Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 24 Сеп 2016, 13:10

Аз по принцип търся Е92 330д/335д, но нищо читаво не намирам. Имаше една 335д във форума, доста лачена, но бързо се продаде. Затова се и насочих към бензина, а и съм чувал, че истинското БМВ е с бензинов шестак :mhihi: Но абсурд да си взема Н54, прекалено проблемен ми е, Н53 също. Не бях се замислял за Н52Б30, но чета само добри отзиви за него. Не знам само като динамика как е, кара ми се нещо бързо, но не съм фен на тунинги.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DigitalExile » 24 Сеп 2016, 13:17

На Е63 630i , се вгражда N52B30 - 258к.с :mhihi: мисля,че и на 1-чките се вгражда и на Е60, но не съм сигурен дали го има за Европа.

А иначе те N52B25 и N52B30 са почти еднакви разликата е,че

N52B30 engine has the same malfunctions as its younger 2.5-liter version N52B25 motor.
The main difference is in pistons rings and problems which follow them. N52B30 is equipped
by different N52B30 piston rings (Mahle) which made it possible to prevent common problem of high level of oil consumption.


Демек B30-ката уж няма проблеми с харча на масло (сегментите)

Аз май ще чакам да изпадне някоя 25ца, че с N53/N54 не знам колко ми се набива или трябва мнооого да ми хареса нещо.
Ще видим к'вото стане. Поне ги разгадахме двигателите :mhihi:

Обаче за харча на масло на N52B25 пише

New N52NB25 version did not have such problems. It was firstly introduced in 2007 and has black cap.


Което е добре защото май на Е92 се вгражда само тоя двигател с черния капак т.е. не би трябвало да има проблеми с маслото.
Та ако 218 коня ти стигат може и такова да си търсиш, аз най вероятно така ще направя на мен са ми пре достатъчно за сравнение върви г/д като 328ца е46

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 24 Сеп 2016, 13:43

Nedko Anev написа:
dextuar написа:Е нали стигнахме до консенсуса, че Е92 2006/2007 с Н52Б30 европейско няма...


Има обаче N52B25 на Е92 - 218к.с, бая са кът на Българсия пазар в момента обаче.
Иначе реално за поддръжка май са доста по добре. Едната водна помпа дето е по скъпа 900лв е в BMW, но се намира за 500 OEM,
и ги няма проблемите с дюзите и помпата за високо налягане защото не е с директно впръскаве.
Евентуално може да има проблем с маслените сегменти както при M54 и гумичките на клапаните.
Това със сегментите и гумичките при N52B30 гледам,че го няма.
Иначе дори да е за сегменти и гумички пак излиза доста по евтино в сравнение с N53 където имаш 6 дюзи по 500лв. и помпа за 1400лв.
A ако си N54/N55 добавяш и 2/1 турбини/а към дюзите и помпата.

Аз съм с N52B25, нямам оплаквания, освен стандартното обслужване в последните 10 месеца, по мотора единствено съм чистил ванос соленоидите. Може да се наложи да се сменят в бъдеще (че не са и евтини, ама пък лесни за смяна), но засега минаха само с чистене. Цял късмет е, че попаднах на купе с тоя мотор, щото нищо не разбирах като ги гледах :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DigitalExile » 24 Сеп 2016, 13:59

Късметлия :D
Тя трябва да е N52NB25, а не N52B25. има ли как да го провериш това по VIN как излиза?
Защото N52B25 които е с проблемни сегменти май не се вгражда в Е92. :roll:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 24 Сеп 2016, 15:42

Nedko Anev написа:Късметлия :D
Тя трябва да е N52NB25, а не N52B25. има ли как да го провериш това по VIN как излиза?
Защото N52B25 които е с проблемни сегменти май не се вгражда в Е92. :roll:

По VIN навсякъде в BMW софтуера ми излиза N52K, освен като го напиша в bmwfans показва N52N. Чудил съм се каква е разликата или просто така си го водят, но със сигурност това е подобрения вариант с променения дросел и картерна вентилация.

Type code WB31
Type 325I OL (EUR)
Series E92 (3 Series)
Body Type COUPE
Steering LHD
Engine N52K
Displacement 2.50
Power 160kw / 218hp
Drive HECK
Transmission Manual
Colour TITANSILBER METALLIC (354)
Upholstery LEDER DAKOTASCHWARZ (LCSW)

p.s. ето един линк, с инфо от 2008-а, може да ти е полезно http://www.bmwblog.com/2008/12/27/bmw-e ... -n-part-2/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 24 Сеп 2016, 17:36

dextuar написа:Аз по принцип търся Е92 330д/335д, но нищо читаво не намирам. Имаше една 335д във форума, доста лачена, но бързо се продаде. Затова се и насочих към бензина, а и съм чувал, че истинското БМВ е с бензинов шестак :mhihi: Но абсурд да си взема Н54, прекалено проблемен ми е, Н53 също. Не бях се замислял за Н52Б30, но чета само добри отзиви за него. Не знам само като динамика как е, кара ми се нещо бързо, но не съм фен на тунинги.


Форумната 335д-ца беше моята . Беше много направена . Cic-ове , джанти , генерация, карбон интериор и др. Три месеца вися на 27 500 и накрая я пуснах на 25 и я взеха . Кво чака ? :lol:

Nedko Anev написа:На Е63 630i , се вгражда N52B30 - 258к.с :mhihi: мисля,че и на 1-чките се вгражда и на Е60, но не съм сигурен дали го има за Европа.

А иначе те N52B25 и N52B30 са почти еднакви разликата е,че

N52B30 engine has the same malfunctions as its younger 2.5-liter version N52B25 motor.
The main difference is in pistons rings and problems which follow them. N52B30 is equipped
by different N52B30 piston rings (Mahle) which made it possible to prevent common problem of high level of oil consumption.


Демек B30-ката уж няма проблеми с харча на масло (сегментите)

Аз май ще чакам да изпадне някоя 25ца, че с N53/N54 не знам колко ми се набива или трябва мнооого да ми хареса нещо.
Ще видим к'вото стане. Поне ги разгадахме двигателите :mhihi:

Обаче за харча на масло на N52B25 пише

New N52NB25 version did not have such problems. It was firstly introduced in 2007 and has black cap.


Което е добре защото май на Е92 се вгражда само тоя двигател с черния капак т.е. не би трябвало да има проблеми с маслото.
Та ако 218 коня ти стигат може и такова да си търсиш, аз най вероятно така ще направя на мен са ми пре достатъчно за сравнение върви г/д като 328ца е46


Купил съм си колектор вече от 630-ка за 328-цата. По рама е 272 коня , 2007-ма година донорът.
Динамиката няма да е като 335и , но поне звук ще изкарва по-приличен и е линейна.Hate-вам турбо лага много :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 24 Сеп 2016, 17:49

Е да стане 25, това чаках, ама не съм бил единствен явно :mhihi:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 26 Сеп 2016, 11:33

dextuar написа:...Но абсурд да си взема Н54, прекалено проблемен ми е, Н53 също. .


Ти какво каза? :lol:
Кое му е проблемного чак толкова на единия или на другия?
Освен, ако не търсиш да слагаш газ..
Н54 - това е!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 26 Сеп 2016, 11:43

Bexim написа:
dextuar написа:...Но абсурд да си взема Н54, прекалено проблемен ми е, Н53 също. .


Ти какво каза? :lol:
Кое му е проблемного чак толкова на единия или на другия?
Освен, ако не търсиш да слагаш газ..
Н54 - това е!


HPFP, директно впръскване, отлагания, повдигачите понякога, в N54 и турбо, добави към рецептата 200к км на тия години, абе не е като да са от най-безпроблемните :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 26 Сеп 2016, 11:51

b00st написа:
Bexim написа:
dextuar написа:...Но абсурд да си взема Н54, прекалено проблемен ми е, Н53 също. .


Ти какво каза? :lol:
Кое му е проблемного чак толкова на единия или на другия?
Освен, ако не търсиш да слагаш газ..
Н54 - това е!


HPFP, директно впръскване, отлагания, повдигачите понякога, в N54 и турбо, добави към рецептата 200к км на тия години, абе не е като да са от най-безпроблемните :mhihi:


:yes:

Газ и БМВ в едно изречение :no:
По-добре дизел...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1849
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Bexim » 26 Сеп 2016, 12:27

Нека ви го кажа така:
N53/N54/N55 -
помпа за високо налягане,
дюзи,
аз за заминали турбини не съм чувал...

N52 -
чукащи повдигачи - които се решават с нова глава,
разход на масло,
Валвтроник,

Поне е това, което съм чел.
Няма прост двигател след 2000, вие си избирате какво да си поддържате и да карате!
Колкото и да гледаш все нещо ще те изненада..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

ентусиаст
Аватар
Мнения: 919
Регистриран на: 1.03.2016
Пол: Мъж
Кара: E90 325i N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от zaharia » 26 Сеп 2016, 13:11

Имам следният въпрос. Високият разход на масло при първите версии на N52B25 водел до запушване на катализаторите. Може ли някой да каже колко сериозен може да бъде проблема и дали вече не се е сблъсквал с него. След какъв пробег може да се очакава той да се появи, ако да речем двигателят изгаря между 1 и 3 л. масло на 1000км?

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 26 Сеп 2016, 13:26

Квото такова. То е и до късмет. И при все, че тия мотори са китка пред това което идва сега във F30 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 26 Сеп 2016, 14:01

И какво толкова идва в Ф30 :) ?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.03.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DimitarTonchev » 26 Сеп 2016, 14:10

добър ден колеги решил съм да направя покупка на е90 харесъл съм едно моделче ако може да си кажете мнението си за този модел: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=fqmmbq

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook