Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Аз по принцип търся Е92 330д/335д, но нищо читаво не намирам. Имаше една 335д във форума, доста лачена, но бързо се продаде. Затова се и насочих към бензина, а и съм чувал, че истинското БМВ е с бензинов шестак
Но абсурд да си взема Н54, прекалено проблемен ми е, Н53 също. Не бях се замислял за Н52Б30, но чета само добри отзиви за него. Не знам само като динамика как е, кара ми се нещо бързо, но не съм фен на тунинги.

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
На Е63 630i , се вгражда N52B30 - 258к.с
мисля,че и на 1-чките се вгражда и на Е60, но не съм сигурен дали го има за Европа.
А иначе те N52B25 и N52B30 са почти еднакви разликата е,че
Демек B30-ката уж няма проблеми с харча на масло (сегментите)
Аз май ще чакам да изпадне някоя 25ца, че с N53/N54 не знам колко ми се набива или трябва мнооого да ми хареса нещо.
Ще видим к'вото стане. Поне ги разгадахме двигателите
Обаче за харча на масло на N52B25 пише
Което е добре защото май на Е92 се вгражда само тоя двигател с черния капак т.е. не би трябвало да има проблеми с маслото.
Та ако 218 коня ти стигат може и такова да си търсиш, аз най вероятно така ще направя на мен са ми пре достатъчно за сравнение върви г/д като 328ца е46

А иначе те N52B25 и N52B30 са почти еднакви разликата е,че
N52B30 engine has the same malfunctions as its younger 2.5-liter version N52B25 motor.
The main difference is in pistons rings and problems which follow them. N52B30 is equipped
by different N52B30 piston rings (Mahle) which made it possible to prevent common problem of high level of oil consumption.
Демек B30-ката уж няма проблеми с харча на масло (сегментите)
Аз май ще чакам да изпадне някоя 25ца, че с N53/N54 не знам колко ми се набива или трябва мнооого да ми хареса нещо.
Ще видим к'вото стане. Поне ги разгадахме двигателите

Обаче за харча на масло на N52B25 пише
New N52NB25 version did not have such problems. It was firstly introduced in 2007 and has black cap.
Което е добре защото май на Е92 се вгражда само тоя двигател с черния капак т.е. не би трябвало да има проблеми с маслото.
Та ако 218 коня ти стигат може и такова да си търсиш, аз най вероятно така ще направя на мен са ми пре достатъчно за сравнение върви г/д като 328ца е46
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Nedko Anev написа:dextuar написа:Е нали стигнахме до консенсуса, че Е92 2006/2007 с Н52Б30 европейско няма...
Има обаче N52B25 на Е92 - 218к.с, бая са кът на Българсия пазар в момента обаче.
Иначе реално за поддръжка май са доста по добре. Едната водна помпа дето е по скъпа 900лв е в BMW, но се намира за 500 OEM,
и ги няма проблемите с дюзите и помпата за високо налягане защото не е с директно впръскаве.
Евентуално може да има проблем с маслените сегменти както при M54 и гумичките на клапаните.
Това със сегментите и гумичките при N52B30 гледам,че го няма.
Иначе дори да е за сегменти и гумички пак излиза доста по евтино в сравнение с N53 където имаш 6 дюзи по 500лв. и помпа за 1400лв.
A ако си N54/N55 добавяш и 2/1 турбини/а към дюзите и помпата.
Аз съм с N52B25, нямам оплаквания, освен стандартното обслужване в последните 10 месеца, по мотора единствено съм чистил ванос соленоидите. Може да се наложи да се сменят в бъдеще (че не са и евтини, ама пък лесни за смяна), но засега минаха само с чистене. Цял късмет е, че попаднах на купе с тоя мотор, щото нищо не разбирах като ги гледах

- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Късметлия
Тя трябва да е N52NB25, а не N52B25. има ли как да го провериш това по VIN как излиза?
Защото N52B25 които е с проблемни сегменти май не се вгражда в Е92.

Тя трябва да е N52NB25, а не N52B25. има ли как да го провериш това по VIN как излиза?
Защото N52B25 които е с проблемни сегменти май не се вгражда в Е92.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Nedko Anev написа:Късметлия![]()
Тя трябва да е N52NB25, а не N52B25. има ли как да го провериш това по VIN как излиза?
Защото N52B25 които е с проблемни сегменти май не се вгражда в Е92.
По VIN навсякъде в BMW софтуера ми излиза N52K, освен като го напиша в bmwfans показва N52N. Чудил съм се каква е разликата или просто така си го водят, но със сигурност това е подобрения вариант с променения дросел и картерна вентилация.
Type code WB31
Type 325I OL (EUR)
Series E92 (3 Series)
Body Type COUPE
Steering LHD
Engine N52K
Displacement 2.50
Power 160kw / 218hp
Drive HECK
Transmission Manual
Colour TITANSILBER METALLIC (354)
Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW)
p.s. ето един линк, с инфо от 2008-а, може да ти е полезно http://www.bmwblog.com/2008/12/27/bmw-e ... -n-part-2/
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:Аз по принцип търся Е92 330д/335д, но нищо читаво не намирам. Имаше една 335д във форума, доста лачена, но бързо се продаде. Затова се и насочих към бензина, а и съм чувал, че истинското БМВ е с бензинов шестакНо абсурд да си взема Н54, прекалено проблемен ми е, Н53 също. Не бях се замислял за Н52Б30, но чета само добри отзиви за него. Не знам само като динамика как е, кара ми се нещо бързо, но не съм фен на тунинги.
Форумната 335д-ца беше моята . Беше много направена . Cic-ове , джанти , генерация, карбон интериор и др. Три месеца вися на 27 500 и накрая я пуснах на 25 и я взеха . Кво чака ?

Nedko Anev написа:На Е63 630i , се вгражда N52B30 - 258к.смисля,че и на 1-чките се вгражда и на Е60, но не съм сигурен дали го има за Европа.
А иначе те N52B25 и N52B30 са почти еднакви разликата е,чеN52B30 engine has the same malfunctions as its younger 2.5-liter version N52B25 motor.
The main difference is in pistons rings and problems which follow them. N52B30 is equipped
by different N52B30 piston rings (Mahle) which made it possible to prevent common problem of high level of oil consumption.
Демек B30-ката уж няма проблеми с харча на масло (сегментите)
Аз май ще чакам да изпадне някоя 25ца, че с N53/N54 не знам колко ми се набива или трябва мнооого да ми хареса нещо.
Ще видим к'вото стане. Поне ги разгадахме двигателите
Обаче за харча на масло на N52B25 пишеNew N52NB25 version did not have such problems. It was firstly introduced in 2007 and has black cap.
Което е добре защото май на Е92 се вгражда само тоя двигател с черния капак т.е. не би трябвало да има проблеми с маслото.
Та ако 218 коня ти стигат може и такова да си търсиш, аз най вероятно така ще направя на мен са ми пре достатъчно за сравнение върви г/д като 328ца е46
Купил съм си колектор вече от 630-ка за 328-цата. По рама е 272 коня , 2007-ма година донорът.
Динамиката няма да е като 335и , но поне звук ще изкарва по-приличен и е линейна.Hate-вам турбо лага много

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Е да стане 25, това чаках, ама не съм бил единствен явно 
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:...Но абсурд да си взема Н54, прекалено проблемен ми е, Н53 също. .
Ти какво каза?

Кое му е проблемного чак толкова на единия или на другия?
Освен, ако не търсиш да слагаш газ..
Н54 - това е!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Bexim написа:dextuar написа:...Но абсурд да си взема Н54, прекалено проблемен ми е, Н53 също. .
Ти какво каза?![]()
Кое му е проблемного чак толкова на единия или на другия?
Освен, ако не търсиш да слагаш газ..
Н54 - това е!
HPFP, директно впръскване, отлагания, повдигачите понякога, в N54 и турбо, добави към рецептата 200к км на тия години, абе не е като да са от най-безпроблемните

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
b00st написа:Bexim написа:dextuar написа:...Но абсурд да си взема Н54, прекалено проблемен ми е, Н53 също. .
Ти какво каза?![]()
Кое му е проблемного чак толкова на единия или на другия?
Освен, ако не търсиш да слагаш газ..
Н54 - това е!
HPFP, директно впръскване, отлагания, повдигачите понякога, в N54 и турбо, добави към рецептата 200к км на тия години, абе не е като да са от най-безпроблемните

Газ и БМВ в едно изречение

По-добре дизел...
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Нека ви го кажа така:
N53/N54/N55 -
помпа за високо налягане,
дюзи,
аз за заминали турбини не съм чувал...
N52 -
чукащи повдигачи - които се решават с нова глава,
разход на масло,
Валвтроник,
Поне е това, което съм чел.
Няма прост двигател след 2000, вие си избирате какво да си поддържате и да карате!
Колкото и да гледаш все нещо ще те изненада..
N53/N54/N55 -
помпа за високо налягане,
дюзи,
аз за заминали турбини не съм чувал...
N52 -
чукащи повдигачи - които се решават с нова глава,
разход на масло,
Валвтроник,
Поне е това, което съм чел.
Няма прост двигател след 2000, вие си избирате какво да си поддържате и да карате!
Колкото и да гледаш все нещо ще те изненада..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Имам следният въпрос. Високият разход на масло при първите версии на N52B25 водел до запушване на катализаторите. Може ли някой да каже колко сериозен може да бъде проблема и дали вече не се е сблъсквал с него. След какъв пробег може да се очакава той да се появи, ако да речем двигателят изгаря между 1 и 3 л. масло на 1000км?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Квото такова. То е и до късмет. И при все, че тия мотори са китка пред това което идва сега във F30 

- DimitarTonchev
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 13.03.2015
- Пол: Мъж
Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
добър ден колеги решил съм да направя покупка на е90 харесъл съм едно моделче ако може да си кажете мнението си за този модел: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=fqmmbq
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани