ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
[quote="Powerslide"][/quote]
Що го пробвам този вариант и ще кажа какво е станало.
Що го пробвам този вариант и ще кажа какво е станало.
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Biogame написа:michev написа:Ако питаш дали изпускателен и всмукателен клапан са еднакви, то отговорът е че не са. А иначе при М43 и 1,6 и 1,8 са с еднакви клапани, тоест са взаимозаменяеми, на практика главата при двата мотора е еднаква.
Интересува ме дали мога да сложа на 1.6 клапани от 1.8,защото се оказа че са голяма рядкост.
Във всеки магазин в който питам ще дойдат след седмица.
Благодаря за отговора.
Клапаните при двата мотора са еднакви, така че нямаш проблем да го направиш.
only rear wheel drive
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
имам следния проблем
нямам възможност да замеря акумулатора, евс-а си е свързан, няма изгорели бушони? ABS свети и часовника на борда е занулен?
колата си е карана до вчера и то над 50км извънградско, спряна е на доста студено място 15гр ако тва има значение
нямам възможност да замеря акумулатора, евс-а си е свързан, няма изгорели бушони? ABS свети и часовника на борда е занулен?
колата си е карана до вчера и то над 50км извънградско, спряна е на доста студено място 15гр ако тва има значение
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
host написа:имам следния проблем
нямам възможност да замеря акумулатора, евс-а си е свързан, няма изгорели бушони? ABS свети и часовника на борда е занулен?
колата си е карана до вчера и то над 50км извънградско, спряна е на доста студено място 15гр ако тва има значение
Стартер.



- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
директно смяна с друг или? и ако някои има доверен човек в Каварна да ми пише, че колата е спряна на наклон и т. н.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Я вземи пробвай с друг акумулатор, не съм убеден че е стартер.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ами за съжаление съм от Плд, а съм я Каварна и нямам кой да ми даде, ще пробвам на ход да я запаля и да отида до сервиз да замеря акумулатора да видим или ще търся фирма за акумулатори да дойде на място
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колега, на мой приятел м44 пръщеше точно по същия начин и след 3-4 такива опита за палене тотално умря. Зареждахме една нощ акумулатора, защото беше много умрял и на другия ден запали 

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Другия вариант е да си почистиш клемите и да пробваш.
Сега да попитам и аз,откъде си взимате гумените уплътнения за разширителния съд?
Досега обикалях магазини и никъде няма,само цял разширителен съд на цена 40-50 лв.
Сега да попитам и аз,откъде си взимате гумените уплътнения за разширителния съд?
Досега обикалях магазини и никъде няма,само цял разширителен съд на цена 40-50 лв.



- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:Колега, на мой приятел м44 пръщеше точно по същия начин и след 3-4 такива опита за палене тотално умря. Зареждахме една нощ акумулатора, защото беше много умрял и на другия ден запали
Клемите са първото нещо което проверих, свалих ги и наново ги сложих след пръскане със спрей за почистване - ефект = 0
Освен да си викна едно зарядно до адрес - даже не съм в самия град Каварна ами в комплекс до плажа на 2-3км от града.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не мога да гарантирам, колега просто този връщящ звук идващ от двигателния отсег съм го чувал при приятел, който не беше карал към 10 дни и акумулатора беше сдал багажа. заредихме го и на другия ден малко трудно първоначално доста странно изобщо не въртеше и после го разкачихме и закачихме наново и запали 

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
говорих вече с човека който ми поддържа колата, алтернатора имаше проблем преди време вероятно не е зареждал ок акумулатора и вчера като е било под 15гр и стартовия ток не му стига, поръчал съм едно зарядно от LIDL до адрес да ми дойде ако проблема е от тва ще пиша, помолил съм и като се прибере човека паркирал пред моята кола да я мръден напред да ми се обадят да я запаля на скорост... и вече ще имам движима собственост
благодаря на отзовалите се колеги
__________________________
зарядното дойде, при закачане отчете точно 12V и нула блокчета на акумулатора който е 74h 680A
ще го оставя са приключи програмата по зареждане и ще пробвам да я запаля, за мен извода е дори преди да съм пробвал, ще алтернатора ми не зарежда, в сервиза ме предупредиха да го замерят колко зарежда, но бързах и тръгнах... поуката е ясна




благодаря на отзовалите се колеги
__________________________
зарядното дойде, при закачане отчете точно 12V и нула блокчета на акумулатора който е 74h 680A
ще го оставя са приключи програмата по зареждане и ще пробвам да я запаля, за мен извода е дори преди да съм пробвал, ще алтернатора ми не зарежда, в сервиза ме предупредиха да го замерят колко зарежда, но бързах и тръгнах... поуката е ясна
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
е да ама не, колата пали но трудно, остава да свети лампата на АБС-а на запалена кола, дори да се дигнат леко оборотите да се форсира пак не гасне, карана е колата 35км, акумулатора е зареден, пак 2рото палене е трудно, часовника и датата на борда пак се зануляват след гасене?



- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някоя поумряла клетка на акумулатора може би...
За пробата тествай с друг 


"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
проверих масата на акумулатора в коша, всичко е монтирано солидно
прочетох по разни форуми, че понякога таблото е виновно... свалих го, махнах всички лампи, закачих ги на ново, но размених някои позиции (тези които ми изглеждаха износени ги сложих на мигачи и т.н. да видя веднага дали работят) ... колата си запали, като се махне ключа и даде контакт пак не губи часа, пак пали ?!
нз случайност ли е какво е ... пълна простотия, като се върна в Пловдив и разберат в сервиза какво точно е ще пусна тема да знаят колегите за напред
прочетох по разни форуми, че понякога таблото е виновно... свалих го, махнах всички лампи, закачих ги на ново, но размених някои позиции (тези които ми изглеждаха износени ги сложих на мигачи и т.н. да видя веднага дали работят) ... колата си запали, като се махне ключа и даде контакт пак не губи часа, пак пали ?!

нз случайност ли е какво е ... пълна простотия, като се върна в Пловдив и разберат в сервиза какво точно е ще пусна тема да знаят колегите за напред
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани