Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Малко ми прилича на това, тая тема:
https://www.youtube.com/watch?v=_7VEWTbe5lU
https://www.youtube.com/watch?v=_7VEWTbe5lU
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
eF_oNe написа:Благодаря , ще обърна доста внимание като отида на оглед и ще я закарам в сервиз
Доста ми хареса как е направена и си прав , че трябват пари за да се направи да изглежда така .
Като гледам другите обяви са по 10-11К , но не изглеждат по този начин.
По съм зарибен да дам 14К и да получа тази визия ... и все пак ще видим как ще е двигателя
ще дадеш 14к и ще получих един страшен таралясник с визия дето ако нямаш още 4к да го стегнеш ще се видиш в чудо. Лъжат за фейлит, лъжат за годината, претапициран е волана. Давам ти пример с моята кола - седан превърнат във фейс под 16к-17к надали дори бих се замислил. Само завиващите фарове са ти един 1500 лв., заден капак със стопове 500-600 лв., light модул 200 лв, предна броня с оборудване 300-400 лв. и това не е М пакет, а обикновената, фейсов капак 450 лв китайче, 600 лв втора ръка оем. Боя на всички части - качествена около 100-150 на детайл и смятай, че тоя trash горе явно струва под 10500 лв.
Ще ти опиша само няколко дребни драми дето могат да се замаскират и да ти се наложи да ги правиш после:
Турбо - 600-900 лв. рециклиране
Дюзи - 300-400 рециклиране или 450 бройката за подмяна
ДПФ-а ако е там и е зле 300-400 премахване
Съединител с маховик и притискателен диск - 1000
Демферна шайба - могат да я замаскират за 70 лв. и да клекне после и да я сменяш за 300 (алтернативна) 500 (оригинал)
И това е само част от листа, миналия месец в Пловдив се продаде една такава сглобена от две коли пак на тези пари - буквално срязана през средата и заварена, и смея да твърдя, че нямаше един луфт дето да си личи, а на тая капака има един пръст от едната страна.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И на мен ми е съмнителна тази обява, НО това е кола втора употреба и колкото и да е гледана и да е пазена, рециклиране на турбото е НОРМАЛЕН ремонт /особено с тия Митсубиши, които са на 320/, смяна на демпферната също, така че колеги не го плашете толкова кандидат колегата, все пак не купуваме коли нови от магазина
Не е гаранция, че ако купи същата за 20к турбото няма да гръмне след 200км.

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Понеже се опитвам да събера М аеро пакета, мода да споделя, че излиза около 1500-2000лв без боя и изключително трудно се намира.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dextuar написа:И на мен ми е съмнителна тази обява, НО това е кола втора употреба и колкото и да е гледана и да е пазена, рециклиране на турбото е НОРМАЛЕН ремонт /особено с тия Митсубиши, които са на 320/, смяна на демпферната също, така че колеги не го плашете толкова кандидат колегата, все пак не купуваме коли нови от магазинаНе е гаранция, че ако купи същата за 20к турбото няма да гръмне след 200км.
Нормален ремонт айде - как като е толкова нормален на три коли не ми се е налагало да го правя до момента. Разбирам да кажеш нормален след определени километри, но не е нормален, а и аз му дадох за пример как може всичко е да наведнъж

nero_ написа:Понеже се опитвам да събера М аеро пакета, мода да споделя, че излиза около 1500-2000лв без боя и изключително трудно се намира.
Точно така, а фейсовия капак е супер голяма рядкост и ако е в топ състояние цените са УАУ
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
А от тази какъв скрит проблем да очаквам, че мисля да я видя на живо 
http://m.mobile.bg/details/11455969770010960

http://m.mobile.bg/details/11455969770010960
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
exc написа:А от тази какъв скрит проблем да очаквам, че мисля да я видя на живо
http://m.mobile.bg/details/11455969770010960
Добре изглежда иди я виж на живо и после диагностика тестване и така, ако те грабне е чудна


Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
nero_ написа:Понеже се опитвам да събера М аеро пакета, мода да споделя, че излиза около 1500-2000лв без боя и изключително трудно се намира.
На мен ми излезе над 2500лв, тук съм описал всичко http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=112&t=378383
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
exc написа:А от тази какъв скрит проблем да очаквам, че мисля да я видя на живо
http://m.mobile.bg/details/11455969770010960
Изглежда супер на снимките, само нави няма. След като прочетох дългото описание и видях снимките имам въпрос, след като е написал "автомобилът е ползван на място, където снега се вижда само по върховете на Апенините, пътищата не се обработват със сол и химикали през зимата" тогава защо е със зимни гуми


Този волан е много излъскан и според мен не е на 180к км, пример моята кола има същия волан и е карана предимно градско и е на 170к и волана изглежда като нов.
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Примерно, защото на някои места са задължителни? 
А и зимните гуми не са само за сняг....

А и зимните гуми не са само за сняг....
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
julkata1 написа:Изглежда супер на снимките, само нави няма. След като прочетох дългото описание и видях снимките имам въпрос, след като е написал "автомобилът е ползван на място, където снега се вижда само по върховете на Апенините, пътищата не се обработват със сол и химикали през зимата" тогава защо е със зимни гуми![]()
![]()
Този волан е много излъскан и според мен не е на 180к км, пример моята кола има същия волан и е карана предимно градско и е на 170к и волана изглежда като нов.
Километрите ги слагам плюс 100к минимум, описанието е типично джамбазко и отблъскващо, но и него го игнорирам.

В интерес на истината, освен м-пакет и ксенон, няма други екстри, направо си е постна. Но и на мен ми хареса на снимки.
Слага ли се такъв волан(сив в средата) на м-пакета, защото всички които съм виждал са чисто черни.
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:eF_oNe написа:Благодаря , ще обърна доста внимание като отида на оглед и ще я закарам в сервиз
Доста ми хареса как е направена и си прав , че трябват пари за да се направи да изглежда така .
Като гледам другите обяви са по 10-11К , но не изглеждат по този начин.
По съм зарибен да дам 14К и да получа тази визия ... и все пак ще видим как ще е двигателя
ще дадеш 14к и ще получих един страшен таралясник с визия дето ако нямаш още 4к да го стегнеш ще се видиш в чудо. Лъжат за фейлит, лъжат за годината, претапициран е волана. Давам ти пример с моята кола - седан превърнат във фейс под 16к-17к надали дори бих се замислил. Само завиващите фарове са ти един 1500 лв., заден капак със стопове 500-600 лв., light модул 200 лв, предна броня с оборудване 300-400 лв. и това не е М пакет, а обикновената, фейсов капак 450 лв китайче, 600 лв втора ръка оем. Боя на всички части - качествена около 100-150 на детайл и смятай, че тоя trash горе явно струва под 10500 лв.
Ще ти опиша само няколко дребни драми дето могат да се замаскират и да ти се наложи да ги правиш после:
Турбо - 600-900 лв. рециклиране
Дюзи - 300-400 рециклиране или 450 бройката за подмяна
ДПФ-а ако е там и е зле 300-400 премахване
Съединител с маховик и притискателен диск - 1000
Демферна шайба - могат да я замаскират за 70 лв. и да клекне после и да я сменяш за 300 (алтернативна) 500 (оригинал)
И това е само част от листа, миналия месец в Пловдив се продаде една такава сглобена от две коли пак на тези пари - буквално срязана през средата и заварена, и смея да твърдя, че нямаше един луфт дето да си личи, а на тая капака има един пръст от едната страна.
Благодаря за изчерпателния пост , вече се съгласих с вас .
Ще отида да я видя поне на живо как е , определено ще има нещо ,ама да видим какво ще излезе .
Чесно да ви кажа , като си харесам нещо трудно се отказвам от него , ако ремонта е 2-3000 пак бих могъл да го превъзмогна .
Ще си покаже на място какво и има , ако е много зле се насочваме към друга

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
то и М пакета не е истинския, а е слаган допълнително - липсва черния таван, по това се познава най-лесно. Един съвет не гледай М пакети и тем подобни тъпотии - гледай състоянието на колата, после мисли за как да я направиш по-спортно изглеждаща 
Иначе колата изглежда добре - бедна е откъм ексти, но не всеки търси това. На мен ми липсва автопилота (200 лв ретрофит) и навигацията (но за читаво CCC трябва да гледаш такива след 03.2007ма със сензорните бутони, и цената се вдига) и блутуут, за мен лично екстра без, която вече не мога да живея (300 лв и се ретрофитва).

Иначе колата изглежда добре - бедна е откъм ексти, но не всеки търси това. На мен ми липсва автопилота (200 лв ретрофит) и навигацията (но за читаво CCC трябва да гледаш такива след 03.2007ма със сензорните бутони, и цената се вдига) и блутуут, за мен лично екстра без, която вече не мога да живея (300 лв и се ретрофитва).
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:то и М пакета не е истинския, а е слаган допълнително - липсва черния таван, по това се познава най-лесно. Един съвет не гледай М пакети и тем подобни тъпотии - гледай състоянието на колата, после мисли за как да я направиш по-спортно изглеждаща
Иначе колата изглежда добре - бедна е откъм ексти, но не всеки търси това. На мен ми липсва автопилота (200 лв ретрофит) и навигацията (но за читаво CCC трябва да гледаш такива след 03.2007ма със сензорните бутони, и цената се вдига) и блутуут, за мен лично екстра без, която вече не мога да живея (300 лв и се ретрофитва).
Истински е М-пакета, проверявал съм я по ВИН. А и доколкото виждам, черния таван си е там. На мен ми липсва парктроника най-вече, и навито за визия.

Притеснява ме и, че по ВИН излиза с "high gloss satin chrome", а като гледам решетката на бъбреците не е хромирана.
Някакви мнения за автокъщата, и какво по-точно да гледам на колата, че тази марка ми е непозната още.
- PolandBall
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 1.07.2015
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: Carless
- Мечтае да кара: Всичкото ///M
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, някой ходил ли е да гледа колата от линка?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ek870h
От снимките виждам че, бъбрека от шофьорската страна е по тъмен....да не кажа като опушен. И волана е може би претъпициран, но не съм сигурен...
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ek870h
От снимките виждам че, бъбрека от шофьорската страна е по тъмен....да не кажа като опушен. И волана е може би претъпициран, но не съм сигурен...
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани