M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 790
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от choio » 25 Юли 2016, 16:38

Е аз за това споменах сф асфалт...иначе на хубав няма.ядове...ми нови гуми семи сликове на 245 айде окачването не е къстъм ама си е здраво стоково....и на гаден асфалт спокойно си се пързаляш както си искаш...както ти викаш за тракшъна.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от virtualchild » 25 Юли 2016, 16:48

Как ги карате тези балерини зимата?
Като знам аз как се пързалям на всеки завой с малко сняг... а съм 4х4. През лятото трябва да се постарая доста, за да я плъзна. :wave:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bscsystem » 25 Юли 2016, 16:51

choio написа:Е аз за това споменах сф асфалт...иначе на хубав няма.ядове...ми нови гуми семи сликове на 245 айде окачването не е къстъм ама си е здраво стоково....и на гаден асфалт спокойно си се пързаляш както си искаш...както ти викаш за тракшъна.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk


Аз нямам проблем с тракшъна чак толкова много, съвсем в нормите. Асфалта в София е толкова различен, че няма как да знам къде е проблемен и къде не. На Симеоновско шосе, както и в Люлинския район знам, че не е с най-добрия грип, но като цяло е ок. Гумите са ми най-обикновени

*да не отиваме в сериозен офф топик
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 7.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 330D
Мечтае да кара: S62B50

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Evkata » 25 Юли 2016, 18:25

Колега дай клип с ускорение да се порадваме малко . :driving: :bchug:
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от K_Ilkov » 26 Юли 2016, 13:22

Абе, а кво стана с проекта на автора на темата?
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bscsystem » 11 Авг 2016, 14:53

Не знам за автора, но ако някой събуди със знания темата и даде акъл как да изкарам още конски сили от М57Д30 ще е супер.

204к.с. са с по-ново поколение компютри и за това работят с по-добри дизелови помпи. Това разбрах от келеша, ако искам да изкарам още мощност трябва да сложа сложа дюзи от 335, компютър и помпа от 204к.с.

Дюзите са лесна работа, но колко е сложно да се подмени компютъра ?
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 790
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от choio » 11 Авг 2016, 18:32

bscsystem написа:Не знам за автора, но ако някой събуди със знания темата и даде акъл как да изкарам още конски сили от М57Д30 ще е супер.

204к.с. са с по-ново поколение компютри и за това работят с по-добри дизелови помпи. Това разбрах от келеша, ако искам да изкарам още мощност трябва да сложа сложа дюзи от 335, компютър и помпа от 204к.с.

Дюзите са лесна работа, но колко е сложно да се подмени компютъра ?


То и с дюзи от 204 пак ще стане...ма мислс че и рейла ти трябва...лошото е че тва е горе долу тавана на турбото и ще ти трвбва хибрид...и кулер и съединител...и т.н :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 410
Регистриран на: 11.02.2010
Кара: E36 Compact M40B18 M-tech

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от k-hristov » 28 Авг 2016, 20:04

bscsystem написа:Не знам за автора, но ако някой събуди със знания темата и даде акъл как да изкарам още конски сили от М57Д30 ще е супер.

204к.с. са с по-ново поколение компютри и за това работят с по-добри дизелови помпи. Това разбрах от келеша, ако искам да изкарам още мощност трябва да сложа сложа дюзи от 335, компютър и помпа от 204к.с.

Дюзите са лесна работа, но колко е сложно да се подмени компютъра ?


Хибридна турбина, голям кулер с по-големи турбо пътища, генерация, и метанол.Дюзите от 535 E60 трябват, защото на 335d са различни и няма как да ги подкараш с твоето еку.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook