Проблем след смяна на двата термостата

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от nikolae » 03 Юни 2016, 10:18

При мен градско достига 97-98 градуса, повече не. Задръствания, къси разстояние, климатик 90% от времето.
Това висока температура ли е за града за дизела ?
Аз си мисля, че е нормална....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 668
Регистриран на: 14.12.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 530dA
Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от B.Stoimenov » 03 Юни 2016, 10:21

нормална е :)
:bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от nikolae » 02 Авг 2016, 11:21

Мненията, които са събрах са разделени на две. Едни казват задължително оригинален, други пък се оплакваха от оригинален
и с разни марки като Беру, Хепу и т.н. са много доволни. Разликата е грубо 30на лв, не е кой знае какво. Повече се притеснявам
ако се наложи да се подменя - пак майстори, часове, записвания...
Сега лятото положението е следното при мен. Градско 96-97 повече не съм я виждал.
Извънградско на баирите с много газ, включен AC максимума което съм виждал е 100градуса.
В нормално каране зависи равно, наклон пада до 80, средно държи 85 извънградско.
Та се чудя с какъв да го сменя...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от vvasilev1 » 03 Авг 2016, 16:20

С оригиналните. Промий системата с дестилирана вода. Тя е евтина. Почисти радиаторите. Проверка на водната помпа за луфтове. Сложи оригинални антифриз и термостати.

Sent from my HTC One using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 03 Авг 2016, 18:54

nikolae написа:Мненията, които са събрах са разделени на две. Едни казват задължително оригинален, други пък се оплакваха от оригинален
и с разни марки като Беру, Хепу и т.н. са много доволни. Разликата е грубо 30на лв, не е кой знае какво. Повече се притеснявам
ако се наложи да се подменя - пак майстори, часове, записвания...
Сега лятото положението е следното при мен. Градско 96-97 повече не съм я виждал.
Извънградско на баирите с много газ, включен AC максимума което съм виждал е 100градуса.
В нормално каране зависи равно, наклон пада до 80, средно държи 85 извънградско.
Та се чудя с какъв да го сменя...

Колега при мен се получи с тези на Behr, но като гледам наистина има хора които са останали недоволни от тези на Behr, и ако не те бърка по добре дай 30 лева и да ти е мирна главата :yes:
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от nikolae » 04 Авг 2016, 11:36

Не, не ми пречи за 30-те лв. отгоре, просто не искам да се занимавам
два пъти с източване, обезвъздушаване, пълнете и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от Taruno » 04 Авг 2016, 12:19

nikolae написа:Не, не ми пречи за 30-те лв. отгоре, просто не искам да се занимавам
два пъти с източване, обезвъздушаване, пълнете и т.н.


Е ти как го каза - то е за 20 мин работа не е 4ри часа тежък труд :D А ако не промиваш е буквално 10 мин да стигнеш термостатите и да ги подмениш. Иначе и аз ти препоръчвам оригинални и задължително погледни водната помпа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от nikolae » 04 Авг 2016, 13:11

Този, който ми го сменя, с разни инструменти изсмуква вакум, долива, мери,
малко по-пипкаво работи и няма много време от тази гледна точка.

Ще говоря с него за водната помпа, но какво се гледа и забелязва като признаци ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от Taruno » 04 Авг 2016, 20:34

nikolae написа:Този, който ми го сменя, с разни инструменти изсмуква вакум, долива, мери,
малко по-пипкаво работи и няма много време от тази гледна точка.

Ще говоря с него за водната помпа, но какво се гледа и забелязва като признаци ?


Да не се прави на интересен, няма какво да изсмуква и т.н. нашите коли са с автоматично обезвъздушаване :) Иначе водната помпа аз си я сменям на всеки 150к с оригинал, не е особено скъп консуматив, а не виждам файда да ми клекне по пътя, иначе ако има и МАЛКО шум докато я въртиш на ръка я сменяй веднага - също вижте за липсващи малки парченца от нея.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 18.02.2011
Местоположение: BT
Пол: Мъж
Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
Мечтае да кара: е60 M5

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от v3n0m » 04 Авг 2016, 21:03

Taruno написа:
nikolae написа:Този, който ми го сменя, с разни инструменти изсмуква вакум, долива, мери,
малко по-пипкаво работи и няма много време от тази гледна точка.

Ще говоря с него за водната помпа, но какво се гледа и забелязва като признаци ?


Да не се прави на интересен, няма какво да изсмуква и т.н. нашите коли са с автоматично обезвъздушаване :) Иначе водната помпа аз си я сменям на всеки 150к с оригинал, не е особено скъп консуматив, а не виждам файда да ми клекне по пътя, иначе ако има и МАЛКО шум докато я въртиш на ръка я сменяй веднага - също вижте за липсващи малки парченца от нея.

+1 за водната помпа, наистина не е скъп консуматив а може доста да уака пейзажа. Миналата година като се прибирах от Англия хвърли кърпите точно като влезнах в Търново, скъса ремък и не знам какво още щеше да стане ако не бях спрял веднага и не я бях качил на платформа.
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от nikolae » 05 Авг 2016, 9:36

Разбрах, Благодаря колеги.
Като правим процедурата ще пиша за какво и що.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от nikolae » 09 Авг 2016, 10:07

А къде мога да прочета каква трябва да бъде работната температура за тези мотори 3.0д ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от netmurder » 09 Авг 2016, 10:12

nikolae написа:А къде мога да прочета каква трябва да бъде работната температура за тези мотори 3.0д ?

88-92 градуса, като при натискане до към 97-8 дори и до 100 :D :D
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от nikolae » 09 Авг 2016, 11:21

Еми то при мене е точно така. Вчера измих радиаторите, сега ще следя извънградско температурата.
Преди падаше до 75-80 извън, средно е около 85. При горещини, натискане стига до 98-100, при спускане
без газ и по-хладно време пада до 80. Според мен не трябва да има такива големи разлики или греша ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Проблем след смяна на двата термостата

Мнение от netmurder » 09 Авг 2016, 11:39

nikolae написа:Еми то при мене е точно така. Вчера измих радиаторите, сега ще следя извънградско температурата.
Преди падаше до 75-80 извън, средно е около 85. При горещини, натискане стига до 98-100, при спускане
без газ и по-хладно време пада до 80. Според мен не трябва да има такива големи разлики или греша ?

Не трябва да пада до 80 градуса... най-малко трябва да е до 85 поне..
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook