Вибрации над 120км/ч
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Помощ с джанти
На моята нямам такива проблеми, баланса е обикновен, по окачването си сменям нещо като се разтропа. Колата си е пушка. Явно при вас има нещо дребно, но какво?

- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Помощ с джанти
Такамм, върнах си сутринта летните джанти и гуми и отидох до едно място с лазерен баланс. Наистина доста интересна машина, първо завърта бързо колелото, после прави един-два оборота с много бавна скорост и през това време Лазар
сканира и джантата и гумата. На диаграми и картинки излизат всевъзможни данни и за двете, отклонения във всевъзможни равнини, посоки и мерки, до стотни от милиметъра. Общо на четирите гуми сложиха 80гр тежести, две бяха с по повече - към 30-тина, а две с по-малко - по 5, 10гр. НО джанти и гуми в абсолютно идеално състояние, ама ИДЕАЛНО. Интересно довечера магистрала Люлин какво ще каже 


- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Помощ с джанти
Обади без да е реклама, къде и колко.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Помощ с джанти
KPETEH написа:Обади без да е реклама, къде и колко.
Особено ако резултата е положителен, ще споделя, а цената е на обикновен баланс, чак не ми се вярваше


- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Помощ с джанти
Хора, тая Е39-ка дето я карах сега не е моята
С ръка на сърцето си казвам, че толкова се бях отчаял, че мислех че това ще е просто поредния баланс и от утре пак ще го мисля от какво е.. обаче последно съм се хилил така като зелка докато карам, когато се качих на добре чипната 535. Може да звучи странно, но още през деня на 60 - 80 км имах чувството, че нещо е различно, някак си волана е друг, и сега след тест на 160 - 180 направо не можах да си позная колата, то със зимните джанти си беше добре снощи, но сега просто волана сякаш изобщо не се усеща. Една от причините, с които си обяснявам разликата между този и обикновен баланс е това, че на този освен всичко друго машината показва къде точно и по широчината на джантата да се сложи тежестта. Сега си мисля, да ходя ли да си искам парите от другите гумаджии
включително и от където са купени гумите, и оня ден и те правиха баланс.
Sent from my SM-G903F using Tapatalk


Sent from my SM-G903F using Tapatalk
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Помощ с джанти
Забравих.. За който се интересува питайте чичо гугъл за лазерен баланс на черни връх.
Сетих се още нещо, не че е съществено но.. От 22 години шофиране, и съответно ходене по сервизи и гумаджии, миналата година за пръв път видях майстор да използва динамометричен ключ - колегата Zvetiko, който се включи в темата, и сега за пръв път виждам гумаджия да използва динамометричен ключ, подвежда на ръка, затяга с пневматичния пистолет ли е, какво е, и като извади ключа си помислих че се ебават с мен
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
Сетих се още нещо, не че е съществено но.. От 22 години шофиране, и съответно ходене по сервизи и гумаджии, миналата година за пръв път видях майстор да използва динамометричен ключ - колегата Zvetiko, който се включи в темата, и сега за пръв път виждам гумаджия да използва динамометричен ключ, подвежда на ръка, затяга с пневматичния пистолет ли е, какво е, и като извади ключа си помислих че се ебават с мен


Sent from my SM-G903F using Tapatalk
- audi_rulzzz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 19.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525dA
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Помощ с джанти
FaceOff написа: макар няколко гумаджии да казаха, че са рядко прави.
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
Айде сега заповядай официално да ми се извиниш в темата за некоректност,така както ме и окепази в тази
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Помощ с джанти
audi_rulzzz написа:FaceOff написа: макар няколко гумаджии да казаха, че са рядко прави.
Sent from my SM-G903F using Tapatalk
Айде сега заповядай официално да ми се извиниш в темата за некоректност,така както ме и окепази в тази
Не разбрах в коя съм те окепазил? Ако говориш за настоящата тема, не съм те споменавал тук??
Сега да ти кажа истината - не малко пъти те споменавах, наум най вече

ОБАЧЕ, не мога да разбера, защо трябва да ти се извинявам?? Всичко което съм написал в темата за некоректните колеги е 100% вярно, и си е останало такова. Първо не вярвам, че не си знаел че джантите не са оригинални, но както и да е, за това се разбрахме веднага на място, но мнението ми във въпросната тема беше провокирано от това, че открих фитил на една от гумите, а в обявата ти пишеше - БЕЗ кривини, лепенки, фитили и т.н. ?? Ти беше достатъчно (не мога да намеря по-лека дума, съжалявам) нагъл, да ме обвиниш, че аз съм го слагал


- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Помощ с джанти
Първо, колега FaceOff, поздравление че си решил проблема. Второ, извинявай, че ще ти ползвам темата по мой въпрос. Накратко, в събота вдигнахме с един приятел задницата на колата с гумите във въздуха и я подпряхме на носачите. После газ и гледаме гумите. При скорост около 110 - 120, цялата кола вибрира, ще падне от стойките. Особено задна дясна гума "подскача" много изразително. После махнах гумата с джантата и пак газ. Пак вибрации, което навява на някакъв извод, но какъв. Разбито каре на полуоска, самата полуоска, тампон някакъв, нямам идея.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Помощ с джанти
На коя скорост вдигнахете 120? Само едната гума ли махнахте?! Кардана кви ги върши щом сте я дигнали? Полуоските и каретата им само с пипане... Кво става ако запънете едната гума?!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Помощ с джанти
Ами карам си, натискам педала и ускорявам до 110-120 и колата започва да се тресе. На коя скорост съм в момента, не знам сигурно на 4-та, колата е автомат. Тази вечер пак си играхме. Повдигнахме само от дясната страна, подпряхме едно трупче под носача и я пуснахме да "виси". Запалих я, изключих DSC-то и леко подадох газ, обаче колата се опита да тръгне и повече не направихме подобен опит. Пак я вдигнахме от двете страни и махнахме задна дясна гума, защото вибрациите идваха най-вече оттам. Кардана е добре. Човека, който я гледа, опипа полуоските и му направи впечатление, че и двете мърдат напред назад, с повече от сантиметър-два, но това дали е нормално или не, не знае. Извода се налага като полуоски, обаче намирам само от 530D, пък те са по-дебели според realoem.com. и не знам дали ще станат.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Помощ с джанти
Elesar74 написа:Тука има един колега, ако не се лъжа DaveFM, цял роман написа за проблеми като твоите(и моите). Аз искам да попитам, как се хваща проблем с полуоските, както каза vasilzlatkov85. Колкото до гуми и джанти, както казах, смених и гуми и джанти и различни марки гуми слагах и на какви ли не гумаджии ходих, даже и в София при Диана, проблемът си стои. Вече поне 4 г. карам така. Окачване ОК, гуми и джанти и 16 и 17 (само оригинални) уж балансирани, прави и т.н., като седнеш да караш, в тоя диапазон, лагерна количка. Че возя и хора и предварително се извинявам, че друса "малко". Мани, направо ми е писнало, егати махнатата кола. Че другите къде ходят да им правят баланси и при други хора се возя с други коли, такива проблеми не съм срещал. Че лазерни баланси, че въртене на гумата с 60 км/ч., к'ви са тия работи?
Колега моя проблем беше почти същия ,като твоя .Щом си сигурен в гуми , джанти, провери (гумено каре, и кардан),то не остават много неща.Ако се съмняваш в полуоски направи следното нещо, вдигнете колата, откачи двете полуоски от дифта и вдигна 120-140 км, ако няма вибрация(трябва някой да седне , на задната седалка ,ако има вибрация се усеща), значи проблема ти е решен, аз по този начин реших моя, само , че аз махах една по една полуоските и проблема беше в дясната и то най вече във външното кате ( срещу скромната сума от 1800лева за двете полуоски,защото сменям всички части в комплект,можеше и само с една да мина) проблема е решен, може и по евтино да се намерят, но всеки си преценява, сам за себе си

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Вибрации над 120км/ч
Благодаря колега, ще видя събота и неделя какво мога да направя по този начин.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- vasilzlatkov85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw
- Мечтае да кара: М3,М4
- Детайли за колата: Е46 320i
E36 316i
Re: Вибрации над 120км/ч
Полуоските не трябва да имат , на пред и на зад, никакъв луфт, на ляво и на дясно е нормално да има, провери и това, той може да е съвсем минимален. , но е достатъчен да прави проблеми.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Вибрации над 120км/ч
И при мене проблема е ясно изразен в дясно. А един майстор ми каза, че било нормално полуоските да мърдат малко напред-назад, понеже колата като е натоварена или празна, позицията е различна. Ама то затова не е ли карето? Вече двама я гледаха и само си клатим главите какво е това нещо.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани