Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 30 Авг 2016, 14:15

peterpetrovpetrov написа:Здравейте колеги. Изплува ми следния проблем, както си карах извънградско с около 100 колата полудя, започна да трепери, стрелката за оборотите трепери, стана по-мудна, абе трепери цялата. Преди това ходих на диагностика същия ден и ми излезна dpf филтър, дебитомер и 3 свещи. Има ли нещо общо с тях, този проблем и какво бихте ме посъветвали. Запалих я преди малко, лесно запали, но пак се тресе и я изгасих веднага. 320д, е90, 163к. Смених всички филтри и маслото освен горивния филтър, който смятам да го сменям днес, на 224к/км е.


Според мен отиди пак да ти направят диагностика. Със сигурност ще е записало някаква грешка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 30 Авг 2016, 22:15

Колеги, днес забелязах нещо странно. Към 19.30 се прибирам към вкъщи, отворил съм предните прозорци, по борд външната температура е 21 градуса, усещам, че навън обаче е леко хладно. Климатроникът ми винаги е настроен на 21 градуса, врътката е към студено. Като си сложих ръката при духалката, духаше топло :shock: Доста голяма разлика с външната температура, все едно леко съм пуснал парното. Това нормално ли е?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivodivo » 30 Авг 2016, 23:20

Много ми е интересно при каква температура горе/долу дизела може да се настъпи стабилно и да не съсипваш двигателя в същото време?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 7.12.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW 318I e46
Мечтае да кара: BMW M5 touring

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от tashev_1990 » 30 Авг 2016, 23:47

peterpetrovpetrov написа:Здравейте колеги. Изплува ми следния проблем, както си карах извънградско с около 100 колата полудя, започна да трепери, стрелката за оборотите трепери, стана по-мудна, абе трепери цялата. Преди това ходих на диагностика същия ден и ми излезна dpf филтър, дебитомер и 3 свещи. Има ли нещо общо с тях, този проблем и какво бихте ме посъветвали. Запалих я преди малко, лесно запали, но пак се тресе и я изгасих веднага. 320д, е90, 163к. Смених всички филтри и маслото освен горивния филтър, който смятам да го сменям днес, на 224к/км е.


Според мен може да е някоя дюза защото от нея се разбалансира двигателя и започва да тресе. Т.е. Някой от цилиндрите не работи и от там се губи баланса.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 31 Авг 2016, 8:23

ivodivo написа:Много ми е интересно при каква температура горе/долу дизела може да се настъпи стабилно и да не съсипваш двигателя в същото време?


От 88 нагоре можеш да си го газиш стабилно :yes:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 31 Авг 2016, 8:46

dextuar написа:Колеги, днес забелязах нещо странно. Към 19.30 се прибирам към вкъщи, отворил съм предните прозорци, по борд външната температура е 21 градуса, усещам, че навън обаче е леко хладно. Климатроникът ми винаги е настроен на 21 градуса, врътката е към студено. Като си сложих ръката при духалката, духаше топло :shock: Доста голяма разлика с външната температура, все едно леко съм пуснал парното. Това нормално ли е?

Остввил си колата навън и я е напекло слънцето през деня. Бавно изстиват. От гаража като я изкарвах си духаше хладно,но като я оставя на паркинга цял ден е по същия начин и директно го спирам вентилатора и карам на отворен джам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 31 Авг 2016, 9:02

b00st написа:
dextuar написа:Колеги, днес забелязах нещо странно. Към 19.30 се прибирам към вкъщи, отворил съм предните прозорци, по борд външната температура е 21 градуса, усещам, че навън обаче е леко хладно. Климатроникът ми винаги е настроен на 21 градуса, врътката е към студено. Като си сложих ръката при духалката, духаше топло :shock: Доста голяма разлика с външната температура, все едно леко съм пуснал парното. Това нормално ли е?

Остввил си колата навън и я е напекло слънцето през деня. Бавно изстиват. От гаража като я изкарвах си духаше хладно,но като я оставя на паркинга цял ден е по същия начин и директно го спирам вентилатора и карам на отворен джам.
Има резон, а и колата е черна :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 27.05.2016
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
Мечтае да кара: G32 640d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от asent1977 » 31 Авг 2016, 11:57

vld написа:
ivodivo написа:Много ми е интересно при каква температура горе/долу дизела може да се настъпи стабилно и да не съсипваш двигателя в същото време?


От 88 нагоре можеш да си го газиш стабилно :yes:


за жалост моята не показва градусите :( има ли начин да се изкара това на дисплея мислех си също за , темп на масло, налягане на маслото, има ли ги тези параметри ??? но за градусите е много тъпо, че няма индикация никъде

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 31 Авг 2016, 12:30

Никоя Е90ка не ги показва колега.
Варианта е да си вадиш температурата от скритото меню.
Има само за антифриза за маслото няма, както и за налягането му.
Но те не трябва да те притесняват, ако падне налягането ще ти светне лампата.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nero_ » 31 Авг 2016, 13:11

За мотора е важна температурата на маслото, а не тази на анфифриза. Маслото загрява с известно забавяне спрямо антифриза (на 90 антифриз, маслото е на около 55-60), за това ако искате най-доброто за мотора, изчакайте да загрее антифириза до нормалната точка (според мотора), след това му дайте още 3-4 минути лятото (5-10 зимата) и тогава раздавайте на воля :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 12.01.2016
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от imanov » 01 Сеп 2016, 7:10

Здравейте,
след смяна на акумулатор водната помпа продължава да работи и се чува едно цъкане откъм двигателя след като се изгаси мотора. Предполагам, че това е довело и до изтощаването на предишната батерия. Когато беше паднал тока се чуваше едно чукане откъм релето в кутията с бушоните. Преди да ходя на диагностика имате ли идея мога да проверя и дали водната помпа е за смяна или може да е от някое реле.
Благодаря предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Satanism » 01 Сеп 2016, 9:57

Здравей, не е зле, да съобщаваш за каква точно кола става дума, но според мен чуваш допълнителната водна помпа, която е нормално да работи известно време след гасене на колата.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 01 Сеп 2016, 10:06

imanov написа:Здравейте,
след смяна на акумулатор водната помпа продължава да работи и се чува едно цъкане откъм двигателя след като се изгаси мотора. Предполагам, че това е довело и до изтощаването на предишната батерия. Когато беше паднал тока се чуваше едно чукане откъм релето в кутията с бушоните. Преди да ходя на диагностика имате ли идея мога да проверя и дали водната помпа е за смяна или може да е от някое реле.
Благодаря предварително

А мотора е...?

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 12.01.2016
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от imanov » 01 Сеп 2016, 11:31

b00st написа:
imanov написа:Здравейте,
след смяна на акумулатор водната помпа продължава да работи и се чува едно цъкане откъм двигателя след като се изгаси мотора. Предполагам, че това е довело и до изтощаването на предишната батерия. Когато беше паднал тока се чуваше едно чукане откъм релето в кутията с бушоните. Преди да ходя на диагностика имате ли идея мога да проверя и дали водната помпа е за смяна или може да е от някое реле.
Благодаря предварително

А мотора е...?

2008 е90 316и бензин с електрическа водна помпа

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 01 Сеп 2016, 12:00

imanov написа:
b00st написа:
imanov написа:Здравейте,
след смяна на акумулатор водната помпа продължава да работи и се чува едно цъкане откъм двигателя след като се изгаси мотора. Предполагам, че това е довело и до изтощаването на предишната батерия. Когато беше паднал тока се чуваше едно чукане откъм релето в кутията с бушоните. Преди да ходя на диагностика имате ли идея мога да проверя и дали водната помпа е за смяна или може да е от някое реле.
Благодаря предварително

А мотора е...?

2008 е90 316и бензин с електрическа водна помпа

Възможно е тази малката допълнителната да остава да охлажда след изгасянето на мотора. Или е само за REST функцията, честно казано не знам.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook