Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:димитър_81 написа:Е то беше ясно, че километрите са много повече, но вие се хванахте за цената. Идеята е ако има проблем с мотора да се отремонтира и да стане кола с още едни 3к лева да речем.
75-80К на година средно. 2010 е върната на 1км, 2012-та пак е връщана, доволно са се повозили
Аз по друг начин ги виждам нещата, само едно несъответствие има за 2010г. това с 1 км.
Колата реално е подкарана 2009г. нагоре историята и е последователна, което свежда този 1км до, извода че е грешка, след това нагоре километража не почва да се вдига пак от нула а продължава да трупа предходния.
Това обаче вероятно е извадено от сайт, ако се направи справка в дилър би трябвало да има детайлна информация за ремонтите при посещенията.
Типичния фирмен немски автомобил, представителството в което е обслужвана се намира в индустриалната част на германия

Така, че всичко изглежда съвсем в норма.
Проблема е, че от 01.2012г. до сега са минали 4г. в които ако сложиш средно по 50к. на година километрите стават сериозни...да ама може и да не е карана по 50, ами по 30 та нали....
В крайна сметка точно за това става въпрос, при правилна проверка всичко се изяснява и няма нужда да си гадаем и да си говорим глупости

Извода е , че не е удавник, нито пък е премазана от валяк, просто си е избила парите

Тук е съвсем показателно обаче да се види нагледно, че не само тук се въртят километрите, явно се вижда как са я подмладили с 200к км. още в германия

Предполагам че е чукнала 500к км.


- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И аз мисля, че просто приемчика е чукнал 1км като показание. Иначе между 9 април и 4 юни 2010 трябва да са навъртени 120 000км. Така или иначе колата е върната много. Вероятно са отстранени голяма част от проблемите, които се появяват около 200к, но пък има предпоставки за нови.
Never mistake motion for action...
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Leon написа:И аз мисля, че просто приемчика е чукнал 1км като показание. Иначе между 9 април и 4 юни 2010 трябва да са навъртени 120 000км. Така или иначе колата е върната много. Вероятно са отстранени голяма част от проблемите, които се появяват около 200к, но пък има предпоставки за нови.
Според мен, за да е на тази цена, веригата е била късана. А това надали може лесно и евтино да се провери преди покупка...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:b00st написа:димитър_81 написа:Е то беше ясно, че километрите са много повече, но вие се хванахте за цената. Идеята е ако има проблем с мотора да се отремонтира и да стане кола с още едни 3к лева да речем.
75-80К на година средно. 2010 е върната на 1км, 2012-та пак е връщана, доволно са се повозили
Аз по друг начин ги виждам нещата, само едно несъответствие има за 2010г. това с 1 км.
Колата реално е подкарана 2009г. нагоре историята и е последователна, което свежда този 1км до, извода че е грешка, след това нагоре километража не почва да се вдига пак от нула а продължава да трупа предходния.
Това обаче вероятно е извадено от сайт, ако се направи справка в дилър би трябвало да има детайлна информация за ремонтите при посещенията.
Типичния фирмен немски автомобил, представителството в което е обслужвана се намира в индустриалната част на германия![]()
Така, че всичко изглежда съвсем в норма.
Проблема е, че от 01.2012г. до сега са минали 4г. в които ако сложиш средно по 50к. на година километрите стават сериозни...да ама може и да не е карана по 50, ами по 30 та нали....
В крайна сметка точно за това става въпрос, при правилна проверка всичко се изяснява и няма нужда да си гадаем и да си говорим глупости
Извода е , че не е удавник, нито пък е премазана от валяк, просто си е избила парите
Тук е съвсем показателно обаче да се види нагледно, че не само тук се въртят километрите, явно се вижда как са я подмладили с 200к км. още в германия![]()
Предполагам че е чукнала 500к км.
Да за 2010 може да е грешка на приемчика, но 2012 със сигурност е върната от 245 на 53 и сигурно още 1 път върната сега, понеже с това темпо надали за 4г ще врътне само още 40к

- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колата е внос от Италия (така ми твърди по телефона джамбазина) и не се знае колко е карана там. Може жабаря да не я карал колкото е карана в Германия, но така или иначе си е на сериозен пробег.

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Реимпорт в Германия колите не струват, всички най-евтини от обявите са такива, винаги има нещо по-тях, километри, тоталки, проблеми и тн. Ако е от Германия трябва да си е била само там, и разбира се да има пълна сервизна история. Като сложите този филтър при търсене, цените се качват и броя обяви спада наполвина. 

Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Хубаво и евтинко само в кауфланд 

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:Хубаво и евтинко само в кауфланд
особено без 1вото

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
На мен ми е интересно, ако тая 320-ка някой я продава за 13 бона, като махнем разходите кой им ги подарява тези коли за без пари?
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
По-добре да я вземеш евтино и да правиш ремонт, отколкото да дадеш много пари за уж запазена на малко километри и пак да правиш ремонт. Всеки си преценява. Гаранция няма, че като е със сервизна история нищо няма да се счупи. За мен на тази цена с това оборудване си заслужава, ще налееш 3к и ще караш фейс комби с М пакет, CIC и тн. , стига да ти се занимава и да имаш майстор, който да ти я направи кадърно. Но ако очакваш да я вземеш за 13 и само да караш, едва ли.. 

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
АКо налее 3к, пак е досбра сделка. Но ако са 6...?
Never mistake motion for action...
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Това няма как да се разбере по снимки. Който има интерес отива, гледа я хубаво, прави си сметка кое колко ще му излезе и ако го устройва купува, ако не търси друга.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И 5-6к си струва да се налеят в това купе с това оборудване, за справка в немското мобиле такава кола е на такава цена ама в евро.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

- Powerslide
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ама какви 5-6 хиляди марки ви гонят не мога да разбера...
Да кажем я купува..
прави си първоначално обслужване като масла , филтри , водна помпа , термостати ; свещи и реле ако са за смяна и примерно дискове накладки и си кара като пич и се радва...
След известно време тя ще си каже вече от какво има нужда и тогава ще си я направи..
Добре може да си смени веригите ако ще спи по - спокойно , да кажем 1200 лв за тях и какво друго ще и стане мамка й кошара ?
Няма как да се прецакат в един ден кутия , турбина и всички дюзи , че да се съберат 5 бона
Всеки си има различно мислене и си преценя сам , няма нужда да ми отговаряте , знам че винаги сте прави
Да кажем я купува..
прави си първоначално обслужване като масла , филтри , водна помпа , термостати ; свещи и реле ако са за смяна и примерно дискове накладки и си кара като пич и се радва...
След известно време тя ще си каже вече от какво има нужда и тогава ще си я направи..
Добре може да си смени веригите ако ще спи по - спокойно , да кажем 1200 лв за тях и какво друго ще и стане мамка й кошара ?
Няма как да се прецакат в един ден кутия , турбина и всички дюзи , че да се съберат 5 бона

Всеки си има различно мислене и си преценя сам , няма нужда да ми отговаряте , знам че винаги сте прави


- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Powerslide написа:Ама какви 5-6 хиляди марки ви гонят не мога да разбера...
Да кажем я купува..
прави си първоначално обслужване като масла , филтри , водна помпа , термостати ; свещи и реле ако са за смяна и примерно дискове накладки и си кара като пич и се радва...
След известно време тя ще си каже вече от какво има нужда и тогава ще си я направи..
Добре може да си смени веригите ако ще спи по - спокойно , да кажем 1200 лв за тях и какво друго ще и стане мамка й кошара ?
Няма как да се прецакат в един ден кутия , турбина и всички дюзи , че да се съберат 5 бона![]()
Всеки си има различно мислене и си преценя сам , няма нужда да ми отговаряте , знам че винаги сте прави
Брат въобще не си в час явно с цените. И тоя двигател, скорости и окачване има как да глътнат и повече от 5-6 бона. Само веригите са 2 бона не 1200 (отзад са и е доста по-трудоемък ремонт) Подгрените свещи са по 80 лв бройката, а не по 17 като на М47 М57 и т.н. и т.н.
Само 1воначалното, което изброи е близо 1000 лв + смяната на веригата още 1800 да кажем и въобще не се сещаш ,че ако е била с разпърдян двигател (за N47 много вероятно), то бутала, биели и още доста неща ще са с много съмнителен произход, ако искаш да караш такъв таралясник и да не мислиш дали няма да зареде бутало / да спука / да скъса колянов вал ( на мой много близък от една седмица колата му е със скъсан колянов вал N47 на 240к км реални, купена от Труд въперки горещи възражения от моя милост) ти трябват един 6к минимум.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани