като махнем разходите кой им ги подарява тези коли за без пари?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 30 Сеп 2016, 14:23

По-добре да я вземеш евтино и да правиш ремонт, отколкото да дадеш много пари за уж запазена на малко километри и пак да правиш ремонт. Всеки си преценява. Гаранция няма, че като е със сервизна история нищо няма да се счупи. За мен на тази цена с това оборудване си заслужава, ще налееш 3к и ще караш фейс комби с М пакет, CIC и тн. , стига да ти се занимава и да имаш майстор, който да ти я направи кадърно. Но ако очакваш да я вземеш за 13 и само да караш, едва ли.. :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 30 Сеп 2016, 14:36

АКо налее 3к, пак е досбра сделка. Но ако са 6...?
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 30 Сеп 2016, 15:31

Това няма как да се разбере по снимки. Който има интерес отива, гледа я хубаво, прави си сметка кое колко ще му излезе и ако го устройва купува, ако не търси друга.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 30 Сеп 2016, 16:51

И 5-6к си струва да се налеят в това купе с това оборудване, за справка в немското мобиле такава кола е на такава цена ама в евро.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Powerslide » 30 Сеп 2016, 17:44

Ама какви 5-6 хиляди марки ви гонят не мога да разбера...
Да кажем я купува..
прави си първоначално обслужване като масла , филтри , водна помпа , термостати ; свещи и реле ако са за смяна и примерно дискове накладки и си кара като пич и се радва...
След известно време тя ще си каже вече от какво има нужда и тогава ще си я направи..
Добре може да си смени веригите ако ще спи по - спокойно , да кажем 1200 лв за тях и какво друго ще и стане мамка й кошара ?
Няма как да се прецакат в един ден кутия , турбина и всички дюзи , че да се съберат 5 бона :dunno:

Всеки си има различно мислене и си преценя сам , няма нужда да ми отговаряте , знам че винаги сте прави :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 30 Сеп 2016, 18:18

Powerslide написа:Ама какви 5-6 хиляди марки ви гонят не мога да разбера...
Да кажем я купува..
прави си първоначално обслужване като масла , филтри , водна помпа , термостати ; свещи и реле ако са за смяна и примерно дискове накладки и си кара като пич и се радва...
След известно време тя ще си каже вече от какво има нужда и тогава ще си я направи..
Добре може да си смени веригите ако ще спи по - спокойно , да кажем 1200 лв за тях и какво друго ще и стане мамка й кошара ?
Няма как да се прецакат в един ден кутия , турбина и всички дюзи , че да се съберат 5 бона :dunno:

Всеки си има различно мислене и си преценя сам , няма нужда да ми отговаряте , знам че винаги сте прави :yes:


Брат въобще не си в час явно с цените. И тоя двигател, скорости и окачване има как да глътнат и повече от 5-6 бона. Само веригите са 2 бона не 1200 (отзад са и е доста по-трудоемък ремонт) Подгрените свещи са по 80 лв бройката, а не по 17 като на М47 М57 и т.н. и т.н.

Само 1воначалното, което изброи е близо 1000 лв + смяната на веригата още 1800 да кажем и въобще не се сещаш ,че ако е била с разпърдян двигател (за N47 много вероятно), то бутала, биели и още доста неща ще са с много съмнителен произход, ако искаш да караш такъв таралясник и да не мислиш дали няма да зареде бутало / да спука / да скъса колянов вал ( на мой много близък от една седмица колата му е със скъсан колянов вал N47 на 240к км реални, купена от Труд въперки горещи възражения от моя милост) ти трябват един 6к минимум.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook