Тресе кофти обороти
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Тресе кофти обороти
Здравеите. Значи проблемите са следните сега когато е студено паля сутрин почва да работи на 1800 - 2000 , тресе цялата кола или по скоро много вибрации в купето като загрее оборотите падат до към 750-800 вибрациите намаляват почти ги няма . Като я ръчкам вече на топло първа газ вибрации втоеа газ вибрации след 3000 започва като по масло но преди това си ебало майката. Кабели свещи са нови.Тва на бензин има газова ма не сум я карал на газ от два месеца, но я пробвах тиа дни на газ същата работа. Като че ли няма мощ преди да стигне 3000 оборота.Не съм на ясно с нещата един прятел въртя някъв винт на тва дето е м/у вуздушен филтър и двигателия дебитомер ако не се лъжа било за нивото на CO, незнам на мене не са ми ясни тези неща.Но малко намаляха вибрациите и като че ли малко по добре набира но като цяло проблема остава.
Колата е Е30 89г М40 .Някви съвети?
Колата е Е30 89г М40 .Някви съвети?
Нищо не разбирам, но знам ниакои неща
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
да не би да смуче въздух, щом запалването е ок?
ако колата е била с катализатор, това болче за CO-то е голяма грешка, че сте го пипнали.
ако колата е била с катализатор, това болче за CO-то е голяма грешка, че сте го пипнали.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Ако имаш някой приятел с м40 може да пробваш с неговия дебитомер дали пак ще има проблем. Ако и с неговия не върви, поне ще си сигурен че е другаде;)

Значи днес като вали и като е мокро времето работи много по добре мисля че нещо с тоците.Сприаха скоростомера и разходомера от време на ереме тругват пак спират и вуобще си ебало майката.От таблото дали влиза нещо в компа и да го бърка.Докато е на високи оборроти вурви по добре като се нормализират при отпускане на суединителя се опитва да гасне придурпва. Катализатор няма отдоло гурнетат са ужас няма нищо здраво.Като дам газ и дигна оборотите отпускам суединителя набира много добре втора трета добре върви ако сущата операция се прави с по ниски обороти тоест нормално каране придарпва не набира натискам педала за газ нищо не става изведнаж като цхе ли влиза гориво и тругва
Нищо не разбирам, но знам ниакои неща
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Няма много жици не сваляй таблото
Проблема е в датчика на дифа дигаш колата и поглеждаш от зад прасето нама как да не го видиш влизат две жици в него.
Вади буксата и виж ако са окислени кабелите ги режеш и снаждаш със здрави после изолираш да не се пъли с вода и си готов.
Проблема се получава защото сместа и оборотите са различни когато си в движение и когато си в покой,не знам дали е така и при бензиновите коли но при дизела е така когато караш по инерция преди да спреш напълно оборотите са примерно 900 ,а когато спреш стават 750.
steen: ...

Проблема е в датчика на дифа дигаш колата и поглеждаш от зад прасето нама как да не го видиш влизат две жици в него.
Вади буксата и виж ако са окислени кабелите ги режеш и снаждаш със здрави после изолираш да не се пъли с вода и си готов.
Проблема се получава защото сместа и оборотите са различни когато си в движение и когато си в покой,не знам дали е така и при бензиновите коли но при дизела е така когато караш по инерция преди да спреш напълно оборотите са примерно 900 ,а когато спреш стават 750.
steen: ...

Момчета проблема го целнахте точно в десятката . Мерси много .Не вярвах за тия диагностики от разтояние ма факт хехеххеххехх. Нещо друго да виждате по колата хахахахха.Още веднъж мерси много.Разликата е толкова голяма че се чуда до са кво съм карал или сум сънувал че карам нещо. Само че излезе нов проблем малко я по ръчках и съединителя превърта ама тва поне лесно стига кеш да има




Нищо не разбирам, но знам ниакои неща
диф-а
за този датчик на диф-а да ми обясните къде се намира и как изглежда и също така какви други неща зависят от него че имам некой проблемчета
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани