Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от motofan » 15 Юни 2016, 19:04

rps20160615_175350.jpg

Здравейте колеги, заимах се с едно е91 325d и трябва да му сменя маслото.Може ли да му налея от този Шел ,защото имам достатъчно, а не мога да го ползвам за другия навес ? Ясно е че мога :mhihi: , въпроса е дали покрива спецификациите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 15 Юни 2016, 22:15

LL-04 е стандарта за БМВ, това покрива стандарта ба ВАГ групата.
Слагай смело, щом е фрии...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E91 325d 2008

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от motofan » 15 Юни 2016, 22:31

vld написа:LL-04 е стандарта за БМВ, това покрива стандарта ба ВАГ групата.
Слагай смело, щом е фрии...

Благодаря за бързия отговор, ще продължа да ви тормозя с тъпи въпроси, но първо да го подкарам, че 10 дни чакам талона за да го регистрирам :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 16 Юни 2016, 13:25

Колеги, забелязах омасляване тук и не знам на какво може да се дължи. Колата харчи масло, за последните 3600 км съм долял към 700мл, което според мен е доста. Течове по кората долу няма. Само омасляването по тръбата. Съвети какво да гледам/проверявам/сменям?
М47 320д
Изображение


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 16 Юни 2016, 13:29

там може да е от турбото, което буто към кулера - отиди на диагностика преди да ревнеш разхода е много висок, моята 70 / 30 извънградско магистрално към градско, за 15 хил пада с 100тина грама

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 16 Юни 2016, 13:32

Имам диагностика и гледам, отделно съм и ходил на диагностика и уж всичко е 6, турбото е рециклирано барабан с променливата, така че не би трябвало да е от него :S
Вихровите клапи са ми премахнати, но не са затапени? Може ли да има общо с големия разход това. Чувал съм при Е60, че оттам се губи също...

Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 16 Юни 2016, 13:36

щом е рециклирано работата е ясна :D ако няма сериозни течове понеже 700гр. да изтекат си трябва дупка, значи се насочи към турбото...сигурен ли си, че при смяната си налял колкото трябва?
Последна промяна bai_ILIA на 16 Юни 2016, 13:38, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 16 Юни 2016, 13:38

Тоест не е рециклирано качествено ли? В 2 сервиза са го гледали и то уж все хвалени...
Ето още няколко снимки


Sent from my iPhone using TapatalkИзображениеИзображение
Последна промяна Dextuar на 16 Юни 2016, 13:40, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 16 Юни 2016, 13:39

колега, турбото се гледа свалено на парчета :mhihi: ако са го гледали през вдигнатия капак нищо не са видяли...не казвам, че е то със сигурност ама съм срещал много подобни драми сред рециклажи...по принцип всички са сериозни сервизи и на всеки тезгях се правят турбини в БГ
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 16 Юни 2016, 13:41

Турбото беше свалено, рециклирано от сервиз А и в сервиз Б след 2 седмици му беше сменена и променливата, само охлюва остана от старото. Просто сервиз А мислеха, че променливата е ОК и затова се наложи още веднъж да го сваля и да го занеса в сервиз Б. С Мелетт е в момента, дори 200 кинта за някаква динамична настройка ми взеха с цитирам "единствената такава машина в БГ"

Sent from my iPhone using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от bai_ILIA » 16 Юни 2016, 13:50

ясно. дано всичко е ок с турбото тогава. но тия 700гр за такъв пробег и предполагам не повече от 2-3 месеца каране са си бая. маслото им свойството да цапа много с малко...
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Dextuar » 16 Юни 2016, 14:03

Дам, много е, но ако приемем, че не е турбото, какво остава? Трябва да отбележа, че маслото е било сменяно на 30 000 км и преди да я купя, май не беше сменяно дори от по-дълго, правих една промивка на двигателя с един шведски продукт, доста мръсотия изтече, при последвалата смяна (след 10к) си беше ОК. Колата си върви, рядко, но се случва, да пропушва бяло, без ДПФ е и с лек ремап. Та освен завишения разход, другото изглежда наред.


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 16 Юни 2016, 16:30

Там където ти е теча няма от къде другаде да дойде като гледам по снимките, изглежда сякаш го хвърля нагоре дори не е точно теч, обикновено в тази част на двигатела или ще е от вакуумите или от турбо ама тук е око да види ръка да пипне.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 16 Юни 2016, 17:00

Откачи тръбата от кулера в долния край и виж дали е пълен с масло, най вероятно е омазан и всмукателния колектор, ако е така, със сигурност го харчи през турбото, самоче защо излиза и на вън, за да излиза и навън имаш пробив по системата, дали самия маркуч дали по бързите връзки.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Taruno » 16 Юни 2016, 18:56

vld написа:Откачи тръбата от кулера в долния край и виж дали е пълен с масло, най вероятно е омазан и всмукателния колектор, ако е така, със сигурност го харчи през турбото, самоче защо излиза и на вън, за да излиза и навън имаш пробив по системата, дали самия маркуч дали по бързите връзки.


Това е точно описание на моето съмнение

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook