Съвети и въпроси относно избор на Е39.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 704
Регистриран на: 29.05.2011
Пол: Мъж
Кара: E39 530D 184 кс. седан

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от dak » 22 Авг 2016, 23:42

Коренна разлика няма , но все пак има разлика :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Nickelback » 22 Авг 2016, 23:45

dak написа:Коренна разлика няма , но все пак има разлика :bchug:


Не знам, аз стокови коли не карам :mhihi: За да има осезаема разлика се подменя това онова и се случват нещата :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 24.07.2016
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от nick_65 » 27 Авг 2016, 4:59

Здравейте фенове,имам питане относно бензиновите двигатели,дилемата при мен е 530i V6 231к.с. или 535i V8 245 к.с. кой е по разумния избор,в смисъл по надеждния двигател,това че 8-мака гори малко повече не е нещо което ще ме откаже от него.И да,знам 540i е върха на Е39 но лично мен ме устройват двигателите които съм посочил.Ще съм благодарен на тези които са собственици на такива,да ме насочат за минуси и плюсове на горепосочените машини.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Z3Ro* » 28 Авг 2016, 0:19

Първо 530I не е v6, а редови. От двата, които си посочил, той е по-добрият избор - гори осезаемо по-малко и върви на кантар с 535. За мен, ако ще е 535, по-добре 540 - разходът на двата е идентичен, но динамиката не може да се сравнява. Иначе и 530i си има проблеми - разход на масло, мисфайъри и др. подобни. Но като цяло е корав мотор с приличен разход... :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 24.07.2016
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от nick_65 » 28 Авг 2016, 0:38

Благодаря за отговора,верно че 6 цилиндровия беше редови,извинявам се за грешката която съм допуснал.Та да смятам ли че 6-така е маслояд за разлика от V8,питам това понеже разход на масло за мен е знак че двигателя не е в добра кондиция и ако 6 цилиндровите са склонни като цяло да горят масло(става въпрос за разход над 1л/10 000км)тогава за мен по добрия вариант остава 535 V8.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 19.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 316 E30 1984г.
Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 model 1967

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от dakatadan » 28 Авг 2016, 10:22

Здравейте колеги,
Моля ви за малко съвети и помощ относно тази колица http://www.cars.bg/c1757963
Някой гледал ли я е, и освен ръжда в багажника,при капачката на резервоара, пропускане на вода от стоповете и ръжда отдолу при местата за вдигане с крик- какво още да гледам. За двигателя ще се пусне диагностика.
Благодая.

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от turbonetic » 28 Авг 2016, 13:47

Бе ,не вярвам 530и да върви на кантар с 535 дори е пробвано си осмака си казва думата :mhihi:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Bavarcho » 28 Авг 2016, 15:56

thefastest написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11471191567797276&slink=f7um0m Не знам дали е обсъждана колата но ако може някой да изкаже мнение за въпросната кола, ще съм блатодарен


Чудех се какво да правя вчера и реших да ходя да я видя, малко да сверя часовника какво се случва с пазара на 39-ки в България, та за колата...

- удряна отпред и отзад и направена като в час по трудово (в доверен сервиз по каско)
- отпред липсва подкалник предна част, кората под мотора счупена, пръскалката от бронята се вижда, бъбреците боядисвани и с изпочупени щипки, иначе капака не е засегнат при удъра, дифузьора на виското изпотрошено, фаровете още им седи тикото дето са облепвани
- отзад задната броня е менте, дифузьора покрай ауспусите е изрязван от някой кьорав, задния капак е боядисан много зле
- десния праг е трагедия, правен веднъж, явно след удър се е напукал кита и състоянието е много зле, около задния тампон за крик е леш
- вратите отвътре са боядивани там дето им е слабо място
- обаичайната ръжда при капачката на резервоара, но тръгнала и надолу по панела
- тавана боядисан черен, но покрай предното и задното стъкло се вижда оригиналната боя, не са облепили добре
- външо е за пребоядисване поне половината
- легена на резервната гума и акумулатора са горе долу добре, но не съм се заглеждал много

- интериора с изключение на шофьорската седалка е добър
- външния борд на облегалката на шофьорската седалка е претапициран до половината, баш по средата хоризонтално има шев
- таван, волан и останалата част от салона са в добро състояние
- лайсната над мид-а е друг модел + не се затваря + самия мид не щраква в релсата си, а е тръгнал да излиза. вероятно колата да е имала китайска навигация по някое време, след което да е махана и се е наложило слагането на стойката на радиото и от там е взета тази с различна лайсна
- дясната врата е заключена и не се отваря, според продавача се е откачила някоя букса :mhihi: , стъклото работи, ел. огледалото не

- технически
- по телефона се разбрахме като отида колата да е студена, десет минути преди да стигна до колата се обадих пак и продавача ми каза че колата е топла защото малко преди мен са я гледали други хора, отидох на напълно загрял мотор
- почна се с историята за спукания колектор, как бил сменил свещи, бубини, кабели (кои кабели е сменял не питах :mhihi: ) и т.н. обикилол сто майстора докато се разбрало че колектора е спукан... доста време отне да ми обясни проблема, с две думи колата тресе когато стрелката на температурата е на първата чертичка.. по едно време извади една бубина от багажника и каза тази си работи, бонус към колата е, питам го какво излизаше на диагностика и той каза грешка на първи цилиндър някаква.. на 100% съм сигурен че проблема е много познатия проблем с "мисфаир" при м54 при което са сменили бубини, свещи и кабели (ама само на първи цилиндър :mhihi: ) и накрая е решил че колектора е спукан за най-удобно. (сваля ли го да му сменят гарнитури, обаче не намерил друг и пак си върнал стария спукан :mhihi: ), с две думи кофти проблем с кофти ремонт.
- направих едно кръгче и мотора ми се стори много умрял, нещо като 20-ка на газ, ама според продавача със спукан колектор толкова :mhihi: ако съм искал да напарави той едно кръгче и да я понастъпи да видя колко много върви
- абс-а свети било датчика за налягане на помпата, но е е изключено да е помпата
- за тропан и лопане не съм слушал
- гумите предните са нови наистина, ама ханкук, задните са на телове буквално

Като цяло колата някога е била хубава - оригинален пакет, хубав цвят, алкантарен салон с подгрев, преден заден парктроник, м5 огледала с автоматично прибиране, но не е случила на стопани.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: София

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от numizmat » 28 Авг 2016, 21:01

@Bavarcho Откъде да се намери читава? През ден съм по огледи и боклук до боклука. Както написа в музея, ама .... :lol: Колкото и да не ми се иска ще започня да търся е60 след определен период.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1659
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Z3Ro* » 28 Авг 2016, 23:23

turbonetic написа:Бе ,не вярвам 530и да върви на кантар с 535 дори е пробвано си осмака си казва думата :mhihi:


Не знам какво сте пробвали, но ето ти директно сравнение:
http://www.zeperfs.com/duel101-102.htm

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 24.07.2016
Пол: Мъж

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от nick_65 » 30 Авг 2016, 8:40

Oт прочетеното тук разбирам че след 1998г има ъпгрейт на двигателя и от M62B35 -ставана M62TUB35.Като първия е без ваноси.Въпросът ми е,,въпреки очевидните достойнства на подобреният двигател не е ли тоз първия без ваносите по безпроблемен??

ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 854
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от turbonetic » 30 Авг 2016, 17:11

Ако ще взимаш 535/540 търси до 98 без ваносите в пъти по опростен е с по-малко електроника и поне няма да се чудиш,кой да ти прави ваносите :mhihi: .Ако имах възможност да поддържам 8мак задължително щях да го търся без ваноси..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от gentata » 30 Авг 2016, 18:58

turbonetic написа:Ако ще взимаш 535/540 търси до 98 без ваносите в пъти по опростен е с по-малко електроника и поне няма да се чудиш,кой да ти прави ваносите :mhihi: .Ако имах възможност да поддържам 8мак задължително щях да го търся без ваноси..

Чак пък в пъти по-прост :nono:
Разликата е в липсата на ваноса, ламбда содите са 2, механична дроселова клапа - та май това са разликите. 10/98 почва вграждането на TU-двигателя.

Арабиата
Аватар
Мнения: 1454
Регистриран на: 18.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 530D

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от The 5th element » 30 Авг 2016, 20:19

Пичове,,,,,разводнихте темата,,,спорете си някъде из другите теми,,,тук нали се обсъждаха конкретни автомобили! :wave:
[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]Изображение[/url

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.

Мнение от Elesar74 » 31 Авг 2016, 11:21

Колата на Spec-V е много хубава.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook