Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Satanism » 07 Юли 2016, 11:49

Малко ми прилича на това, тая тема:
https://www.youtube.com/watch?v=_7VEWTbe5lU

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 07 Юли 2016, 14:12

eF_oNe написа:Благодаря , ще обърна доста внимание като отида на оглед и ще я закарам в сервиз

Доста ми хареса как е направена и си прав , че трябват пари за да се направи да изглежда така .
Като гледам другите обяви са по 10-11К , но не изглеждат по този начин.
По съм зарибен да дам 14К и да получа тази визия ... и все пак ще видим как ще е двигателя :)


ще дадеш 14к и ще получих един страшен таралясник с визия дето ако нямаш още 4к да го стегнеш ще се видиш в чудо. Лъжат за фейлит, лъжат за годината, претапициран е волана. Давам ти пример с моята кола - седан превърнат във фейс под 16к-17к надали дори бих се замислил. Само завиващите фарове са ти един 1500 лв., заден капак със стопове 500-600 лв., light модул 200 лв, предна броня с оборудване 300-400 лв. и това не е М пакет, а обикновената, фейсов капак 450 лв китайче, 600 лв втора ръка оем. Боя на всички части - качествена около 100-150 на детайл и смятай, че тоя trash горе явно струва под 10500 лв.

Ще ти опиша само няколко дребни драми дето могат да се замаскират и да ти се наложи да ги правиш после:
Турбо - 600-900 лв. рециклиране
Дюзи - 300-400 рециклиране или 450 бройката за подмяна
ДПФ-а ако е там и е зле 300-400 премахване
Съединител с маховик и притискателен диск - 1000
Демферна шайба - могат да я замаскират за 70 лв. и да клекне после и да я сменяш за 300 (алтернативна) 500 (оригинал)

И това е само част от листа, миналия месец в Пловдив се продаде една такава сглобена от две коли пак на тези пари - буквално срязана през средата и заварена, и смея да твърдя, че нямаше един луфт дето да си личи, а на тая капака има един пръст от едната страна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 07 Юли 2016, 14:20

И на мен ми е съмнителна тази обява, НО това е кола втора употреба и колкото и да е гледана и да е пазена, рециклиране на турбото е НОРМАЛЕН ремонт /особено с тия Митсубиши, които са на 320/, смяна на демпферната също, така че колеги не го плашете толкова кандидат колегата, все пак не купуваме коли нови от магазина ;) Не е гаранция, че ако купи същата за 20к турбото няма да гръмне след 200км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 3.12.2012

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от nero_ » 07 Юли 2016, 14:25

Понеже се опитвам да събера М аеро пакета, мода да споделя, че излиза около 1500-2000лв без боя и изключително трудно се намира.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 07 Юли 2016, 15:02

dextuar написа:И на мен ми е съмнителна тази обява, НО това е кола втора употреба и колкото и да е гледана и да е пазена, рециклиране на турбото е НОРМАЛЕН ремонт /особено с тия Митсубиши, които са на 320/, смяна на демпферната също, така че колеги не го плашете толкова кандидат колегата, все пак не купуваме коли нови от магазина ;) Не е гаранция, че ако купи същата за 20к турбото няма да гръмне след 200км.


Нормален ремонт айде - как като е толкова нормален на три коли не ми се е налагало да го правя до момента. Разбирам да кажеш нормален след определени километри, но не е нормален, а и аз му дадох за пример как може всичко е да наведнъж :D

nero_ написа:Понеже се опитвам да събера М аеро пакета, мода да споделя, че излиза около 1500-2000лв без боя и изключително трудно се намира.


Точно така, а фейсовия капак е супер голяма рядкост и ако е в топ състояние цените са УАУ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от exc » 07 Юли 2016, 15:18

А от тази какъв скрит проблем да очаквам, че мисля да я видя на живо :)
http://m.mobile.bg/details/11455969770010960

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12841
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 07 Юли 2016, 16:20

exc написа:А от тази какъв скрит проблем да очаквам, че мисля да я видя на живо :)
http://m.mobile.bg/details/11455969770010960

Добре изглежда иди я виж на живо и после диагностика тестване и така, ако те грабне е чудна :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от julkata1 » 07 Юли 2016, 16:24

nero_ написа:Понеже се опитвам да събера М аеро пакета, мода да споделя, че излиза около 1500-2000лв без боя и изключително трудно се намира.

На мен ми излезе над 2500лв, тук съм описал всичко http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=112&t=378383

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от julkata1 » 07 Юли 2016, 16:33

exc написа:А от тази какъв скрит проблем да очаквам, че мисля да я видя на живо :)
http://m.mobile.bg/details/11455969770010960

Изглежда супер на снимките, само нави няма. След като прочетох дългото описание и видях снимките имам въпрос, след като е написал "автомобилът е ползван на място, където снега се вижда само по върховете на Апенините, пътищата не се обработват със сол и химикали през зимата" тогава защо е със зимни гуми :?: :mhihi:
Този волан е много излъскан и според мен не е на 180к км, пример моята кола има същия волан и е карана предимно градско и е на 170к и волана изглежда като нов.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Satanism » 07 Юли 2016, 16:41

Примерно, защото на някои места са задължителни? :)
А и зимните гуми не са само за сняг....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от exc » 07 Юли 2016, 16:47

julkata1 написа:Изглежда супер на снимките, само нави няма. След като прочетох дългото описание и видях снимките имам въпрос, след като е написал "автомобилът е ползван на място, където снега се вижда само по върховете на Апенините, пътищата не се обработват със сол и химикали през зимата" тогава защо е със зимни гуми :?: :mhihi:
Този волан е много излъскан и според мен не е на 180к км, пример моята кола има същия волан и е карана предимно градско и е на 170к и волана изглежда като нов.

Километрите ги слагам плюс 100к минимум, описанието е типично джамбазко и отблъскващо, но и него го игнорирам. :)
В интерес на истината, освен м-пакет и ксенон, няма други екстри, направо си е постна. Но и на мен ми хареса на снимки.
Слага ли се такъв волан(сив в средата) на м-пакета, защото всички които съм виждал са чисто черни.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.09.2007

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от eF_oNe » 07 Юли 2016, 19:25

Taruno написа:
eF_oNe написа:Благодаря , ще обърна доста внимание като отида на оглед и ще я закарам в сервиз

Доста ми хареса как е направена и си прав , че трябват пари за да се направи да изглежда така .
Като гледам другите обяви са по 10-11К , но не изглеждат по този начин.
По съм зарибен да дам 14К и да получа тази визия ... и все пак ще видим как ще е двигателя :)


ще дадеш 14к и ще получих един страшен таралясник с визия дето ако нямаш още 4к да го стегнеш ще се видиш в чудо. Лъжат за фейлит, лъжат за годината, претапициран е волана. Давам ти пример с моята кола - седан превърнат във фейс под 16к-17к надали дори бих се замислил. Само завиващите фарове са ти един 1500 лв., заден капак със стопове 500-600 лв., light модул 200 лв, предна броня с оборудване 300-400 лв. и това не е М пакет, а обикновената, фейсов капак 450 лв китайче, 600 лв втора ръка оем. Боя на всички части - качествена около 100-150 на детайл и смятай, че тоя trash горе явно струва под 10500 лв.

Ще ти опиша само няколко дребни драми дето могат да се замаскират и да ти се наложи да ги правиш после:
Турбо - 600-900 лв. рециклиране
Дюзи - 300-400 рециклиране или 450 бройката за подмяна
ДПФ-а ако е там и е зле 300-400 премахване
Съединител с маховик и притискателен диск - 1000
Демферна шайба - могат да я замаскират за 70 лв. и да клекне после и да я сменяш за 300 (алтернативна) 500 (оригинал)

И това е само част от листа, миналия месец в Пловдив се продаде една такава сглобена от две коли пак на тези пари - буквално срязана през средата и заварена, и смея да твърдя, че нямаше един луфт дето да си личи, а на тая капака има един пръст от едната страна.



Благодаря за изчерпателния пост , вече се съгласих с вас .
Ще отида да я видя поне на живо как е , определено ще има нещо ,ама да видим какво ще излезе .
Чесно да ви кажа , като си харесам нещо трудно се отказвам от него , ако ремонта е 2-3000 пак бих могъл да го превъзмогна .
Ще си покаже на място какво и има , ако е много зле се насочваме към друга :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Taruno » 07 Юли 2016, 21:43

то и М пакета не е истинския, а е слаган допълнително - липсва черния таван, по това се познава най-лесно. Един съвет не гледай М пакети и тем подобни тъпотии - гледай състоянието на колата, после мисли за как да я направиш по-спортно изглеждаща :D

Иначе колата изглежда добре - бедна е откъм ексти, но не всеки търси това. На мен ми липсва автопилота (200 лв ретрофит) и навигацията (но за читаво CCC трябва да гледаш такива след 03.2007ма със сензорните бутони, и цената се вдига) и блутуут, за мен лично екстра без, която вече не мога да живея (300 лв и се ретрофитва).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 4.10.2011
Пол: Мъж
Кара: F31 328i

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от exc » 07 Юли 2016, 22:02

Taruno написа:то и М пакета не е истинския, а е слаган допълнително - липсва черния таван, по това се познава най-лесно. Един съвет не гледай М пакети и тем подобни тъпотии - гледай състоянието на колата, после мисли за как да я направиш по-спортно изглеждаща :D

Иначе колата изглежда добре - бедна е откъм ексти, но не всеки търси това. На мен ми липсва автопилота (200 лв ретрофит) и навигацията (но за читаво CCC трябва да гледаш такива след 03.2007ма със сензорните бутони, и цената се вдига) и блутуут, за мен лично екстра без, която вече не мога да живея (300 лв и се ретрофитва).

Истински е М-пакета, проверявал съм я по ВИН. А и доколкото виждам, черния таван си е там. На мен ми липсва парктроника най-вече, и навито за визия. :)
Притеснява ме и, че по ВИН излиза с "high gloss satin chrome", а като гледам решетката на бъбреците не е хромирана.
Някакви мнения за автокъщата, и какво по-точно да гледам на колата, че тази марка ми е непозната още.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 1.07.2015
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: Carless
Мечтае да кара: Всичкото ///M

Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от PolandBall » 08 Юли 2016, 0:28

Здравейте, някой ходил ли е да гледа колата от линка?

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=ek870h

От снимките виждам че, бъбрека от шофьорската страна е по тъмен....да не кажа като опушен. И волана е може би претъпициран, но не съм сигурен...
Khrevsu tvahyu gradu tore! Khrevsu kvatro midvhu piedhvro! Khrevsu Kristo midhvu? vhradro! Medvro vhtrienn utrah vreghgrho.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook