Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Коренна разлика няма , но все пак има разлика 

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
dak написа:Коренна разлика няма , но все пак има разлика
Не знам, аз стокови коли не карам


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте фенове,имам питане относно бензиновите двигатели,дилемата при мен е 530i V6 231к.с. или 535i V8 245 к.с. кой е по разумния избор,в смисъл по надеждния двигател,това че 8-мака гори малко повече не е нещо което ще ме откаже от него.И да,знам 540i е върха на Е39 но лично мен ме устройват двигателите които съм посочил.Ще съм благодарен на тези които са собственици на такива,да ме насочат за минуси и плюсове на горепосочените машини.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Първо 530I не е v6, а редови. От двата, които си посочил, той е по-добрият избор - гори осезаемо по-малко и върви на кантар с 535. За мен, ако ще е 535, по-добре 540 - разходът на двата е идентичен, но динамиката не може да се сравнява. Иначе и 530i си има проблеми - разход на масло, мисфайъри и др. подобни. Но като цяло е корав мотор с приличен разход... 

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Благодаря за отговора,верно че 6 цилиндровия беше редови,извинявам се за грешката която съм допуснал.Та да смятам ли че 6-така е маслояд за разлика от V8,питам това понеже разход на масло за мен е знак че двигателя не е в добра кондиция и ако 6 цилиндровите са склонни като цяло да горят масло(става въпрос за разход над 1л/10 000км)тогава за мен по добрия вариант остава 535 V8.
- dakatadan
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 19.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316 E30 1984г.
- Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 model 1967
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Здравейте колеги,
Моля ви за малко съвети и помощ относно тази колица http://www.cars.bg/c1757963
Някой гледал ли я е, и освен ръжда в багажника,при капачката на резервоара, пропускане на вода от стоповете и ръжда отдолу при местата за вдигане с крик- какво още да гледам. За двигателя ще се пусне диагностика.
Благодая.
Моля ви за малко съвети и помощ относно тази колица http://www.cars.bg/c1757963
Някой гледал ли я е, и освен ръжда в багажника,при капачката на резервоара, пропускане на вода от стоповете и ръжда отдолу при местата за вдигане с крик- какво още да гледам. За двигателя ще се пусне диагностика.
Благодая.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Бе ,не вярвам 530и да върви на кантар с 535 дори е пробвано си осмака си казва думата 

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
thefastest написа:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11471191567797276&slink=f7um0m Не знам дали е обсъждана колата но ако може някой да изкаже мнение за въпросната кола, ще съм блатодарен
Чудех се какво да правя вчера и реших да ходя да я видя, малко да сверя часовника какво се случва с пазара на 39-ки в България, та за колата...
- удряна отпред и отзад и направена като в час по трудово (в доверен сервиз по каско)
- отпред липсва подкалник предна част, кората под мотора счупена, пръскалката от бронята се вижда, бъбреците боядисвани и с изпочупени щипки, иначе капака не е засегнат при удъра, дифузьора на виското изпотрошено, фаровете още им седи тикото дето са облепвани
- отзад задната броня е менте, дифузьора покрай ауспусите е изрязван от някой кьорав, задния капак е боядисан много зле
- десния праг е трагедия, правен веднъж, явно след удър се е напукал кита и състоянието е много зле, около задния тампон за крик е леш
- вратите отвътре са боядивани там дето им е слабо място
- обаичайната ръжда при капачката на резервоара, но тръгнала и надолу по панела
- тавана боядисан черен, но покрай предното и задното стъкло се вижда оригиналната боя, не са облепили добре
- външо е за пребоядисване поне половината
- легена на резервната гума и акумулатора са горе долу добре, но не съм се заглеждал много
- интериора с изключение на шофьорската седалка е добър
- външния борд на облегалката на шофьорската седалка е претапициран до половината, баш по средата хоризонтално има шев
- таван, волан и останалата част от салона са в добро състояние
- лайсната над мид-а е друг модел + не се затваря + самия мид не щраква в релсата си, а е тръгнал да излиза. вероятно колата да е имала китайска навигация по някое време, след което да е махана и се е наложило слагането на стойката на радиото и от там е взета тази с различна лайсна
- дясната врата е заключена и не се отваря, според продавача се е откачила някоя букса

- технически
- по телефона се разбрахме като отида колата да е студена, десет минути преди да стигна до колата се обадих пак и продавача ми каза че колата е топла защото малко преди мен са я гледали други хора, отидох на напълно загрял мотор
- почна се с историята за спукания колектор, как бил сменил свещи, бубини, кабели (кои кабели е сменял не питах



- направих едно кръгче и мотора ми се стори много умрял, нещо като 20-ка на газ, ама според продавача със спукан колектор толкова

- абс-а свети било датчика за налягане на помпата, но е е изключено да е помпата
- за тропан и лопане не съм слушал
- гумите предните са нови наистина, ама ханкук, задните са на телове буквално
Като цяло колата някога е била хубава - оригинален пакет, хубав цвят, алкантарен салон с подгрев, преден заден парктроник, м5 огледала с автоматично прибиране, но не е случила на стопани.

Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
@Bavarcho Откъде да се намери читава? През ден съм по огледи и боклук до боклука. Както написа в музея, ама ....
Колкото и да не ми се иска ще започня да търся е60 след определен период.

- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
turbonetic написа:Бе ,не вярвам 530и да върви на кантар с 535 дори е пробвано си осмака си казва думата
Не знам какво сте пробвали, но ето ти директно сравнение:
http://www.zeperfs.com/duel101-102.htm
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Oт прочетеното тук разбирам че след 1998г има ъпгрейт на двигателя и от M62B35 -ставана M62TUB35.Като първия е без ваноси.Въпросът ми е,,въпреки очевидните достойнства на подобреният двигател не е ли тоз първия без ваносите по безпроблемен??
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Ако ще взимаш 535/540 търси до 98 без ваносите в пъти по опростен е с по-малко електроника и поне няма да се чудиш,кой да ти прави ваносите
.Ако имах възможност да поддържам 8мак задължително щях да го търся без ваноси..

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
turbonetic написа:Ако ще взимаш 535/540 търси до 98 без ваносите в пъти по опростен е с по-малко електроника и поне няма да се чудиш,кой да ти прави ваносите.Ако имах възможност да поддържам 8мак задължително щях да го търся без ваноси..
Чак пък в пъти по-прост

Разликата е в липсата на ваноса, ламбда содите са 2, механична дроселова клапа - та май това са разликите. 10/98 почва вграждането на TU-двигателя.
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Пичове,,,,,разводнихте темата,,,спорете си някъде из другите теми,,,тук нали се обсъждаха конкретни автомобили! 

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Колата на Spec-V е много хубава.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани