Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
peterpetrovpetrov написа:Здравейте колеги. Изплува ми следния проблем, както си карах извънградско с около 100 колата полудя, започна да трепери, стрелката за оборотите трепери, стана по-мудна, абе трепери цялата. Преди това ходих на диагностика същия ден и ми излезна dpf филтър, дебитомер и 3 свещи. Има ли нещо общо с тях, този проблем и какво бихте ме посъветвали. Запалих я преди малко, лесно запали, но пак се тресе и я изгасих веднага. 320д, е90, 163к. Смених всички филтри и маслото освен горивния филтър, който смятам да го сменям днес, на 224к/км е.
Според мен отиди пак да ти направят диагностика. Със сигурност ще е записало някаква грешка.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, днес забелязах нещо странно. Към 19.30 се прибирам към вкъщи, отворил съм предните прозорци, по борд външната температура е 21 градуса, усещам, че навън обаче е леко хладно. Климатроникът ми винаги е настроен на 21 градуса, врътката е към студено. Като си сложих ръката при духалката, духаше топло
Доста голяма разлика с външната температура, все едно леко съм пуснал парното. Това нормално ли е?

Re: Бързи въпроси и отговори
Много ми е интересно при каква температура горе/долу дизела може да се настъпи стабилно и да не съсипваш двигателя в същото време?
- tashev_1990
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 7.12.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318I e46
- Мечтае да кара: BMW M5 touring
Re: Бързи въпроси и отговори
peterpetrovpetrov написа:Здравейте колеги. Изплува ми следния проблем, както си карах извънградско с около 100 колата полудя, започна да трепери, стрелката за оборотите трепери, стана по-мудна, абе трепери цялата. Преди това ходих на диагностика същия ден и ми излезна dpf филтър, дебитомер и 3 свещи. Има ли нещо общо с тях, този проблем и какво бихте ме посъветвали. Запалих я преди малко, лесно запали, но пак се тресе и я изгасих веднага. 320д, е90, 163к. Смених всички филтри и маслото освен горивния филтър, който смятам да го сменям днес, на 224к/км е.
Според мен може да е някоя дюза защото от нея се разбалансира двигателя и започва да тресе. Т.е. Някой от цилиндрите не работи и от там се губи баланса.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
ivodivo написа:Много ми е интересно при каква температура горе/долу дизела може да се настъпи стабилно и да не съсипваш двигателя в същото време?
От 88 нагоре можеш да си го газиш стабилно


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
dextuar написа:Колеги, днес забелязах нещо странно. Към 19.30 се прибирам към вкъщи, отворил съм предните прозорци, по борд външната температура е 21 градуса, усещам, че навън обаче е леко хладно. Климатроникът ми винаги е настроен на 21 градуса, врътката е към студено. Като си сложих ръката при духалката, духаше топлоДоста голяма разлика с външната температура, все едно леко съм пуснал парното. Това нормално ли е?
Остввил си колата навън и я е напекло слънцето през деня. Бавно изстиват. От гаража като я изкарвах си духаше хладно,но като я оставя на паркинга цял ден е по същия начин и директно го спирам вентилатора и карам на отворен джам.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Има резон, а и колата е чернаb00st написа:dextuar написа:Колеги, днес забелязах нещо странно. Към 19.30 се прибирам към вкъщи, отворил съм предните прозорци, по борд външната температура е 21 градуса, усещам, че навън обаче е леко хладно. Климатроникът ми винаги е настроен на 21 градуса, врътката е към студено. Като си сложих ръката при духалката, духаше топлоДоста голяма разлика с външната температура, все едно леко съм пуснал парното. Това нормално ли е?
Остввил си колата навън и я е напекло слънцето през деня. Бавно изстиват. От гаража като я изкарвах си духаше хладно,но като я оставя на паркинга цял ден е по същия начин и директно го спирам вентилатора и карам на отворен джам.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- asent1977
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:ivodivo написа:Много ми е интересно при каква температура горе/долу дизела може да се настъпи стабилно и да не съсипваш двигателя в същото време?
От 88 нагоре можеш да си го газиш стабилно
за жалост моята не показва градусите

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Никоя Е90ка не ги показва колега.
Варианта е да си вадиш температурата от скритото меню.
Има само за антифриза за маслото няма, както и за налягането му.
Но те не трябва да те притесняват, ако падне налягането ще ти светне лампата.
Варианта е да си вадиш температурата от скритото меню.
Има само за антифриза за маслото няма, както и за налягането му.
Но те не трябва да те притесняват, ако падне налягането ще ти светне лампата.

Re: Бързи въпроси и отговори
За мотора е важна температурата на маслото, а не тази на анфифриза. Маслото загрява с известно забавяне спрямо антифриза (на 90 антифриз, маслото е на около 55-60), за това ако искате най-доброто за мотора, изчакайте да загрее антифириза до нормалната точка (според мотора), след това му дайте още 3-4 минути лятото (5-10 зимата) и тогава раздавайте на воля 

Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте,
след смяна на акумулатор водната помпа продължава да работи и се чува едно цъкане откъм двигателя след като се изгаси мотора. Предполагам, че това е довело и до изтощаването на предишната батерия. Когато беше паднал тока се чуваше едно чукане откъм релето в кутията с бушоните. Преди да ходя на диагностика имате ли идея мога да проверя и дали водната помпа е за смяна или може да е от някое реле.
Благодаря предварително
след смяна на акумулатор водната помпа продължава да работи и се чува едно цъкане откъм двигателя след като се изгаси мотора. Предполагам, че това е довело и до изтощаването на предишната батерия. Когато беше паднал тока се чуваше едно чукане откъм релето в кутията с бушоните. Преди да ходя на диагностика имате ли идея мога да проверя и дали водната помпа е за смяна или може да е от някое реле.
Благодаря предварително
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравей, не е зле, да съобщаваш за каква точно кола става дума, но според мен чуваш допълнителната водна помпа, която е нормално да работи известно време след гасене на колата.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
imanov написа:Здравейте,
след смяна на акумулатор водната помпа продължава да работи и се чува едно цъкане откъм двигателя след като се изгаси мотора. Предполагам, че това е довело и до изтощаването на предишната батерия. Когато беше паднал тока се чуваше едно чукане откъм релето в кутията с бушоните. Преди да ходя на диагностика имате ли идея мога да проверя и дали водната помпа е за смяна или може да е от някое реле.
Благодаря предварително
А мотора е...?
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:imanov написа:Здравейте,
след смяна на акумулатор водната помпа продължава да работи и се чува едно цъкане откъм двигателя след като се изгаси мотора. Предполагам, че това е довело и до изтощаването на предишната батерия. Когато беше паднал тока се чуваше едно чукане откъм релето в кутията с бушоните. Преди да ходя на диагностика имате ли идея мога да проверя и дали водната помпа е за смяна или може да е от някое реле.
Благодаря предварително
А мотора е...?
2008 е90 316и бензин с електрическа водна помпа
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
imanov написа:b00st написа:imanov написа:Здравейте,
след смяна на акумулатор водната помпа продължава да работи и се чува едно цъкане откъм двигателя след като се изгаси мотора. Предполагам, че това е довело и до изтощаването на предишната батерия. Когато беше паднал тока се чуваше едно чукане откъм релето в кутията с бушоните. Преди да ходя на диагностика имате ли идея мога да проверя и дали водната помпа е за смяна или може да е от някое реле.
Благодаря предварително
А мотора е...?
2008 е90 316и бензин с електрическа водна помпа
Възможно е тази малката допълнителната да остава да охлажда след изгасянето на мотора. Или е само за REST функцията, честно казано не знам.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани