ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Аз разбрах, че мериш на омметър/веригопроверител, като едната сонда на мултицета е свързана на пръта, а другата - някъде към шасито? - Да/Не
Ако е "Да", то наистина губиш връзка, най-вероятно откъм рейката, щом си пръскал и се е подобрило... За да не си губиш времето си дублирай масата - свържи един дебел проводник някъде по кормилния прът и "шаси".
А защо като затягаш "губиш маса" - нямам идея, най-вероятно фланеца на волана е по-плитък/по-дълбок/с по-особена форма и някакси вадиш малко вала на кормилния прът от рейката
Ако е "Да", то наистина губиш връзка, най-вероятно откъм рейката, щом си пръскал и се е подобрило... За да не си губиш времето си дублирай масата - свържи един дебел проводник някъде по кормилния прът и "шаси".
А защо като затягаш "губиш маса" - нямам идея, най-вероятно фланеца на волана е по-плитък/по-дълбок/с по-особена форма и някакси вадиш малко вала на кормилния прът от рейката

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Да точно, когато затегна хубаво, читаво болта масата от шасито се губи по кормилния прът и няма какво да предам към буксата на клаксона
Странното е, че и без и с болт работи, докато не го затегна силно, явно както казваш, колега, при затягането леко се изважда, но знам ли
Долу пръсках, защото шлиците където кормилния прът се свръзва с рейката, са доста ръждиви... Днеска като карах пак никакъв го няма. Още се чудя къде да му дам една маса на самия кормилен прът, ама като се върти постоянно как да стане


Странното е, че и без и с болт работи, докато не го затегна силно, явно както казваш, колега, при затягането леко се изважда, но знам ли

Долу пръсках, защото шлиците където кормилния прът се свръзва с рейката, са доста ръждиви... Днеска като карах пак никакъв го няма. Още се чудя къде да му дам една маса на самия кормилен прът, ама като се върти постоянно как да стане


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не помня как беше на Е36, но все си мисля, че този подвижния вал на пръта контактува електрически с неподвижната тръбата около него. Можеш да се пробваш да замасиш точно тази тръба. Но може и да бъркам, забравил съм вече... 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не знам кои шлици пръскаш, но на пръта има гумено каре, и не се замасява от рейката.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
По шлиците и по рейката маса не се предава
Правилния начин за инсталация е зад металния пръстен да има този пин, който се връзва към червено кафевия кабел, по него се предава масата към волана, като се натисне капака на волана просто затаря веригата и клаксона свири.
https://farm8.staticflickr.com/7428/162 ... a0a0_c.jpg

Правилния начин за инсталация е зад металния пръстен да има този пин, който се връзва към червено кафевия кабел, по него се предава масата към волана, като се натисне капака на волана просто затаря веригата и клаксона свири.
https://farm8.staticflickr.com/7428/162 ... a0a0_c.jpg
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Много ясно, че съм го направил така, явно не си прочел изобщо какво съм написал до сега,колега.
Нали по тоя "пин" се предава масата, която се взима от кормилния прът към клаксона. Тоя 'пин' тоест просто една четка се търка отзад във фланеца и когато натисна прави връзка между кормилиня прът- взима маса и го предава на кафяво червения.
Няма как да не се замасява кормилния прът като по него си имам маса докато не затегна болта, от къде взима маса тогава, да взема там да гелдам какво става?
Колко пъти да го обясня, за да няма пак някой да напише, че не съм го нарпавил както трябва, всичко работи изрядно, докато не затегна болта.
Затегна ли болта масата се губи, питането е защо? А не как става, какво и как дада вържа и тн. Връзването е елементарно и е направено и пробвано. Четката контактува с пистата постоянно, просто се губи масата, дори при една елементрарна проверка се вижда че докато завивам болта в края, когато вече е затегнат масата изчезва от кормилния прът.
Затегна ли болта някъде нещо има някакъв минимален луфт и като го затегна някъде губи контакт и ми бяга масата

Нали по тоя "пин" се предава масата, която се взима от кормилния прът към клаксона. Тоя 'пин' тоест просто една четка се търка отзад във фланеца и когато натисна прави връзка между кормилиня прът- взима маса и го предава на кафяво червения.
Няма как да не се замасява кормилния прът като по него си имам маса докато не затегна болта, от къде взима маса тогава, да взема там да гелдам какво става?
Колко пъти да го обясня, за да няма пак някой да напише, че не съм го нарпавил както трябва, всичко работи изрядно, докато не затегна болта.
Затегна ли болта масата се губи, питането е защо? А не как става, какво и как дада вържа и тн. Връзването е елементарно и е направено и пробвано. Четката контактува с пистата постоянно, просто се губи масата, дори при една елементрарна проверка се вижда че докато завивам болта в края, когато вече е затегнат масата изчезва от кормилния прът.
Затегна ли болта някъде нещо има някакъв минимален луфт и като го затегна някъде губи контакт и ми бяга масата


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ми дублираш масата (пускаш отделна).
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -tightened
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -tightened
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не разбрах точно кавко е направил този в този форум, но проблема ми е 1 към 1 с неговия 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Е аз ти написах какво е направил. Пуснал е кабел от долния болт до горния.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:Не разбрах точно кавко е направил този в този форум, но проблема ми е 1 към 1 с неговия
.I put in a jumper between the top and bottom bolt that hold the splines tight and it fixed the problem


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Това го видях, не схванах кой са тия два болта и с какво става играта
Сложил е някаква връзка, кабел примерно, между горен и доленболт при шлиците долу, но не схващам кой от всичките болтове там



Сложил е някаква връзка, кабел примерно, между горен и доленболт при шлиците долу, но не схващам кой от всичките болтове там


- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Въпрос с повишена трудност:
Къде фабрично се монтират печките на малкия тдс? Днес си взех комплект webasto dw50, но понеже на колата донор от който е свален е слагана допълнително беше монтирана на гредата пред радиатора. И от завода ли ги слагат там или на друго място?
Къде фабрично се монтират печките на малкия тдс? Днес си взех комплект webasto dw50, но понеже на колата донор от който е свален е слагана допълнително беше монтирана на гредата пред радиатора. И от завода ли ги слагат там или на друго място?
- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Подвеждащ въпрос.
Противно на масовите очаквания бендикс с бошов номер завършващ на 618 не работи на бошов стартер, с маховик от м20 6.3кг,монтирани на м52б28.Преди 20 дни си изхвърлих кутийката от бендикса за предишната конверсия,а честно казано искам да си спестя демонтажа на стартера на вече готовата кола за един парт номер.
С 9,10 или 11 зъба трябва да бъде правилния бендикс за да не пали колата като трансформър с диария? Какъв му е парт-номера или поне от какво волво беше?
На мястото на акумулатора ,пред ДМЕ-то стоят и на 25 и на 18, при 18ките фабрично акумулатора е отзад като са с печка. (срещал съм 2 на надин и съм се чудел защо акумулатора им е отзад.) на втората обаче видях човека кво си носеше към касата и ми се изясни
Противно на масовите очаквания бендикс с бошов номер завършващ на 618 не работи на бошов стартер, с маховик от м20 6.3кг,монтирани на м52б28.Преди 20 дни си изхвърлих кутийката от бендикса за предишната конверсия,а честно казано искам да си спестя демонтажа на стартера на вече готовата кола за един парт номер.
С 9,10 или 11 зъба трябва да бъде правилния бендикс за да не пали колата като трансформър с диария? Какъв му е парт-номера или поне от какво волво беше?
raptorxbg написа:Въпрос с повишена трудност:
Къде фабрично се монтират печките на малкия тдс? Днес си взех комплект webasto dw50, но понеже на колата донор от който е свален е слагана допълнително беше монтирана на гредата пред радиатора. И от завода ли ги слагат там или на друго място?
На мястото на акумулатора ,пред ДМЕ-то стоят и на 25 и на 18, при 18ките фабрично акумулатора е отзад като са с печка. (срещал съм 2 на надин и съм се чудел защо акумулатора им е отзад.) на втората обаче видях човека кво си носеше към касата и ми се изясни

- gabikun
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 13.09.2016
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е39
E36 320 за първа кола ?
Какво ви е мнението относно това защото съм се спрял на нея за първа кола в рамките на най-много 2 500 или 3 000 лв. ?
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
сериозно избягвай каквито и да е коли с удряни, пребоядисвани и гнили панели ... ако имаш стабилен доход и не ти пречи в годината да отделиш едно до 2000лв за поддръжка (ако се наложи) ... спокойно вземай... ориентирай се и към някой доверен сервиз от района в който си, хем да я прегледат преди покупка, хем да си знаеш, че после може там да си я правиш каквото е нужно
20ката е относително безпроблемна кола, стига някой някога да давал поне минимума нужен за поддръжка, а не само да е карал докато не спре и рухне тотално
прочети ВСИЧКИ важни теми в раздела... и 2 дни да изгубиш в четене , после като отидеш да гледаш кола ще си на "ТИ" къде, какво и защо да гледаш
успех
20ката е относително безпроблемна кола, стига някой някога да давал поне минимума нужен за поддръжка, а не само да е карал докато не спре и рухне тотално
прочети ВСИЧКИ важни теми в раздела... и 2 дни да изгубиш в четене , после като отидеш да гледаш кола ще си на "ТИ" къде, какво и защо да гледаш
успех
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани