M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от K_Ilkov » 24 Ное 2015, 15:58

100imenov написа:Конкретен отговор !
Необходими условия за да получите толкова мощност:
- перфектно изряден автомобил (турбина и дюзи - проверени, съединител комплект - чисто нов преди чип-тунинг)
- без никакви катализатори!
- отговорност за пожеланото от нас! Това е много далеч от нормалното, което смятаме, че трябва да получат клиентите, като мощност. Такива резултати са единствено и изцяло по желанието на клиента и отговорността се носи от него!

Лошото е че някой ще ходи пеша зимата :mhihi:


ама ще харчи ли малко, че на колегата му е важно?

u`F`o написа:
bum_bum написа:Аз не мога да разбера какво се опитваш да се самоубедиш и какво всъщност се опитваш да правиш. Ако искаш да си имаш кола, която да харчи сравнително малко и да може да се кара на писта- да, тая ще свърши работа.


Да, това ми е идеята. Съгласен съм за карането, че шофьорът е най-важния елемент в цялата конфигурация :driving:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Maxmadness » 27 Ное 2015, 2:28

100imenov написа:Конкретен отговор !
Необходими условия за да получите толкова мощност:
- перфектно изряден автомобил (турбина и дюзи - проверени, съединител комплект - чисто нов преди чип-тунинг)
- без никакви катализатори!
- отговорност за пожеланото от нас! Това е много далеч от нормалното, което смятаме, че трябва да получат клиентите, като мощност. Такива резултати са единствено и изцяло по желанието на клиента и отговорността се носи от него!

Лошото е че някой ще ходи пеша зимата :mhihi:


Маховик и съединител ако са стокови,през седмица :mhihi: :mhihi:
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 365
Регистриран на: 16.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 320d & 322ci
Мечтае да кара: e30 с V8

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Silverlight » 29 Ное 2015, 12:12


старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от K_Ilkov » 14 Дек 2015, 11:58

Кво става с проекта?
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bioz » 14 Дек 2015, 12:35

БМВ 320d написа:https://www.facebook.com/vrperformance/posts/10153439179094180 diesel power :kuku: :mrgreen:


Коментарите ... :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от VRPerformance » 19 Яну 2016, 1:39

БМВ 320d написа:https://www.facebook.com/vrperformance/posts/10153439179094180 diesel power :kuku: :mrgreen:
тази кола и до ден днешен си върви без проблеми :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bscsystem » 24 Юли 2016, 0:09

И аз съм с 184к.с. версията, но от вчера с 286к.с. благодарение на варненски тунинг :mhihi: Втора и след това трета са изключително неприятни :bang:
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 790
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от choio » 24 Юли 2016, 9:55

bscsystem написа:И аз съм с 184к.с. версията, но от вчера с 286к.с. благодарение на варненски тунинг :mhihi: Втора и след това трета са изключително неприятни :bang:


Варненска му работа :mhihi: хибрид ли прявихте или с турбо 2260? Колко даде на колелата н/м и к.с? Втора и трета на сф асфалт са неприятни и за теб за съжаление. Поздравления за колата :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bscsystem » 24 Юли 2016, 23:12

choio написа:
bscsystem написа:И аз съм с 184к.с. версията, но от вчера с 286к.с. благодарение на варненски тунинг :mhihi: Втора и след това трета са изключително неприятни :bang:


Варненска му работа :mhihi: хибрид ли прявихте или с турбо 2260? Колко даде на колелата н/м и к.с? Втора и трета на сф асфалт са неприятни и за теб за съжаление. Поздравления за колата :yes:


Всъщтност аз не знам точно колко коня е защото до мотора не знам как да ги сметна коректно. От три рачлични места, три различни сметки.

172kw на гумите с GT2260
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 790
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от choio » 25 Юли 2016, 7:04

Да аз за това питах колко са на гумите щото на Тони мери в киловати на колела...другото са безмислени сметки. Супер е а въртящия момент на колелата ли е 550 или на.мотора?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bscsystem » 25 Юли 2016, 8:29

choio написа:Да аз за това питах колко са на гумите щото на Тони мери в киловати на колела...другото са безмислени сметки. Супер е а въртящия момент на колелата ли е 550 или на.мотора?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk


Хм това не съм се замислял, просто видях NMрите на диното и не съм ги пресмятал и т.н. Различни ли са при колелата и мотора ?
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 790
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от choio » 25 Юли 2016, 10:19

Ами като конете е...на колелата са принципно щом си ги видял на дисплея...не ти ли даде графика? Как си със сцеплението на сф асфалт?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bscsystem » 25 Юли 2016, 13:51

choio написа:Ами като конете е...на колелата са принципно щом си ги видял на дисплея...не ти ли даде графика? Как си със сцеплението на сф асфалт?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk


Даде ми графика, на нея шише 172kw и 540nm.
Сцеплението се е подобрило значително, преди това колата имаше много силен пик и рязко идваха всички nm и hp и започваше едно въртене на гуми, коеот много трудно се овладяваше.

Сега графиката е много равномерна и пак се опитва да буксува, но скоростите се застъпват много добре и сцеплението е супер.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 790
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от choio » 25 Юли 2016, 15:13

bscsystem написа:
choio написа:Ами като конете е...на колелата са принципно щом си ги видял на дисплея...не ти ли даде графика? Как си със сцеплението на сф асфалт?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk


Даде ми графика, на нея шише 172kw и 540nm.
Сцеплението се е подобрило значително, преди това колата имаше много силен пик и рязко идваха всички nm и hp и започваше едно въртене на гуми, коеот много трудно се овладяваше.

Сега графиката е много равномерна и пак се опитва да буксува, но скоростите се застъпват много добре и сцеплението е супер.


Питам те за сцеплението щото аз бера истински ядове с него а горе долу сме на едни коне и н /м...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bscsystem » 25 Юли 2016, 16:01

choio написа:
bscsystem написа:
choio написа:Ами като конете е...на колелата са принципно щом си ги видял на дисплея...не ти ли даде графика? Как си със сцеплението на сф асфалт?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk


Даде ми графика, на нея шише 172kw и 540nm.
Сцеплението се е подобрило значително, преди това колата имаше много силен пик и рязко идваха всички nm и hp и започваше едно въртене на гуми, коеот много трудно се овладяваше.

Сега графиката е много равномерна и пак се опитва да буксува, но скоростите се застъпват много добре и сцеплението е супер.


Питам те за сцеплението щото аз бера истински ядове с него а горе долу сме на едни коне и н /м...


Нямам представа, аз бях 230к.с. преди това и нямах сцепление.. сега съм близо 60/70 отгоре и сцеплението е много по-добро. Говорим за добър старт на хубав асфалт.

Знаеш, доброто сцепление зависи от много неща. Ти знаеш в какво състояние е колата и какви гуми джанти имаш. Вчера карах чиста 204к.с. 330ка с чисто нови гуми мишлен алпин и тракшъна светеше до края на трета.... не знам каква беше тая глупост, но при това сцепление тая кола ще припада от 320ка
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook