M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Е аз за това споменах сф асфалт...иначе на хубав няма.ядове...ми нови гуми семи сликове на 245 айде окачването не е къстъм ама си е здраво стоково....и на гаден асфалт спокойно си се пързаляш както си искаш...както ти викаш за тракшъна.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Как ги карате тези балерини зимата?
Като знам аз как се пързалям на всеки завой с малко сняг... а съм 4х4. През лятото трябва да се постарая доста, за да я плъзна.
Като знам аз как се пързалям на всеки завой с малко сняг... а съм 4х4. През лятото трябва да се постарая доста, за да я плъзна.

- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
choio написа:Е аз за това споменах сф асфалт...иначе на хубав няма.ядове...ми нови гуми семи сликове на 245 айде окачването не е къстъм ама си е здраво стоково....и на гаден асфалт спокойно си се пързаляш както си искаш...както ти викаш за тракшъна.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Аз нямам проблем с тракшъна чак толкова много, съвсем в нормите. Асфалта в София е толкова различен, че няма как да знам къде е проблемен и къде не. На Симеоновско шосе, както и в Люлинския район знам, че не е с най-добрия грип, но като цяло е ок. Гумите са ми най-обикновени
*да не отиваме в сериозен офф топик
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Колега дай клип с ускорение да се порадваме малко .



- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Абе, а кво стана с проекта на автора на темата?

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Не знам за автора, но ако някой събуди със знания темата и даде акъл как да изкарам още конски сили от М57Д30 ще е супер.
204к.с. са с по-ново поколение компютри и за това работят с по-добри дизелови помпи. Това разбрах от келеша, ако искам да изкарам още мощност трябва да сложа сложа дюзи от 335, компютър и помпа от 204к.с.
Дюзите са лесна работа, но колко е сложно да се подмени компютъра ?
204к.с. са с по-ново поколение компютри и за това работят с по-добри дизелови помпи. Това разбрах от келеша, ако искам да изкарам още мощност трябва да сложа сложа дюзи от 335, компютър и помпа от 204к.с.
Дюзите са лесна работа, но колко е сложно да се подмени компютъра ?
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
bscsystem написа:Не знам за автора, но ако някой събуди със знания темата и даде акъл как да изкарам още конски сили от М57Д30 ще е супер.
204к.с. са с по-ново поколение компютри и за това работят с по-добри дизелови помпи. Това разбрах от келеша, ако искам да изкарам още мощност трябва да сложа сложа дюзи от 335, компютър и помпа от 204к.с.
Дюзите са лесна работа, но колко е сложно да се подмени компютъра ?
То и с дюзи от 204 пак ще стане...ма мислс че и рейла ти трябва...лошото е че тва е горе долу тавана на турбото и ще ти трвбва хибрид...и кулер и съединител...и т.н

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
bscsystem написа:Не знам за автора, но ако някой събуди със знания темата и даде акъл как да изкарам още конски сили от М57Д30 ще е супер.
204к.с. са с по-ново поколение компютри и за това работят с по-добри дизелови помпи. Това разбрах от келеша, ако искам да изкарам още мощност трябва да сложа сложа дюзи от 335, компютър и помпа от 204к.с.
Дюзите са лесна работа, но колко е сложно да се подмени компютъра ?
Хибридна турбина, голям кулер с по-големи турбо пътища, генерация, и метанол.Дюзите от 535 E60 трябват, защото на 335d са различни и няма как да ги подкараш с твоето еку.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани