Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, заимах се с едно е91 325d и трябва да му сменя маслото.Може ли да му налея от този Шел ,защото имам достатъчно, а не мога да го ползвам за другия навес ? Ясно е че мога

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
LL-04 е стандарта за БМВ, това покрива стандарта ба ВАГ групата.
Слагай смело, щом е фрии...
Слагай смело, щом е фрии...

Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:LL-04 е стандарта за БМВ, това покрива стандарта ба ВАГ групата.
Слагай смело, щом е фрии...
Благодаря за бързия отговор, ще продължа да ви тормозя с тъпи въпроси, но първо да го подкарам, че 10 дни чакам талона за да го регистрирам

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Колеги, забелязах омасляване тук и не знам на какво може да се дължи. Колата харчи масло, за последните 3600 км съм долял към 700мл, което според мен е доста. Течове по кората долу няма. Само омасляването по тръбата. Съвети какво да гледам/проверявам/сменям?
М47 320д

Sent from my iPhone using Tapatalk
М47 320д

Sent from my iPhone using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
там може да е от турбото, което буто към кулера - отиди на диагностика преди да ревнеш разхода е много висок, моята 70 / 30 извънградско магистрално към градско, за 15 хил пада с 100тина грама
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Имам диагностика и гледам, отделно съм и ходил на диагностика и уж всичко е 6, турбото е рециклирано барабан с променливата, така че не би трябвало да е от него :S
Вихровите клапи са ми премахнати, но не са затапени? Може ли да има общо с големия разход това. Чувал съм при Е60, че оттам се губи също...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Вихровите клапи са ми премахнати, но не са затапени? Може ли да има общо с големия разход това. Чувал съм при Е60, че оттам се губи също...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
щом е рециклирано работата е ясна
ако няма сериозни течове понеже 700гр. да изтекат си трябва дупка, значи се насочи към турбото...сигурен ли си, че при смяната си налял колкото трябва?

Последна промяна bai_ILIA на 16 Юни 2016, 13:38, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Тоест не е рециклирано качествено ли? В 2 сервиза са го гледали и то уж все хвалени...
Ето още няколко снимки
Sent from my iPhone using Tapatalk

Ето още няколко снимки
Sent from my iPhone using Tapatalk


Последна промяна Dextuar на 16 Юни 2016, 13:40, променена общо 1 път
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
колега, турбото се гледа свалено на парчета
ако са го гледали през вдигнатия капак нищо не са видяли...не казвам, че е то със сигурност ама съм срещал много подобни драми сред рециклажи...по принцип всички са сериозни сервизи и на всеки тезгях се правят турбини в БГ

"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Турбото беше свалено, рециклирано от сервиз А и в сервиз Б след 2 седмици му беше сменена и променливата, само охлюва остана от старото. Просто сервиз А мислеха, че променливата е ОК и затова се наложи още веднъж да го сваля и да го занеса в сервиз Б. С Мелетт е в момента, дори 200 кинта за някаква динамична настройка ми взеха с цитирам "единствената такава машина в БГ"
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Бързи въпроси и отговори
ясно. дано всичко е ок с турбото тогава. но тия 700гр за такъв пробег и предполагам не повече от 2-3 месеца каране са си бая. маслото им свойството да цапа много с малко...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
Дам, много е, но ако приемем, че не е турбото, какво остава? Трябва да отбележа, че маслото е било сменяно на 30 000 км и преди да я купя, май не беше сменяно дори от по-дълго, правих една промивка на двигателя с един шведски продукт, доста мръсотия изтече, при последвалата смяна (след 10к) си беше ОК. Колата си върви, рядко, но се случва, да пропушва бяло, без ДПФ е и с лек ремап. Та освен завишения разход, другото изглежда наред.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
Там където ти е теча няма от къде другаде да дойде като гледам по снимките, изглежда сякаш го хвърля нагоре дори не е точно теч, обикновено в тази част на двигатела или ще е от вакуумите или от турбо ама тук е око да види ръка да пипне.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Откачи тръбата от кулера в долния край и виж дали е пълен с масло, най вероятно е омазан и всмукателния колектор, ако е така, със сигурност го харчи през турбото, самоче защо излиза и на вън, за да излиза и навън имаш пробив по системата, дали самия маркуч дали по бързите връзки.

- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Откачи тръбата от кулера в долния край и виж дали е пълен с масло, най вероятно е омазан и всмукателния колектор, ако е така, със сигурност го харчи през турбото, самоче защо излиза и на вън, за да излиза и навън имаш пробив по системата, дали самия маркуч дали по бързите връзки.
Това е точно описание на моето съмнение
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани