ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nickelback » 29 Авг 2016, 18:50

Аз разбрах, че мериш на омметър/веригопроверител, като едната сонда на мултицета е свързана на пръта, а другата - някъде към шасито? - Да/Не

Ако е "Да", то наистина губиш връзка, най-вероятно откъм рейката, щом си пръскал и се е подобрило... За да не си губиш времето си дублирай масата - свържи един дебел проводник някъде по кормилния прът и "шаси".
А защо като затягаш "губиш маса" - нямам идея, най-вероятно фланеца на волана е по-плитък/по-дълбок/с по-особена форма и някакси вадиш малко вала на кормилния прът от рейката :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 29 Авг 2016, 21:12

Да точно, когато затегна хубаво, читаво болта масата от шасито се губи по кормилния прът и няма какво да предам към буксата на клаксона :dunno:
Странното е, че и без и с болт работи, докато не го затегна силно, явно както казваш, колега, при затягането леко се изважда, но знам ли :paranoid:

Долу пръсках, защото шлиците където кормилния прът се свръзва с рейката, са доста ръждиви... Днеска като карах пак никакъв го няма. Още се чудя къде да му дам една маса на самия кормилен прът, ама като се върти постоянно как да стане :dunno: :dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nickelback » 29 Авг 2016, 21:28

Не помня как беше на Е36, но все си мисля, че този подвижния вал на пръта контактува електрически с неподвижната тръбата около него. Можеш да се пробваш да замасиш точно тази тръба. Но може и да бъркам, забравил съм вече... :dunno:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ~Мишо~ » 29 Авг 2016, 21:32

Не знам кои шлици пръскаш, но на пръта има гумено каре, и не се замасява от рейката.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 29 Авг 2016, 23:14

По шлиците и по рейката маса не се предава :mhihi:
Правилния начин за инсталация е зад металния пръстен да има този пин, който се връзва към червено кафевия кабел, по него се предава масата към волана, като се натисне капака на волана просто затаря веригата и клаксона свири.
https://farm8.staticflickr.com/7428/162 ... a0a0_c.jpg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 30 Авг 2016, 12:24

Много ясно, че съм го направил така, явно не си прочел изобщо какво съм написал до сега,колега.

Нали по тоя "пин" се предава масата, която се взима от кормилния прът към клаксона. Тоя 'пин' тоест просто една четка се търка отзад във фланеца и когато натисна прави връзка между кормилиня прът- взима маса и го предава на кафяво червения.

Няма как да не се замасява кормилния прът като по него си имам маса докато не затегна болта, от къде взима маса тогава, да взема там да гелдам какво става?

Колко пъти да го обясня, за да няма пак някой да напише, че не съм го нарпавил както трябва, всичко работи изрядно, докато не затегна болта.
Затегна ли болта масата се губи, питането е защо? А не как става, какво и как дада вържа и тн. Връзването е елементарно и е направено и пробвано. Четката контактува с пистата постоянно, просто се губи масата, дори при една елементрарна проверка се вижда че докато завивам болта в края, когато вече е затегнат масата изчезва от кормилния прът.

Затегна ли болта някъде нещо има някакъв минимален луфт и като го затегна някъде губи контакт и ми бяга масата :ranting: :banghead:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 31 Авг 2016, 10:13

Ми дублираш масата (пускаш отделна).
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -tightened

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 31 Авг 2016, 13:44

Не разбрах точно кавко е направил този в този форум, но проблема ми е 1 към 1 с неговия :mrgreen:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 31 Авг 2016, 13:51

Е аз ти написах какво е направил. Пуснал е кабел от долния болт до горния.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 31 Авг 2016, 13:51

k.milanov написа:Не разбрах точно кавко е направил този в този форум, но проблема ми е 1 към 1 с неговия :mrgreen:

I put in a jumper between the top and bottom bolt that hold the splines tight and it fixed the problem
.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 31 Авг 2016, 15:40

Това го видях, не схванах кой са тия два болта и с какво става играта :smoke: :oops:

Сложил е някаква връзка, кабел примерно, между горен и доленболт при шлиците долу, но не схващам кой от всичките болтове там :dunno: :dummy:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 10 Сеп 2016, 19:18

Въпрос с повишена трудност:
Къде фабрично се монтират печките на малкия тдс? Днес си взех комплект webasto dw50, но понеже на колата донор от който е свален е слагана допълнително беше монтирана на гредата пред радиатора. И от завода ли ги слагат там или на друго място?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 12.04.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Два умрели форда и 28ца
Мечтае да кара: Танк
Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от FuRoRR » 11 Сеп 2016, 1:11

Подвеждащ въпрос.
Противно на масовите очаквания бендикс с бошов номер завършващ на 618 не работи на бошов стартер, с маховик от м20 6.3кг,монтирани на м52б28.Преди 20 дни си изхвърлих кутийката от бендикса за предишната конверсия,а честно казано искам да си спестя демонтажа на стартера на вече готовата кола за един парт номер.
С 9,10 или 11 зъба трябва да бъде правилния бендикс за да не пали колата като трансформър с диария? Какъв му е парт-номера или поне от какво волво беше?


raptorxbg написа:Въпрос с повишена трудност:
Къде фабрично се монтират печките на малкия тдс? Днес си взех комплект webasto dw50, но понеже на колата донор от който е свален е слагана допълнително беше монтирана на гредата пред радиатора. И от завода ли ги слагат там или на друго място?

На мястото на акумулатора ,пред ДМЕ-то стоят и на 25 и на 18, при 18ките фабрично акумулатора е отзад като са с печка. (срещал съм 2 на надин и съм се чудел защо акумулатора им е отзад.) на втората обаче видях човека кво си носеше към касата и ми се изясни :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 13.09.2016
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е39

E36 320 за първа кола ?

Мнение от gabikun » 13 Сеп 2016, 14:46

Какво ви е мнението относно това защото съм се спрял на нея за първа кола в рамките на най-много 2 500 или 3 000 лв. ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от host » 13 Сеп 2016, 15:03

сериозно избягвай каквито и да е коли с удряни, пребоядисвани и гнили панели ... ако имаш стабилен доход и не ти пречи в годината да отделиш едно до 2000лв за поддръжка (ако се наложи) ... спокойно вземай... ориентирай се и към някой доверен сервиз от района в който си, хем да я прегледат преди покупка, хем да си знаеш, че после може там да си я правиш каквото е нужно

20ката е относително безпроблемна кола, стига някой някога да давал поне минимума нужен за поддръжка, а не само да е карал докато не спре и рухне тотално

прочети ВСИЧКИ важни теми в раздела... и 2 дни да изгубиш в четене , после като отидеш да гледаш кола ще си на "ТИ" къде, какво и защо да гледаш

успех

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook