Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 23 Сеп 2016, 22:28

Ти колко често возиш повече от един човек със себе си? Общо взето това е въпроса , който трябва да си зададем , за да прецним дали купето е за нас или не .
Ако отговора е рядко - купето е твоята кола , много по-красива от седана , за комбито няма да говоря :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 23 Сеп 2016, 22:35

Случва се веднъж в месеца, затова и се ослушвам за Е92, но честно да ти кажа повече от 21к за кола на 10г не ми изглежда много разумно, а може и да съм скръндза просто, знам ли :dunno:


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DigitalExile » 23 Сеп 2016, 22:44

Не мисля,че си скръндза, BMW-та наистина са доста скъпи, т'ва е истината.
Относно CiC-a наистина е по готин и т'ва е факт, но мисля,че и CCC-то ще върши добра работа.
Честно казано мен ми е достатъчно,че има iPod Control
https://www.youtube.com/watch?v=l8_2fl7Merw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от frenchi03 » 23 Сеп 2016, 23:38

Колеги,купе 272 коня N52 Няма....единственото купе N52 е Usa 328i/xi...всички други в Европа са N53,N54,N55

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DigitalExile » 23 Сеп 2016, 23:43

Доста тъпо ако е вярно :D
Въпреки,че RealOEM дава,че има N52N к'вото и да значи т'ва.
И в такъв случай какви N52 мотори има на купетата?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 23 Сеп 2016, 23:45

frenchi03 написа:Колеги,купе 272 коня N52 Няма....единственото купе N52 е Usa 328i/xi...всички други в Европа са N53,N54,N55


Колега - заводски няма , но с преправяне (Intake от 330-ка , Х5-ца, Z4-ka, X3-ka i tn N52) + Софт има :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от frenchi03 » 23 Сеп 2016, 23:59

е то с преправяне има и 310ps, но тази от обявата си е N53

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DigitalExile » 24 Сеп 2016, 0:47

Май се оказва,че N52B25 на купетата се вгражда само в 325 и е от 2006-2007 година и до там приключва всичко.
Някой може ли да потвърди, за Европа става въпрос и LL дирекция.
А N52B30 в Европейско купе с LL дирекция изобщо не се вгражда? :dunno:

Edit:
Според wikipedia май съм прав вгражда се само N52B25 в Е92, EUR, LL
https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_N52

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 24 Сеп 2016, 2:37

Голям филм с тия мотори :D
N52b25 се вгражда в е90 и в е92 като има 2 технически ревизии. В първите E90 го има с бял капак и не е за препоръчване, на купетата е само с техническа ревизия N52N/K и двигателя се слага с черен капак. Това е 325i. Да до 2007ма са с него (Европа), след това слагат N53B30, който е с директно впръскване. И 2.5 и 3.0 са 218кс.

Версията 272кс и според мен няма как да е в E92 с N52 за Европа, а само за Щатите.

BMW never sold the N53 engine in North American, Australian and Malaysian vehicles, due to the high sulphur content of the fuel available in these markets.[5] These regions continued to use the N52 port-injected naturally-aspirated and N54 direct-injection twin-turbo inline-6 engines for the 2007-2011 model years.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 24 Сеп 2016, 8:19

Тоест ако се търси нещо читаво E92 бензин, трябва да е N52B30 от УСъфА?


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 24 Сеп 2016, 9:29

Ако искаш да е по-ново от 2007 и не искаш да е Н54/Н55 - да .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 24 Сеп 2016, 12:42

Е нали стигнахме до консенсуса, че Е92 2006/2007 с Н52Б30 европейско няма...
Аз, че искам, искам, но по-ново 2009-2010 дали няма драстично да надскочи 30к :mhihi:

И още едно въпросче, кога мислите ще стане икономически изгодно за собствениците на Е9х да преминат на Ф3х сериите. Доколкото знам, към момента няма още части различни от БМВ, което неминуемо оскъпява удоволствието от шофирането.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DigitalExile » 24 Сеп 2016, 13:00

dextuar написа:Е нали стигнахме до консенсуса, че Е92 2006/2007 с Н52Б30 европейско няма...


Има обаче N52B25 на Е92 - 218к.с, бая са кът на Българсия пазар в момента обаче.
Иначе реално за поддръжка май са доста по добре. Едната водна помпа дето е по скъпа 900лв е в BMW, но се намира за 500 OEM,
и ги няма проблемите с дюзите и помпата за високо налягане защото не е с директно впръскаве.
Евентуално може да има проблем с маслените сегменти както при M54 и гумичките на клапаните.
Това със сегментите и гумичките при N52B30 гледам,че го няма.
Иначе дори да е за сегменти и гумички пак излиза доста по евтино в сравнение с N53 където имаш 6 дюзи по 500лв. и помпа за 1400лв.
A ако си N54/N55 добавяш и 2/1 турбини/а към дюзите и помпата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 24 Сеп 2016, 13:01

То по-скъпо от дизел!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DigitalExile » 24 Сеп 2016, 13:04

Абе и там не знам колко по добре е да ти кажа, то не е казано ,че ще ти заминат 6-те дюзи или помпата или турбините, но е факт, че се прецакват.
А ако планираш да караш колата по дълго време,а не 1 година е хубаво да си наясно с к'во си имаш работа.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook