Проблем след смяна на двата термостата
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Проблем след смяна на двата термостата
При мен градско достига 97-98 градуса, повече не. Задръствания, къси разстояние, климатик 90% от времето.
Това висока температура ли е за града за дизела ?
Аз си мисля, че е нормална....
Това висока температура ли е за града за дизела ?
Аз си мисля, че е нормална....
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Проблем след смяна на двата термостата
нормална е



Re: Проблем след смяна на двата термостата
Мненията, които са събрах са разделени на две. Едни казват задължително оригинален, други пък се оплакваха от оригинален
и с разни марки като Беру, Хепу и т.н. са много доволни. Разликата е грубо 30на лв, не е кой знае какво. Повече се притеснявам
ако се наложи да се подменя - пак майстори, часове, записвания...
Сега лятото положението е следното при мен. Градско 96-97 повече не съм я виждал.
Извънградско на баирите с много газ, включен AC максимума което съм виждал е 100градуса.
В нормално каране зависи равно, наклон пада до 80, средно държи 85 извънградско.
Та се чудя с какъв да го сменя...
и с разни марки като Беру, Хепу и т.н. са много доволни. Разликата е грубо 30на лв, не е кой знае какво. Повече се притеснявам
ако се наложи да се подменя - пак майстори, часове, записвания...
Сега лятото положението е следното при мен. Градско 96-97 повече не съм я виждал.
Извънградско на баирите с много газ, включен AC максимума което съм виждал е 100градуса.
В нормално каране зависи равно, наклон пада до 80, средно държи 85 извънградско.
Та се чудя с какъв да го сменя...
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Проблем след смяна на двата термостата
С оригиналните. Промий системата с дестилирана вода. Тя е евтина. Почисти радиаторите. Проверка на водната помпа за луфтове. Сложи оригинални антифриз и термостати.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
nikolae написа:Мненията, които са събрах са разделени на две. Едни казват задължително оригинален, други пък се оплакваха от оригинален
и с разни марки като Беру, Хепу и т.н. са много доволни. Разликата е грубо 30на лв, не е кой знае какво. Повече се притеснявам
ако се наложи да се подменя - пак майстори, часове, записвания...
Сега лятото положението е следното при мен. Градско 96-97 повече не съм я виждал.
Извънградско на баирите с много газ, включен AC максимума което съм виждал е 100градуса.
В нормално каране зависи равно, наклон пада до 80, средно държи 85 извънградско.
Та се чудя с какъв да го сменя...
Колега при мен се получи с тези на Behr, но като гледам наистина има хора които са останали недоволни от тези на Behr, и ако не те бърка по добре дай 30 лева и да ти е мирна главата

Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Не, не ми пречи за 30-те лв. отгоре, просто не искам да се занимавам
два пъти с източване, обезвъздушаване, пълнете и т.н.
два пъти с източване, обезвъздушаване, пълнете и т.н.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след смяна на двата термостата
nikolae написа:Не, не ми пречи за 30-те лв. отгоре, просто не искам да се занимавам
два пъти с източване, обезвъздушаване, пълнете и т.н.
Е ти как го каза - то е за 20 мин работа не е 4ри часа тежък труд

Re: Проблем след смяна на двата термостата
Този, който ми го сменя, с разни инструменти изсмуква вакум, долива, мери,
малко по-пипкаво работи и няма много време от тази гледна точка.
Ще говоря с него за водната помпа, но какво се гледа и забелязва като признаци ?
малко по-пипкаво работи и няма много време от тази гледна точка.
Ще говоря с него за водната помпа, но какво се гледа и забелязва като признаци ?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след смяна на двата термостата
nikolae написа:Този, който ми го сменя, с разни инструменти изсмуква вакум, долива, мери,
малко по-пипкаво работи и няма много време от тази гледна точка.
Ще говоря с него за водната помпа, но какво се гледа и забелязва като признаци ?
Да не се прави на интересен, няма какво да изсмуква и т.н. нашите коли са с автоматично обезвъздушаване

- v3n0m
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 317
- Регистриран на: 18.02.2011
- Местоположение: BT
- Пол: Мъж
- Кара: e60 525D M 05', Audi a6, e53 x5 3d
- Мечтае да кара: е60 M5
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Taruno написа:nikolae написа:Този, който ми го сменя, с разни инструменти изсмуква вакум, долива, мери,
малко по-пипкаво работи и няма много време от тази гледна точка.
Ще говоря с него за водната помпа, но какво се гледа и забелязва като признаци ?
Да не се прави на интересен, няма какво да изсмуква и т.н. нашите коли са с автоматично обезвъздушаванеИначе водната помпа аз си я сменям на всеки 150к с оригинал, не е особено скъп консуматив, а не виждам файда да ми клекне по пътя, иначе ако има и МАЛКО шум докато я въртиш на ръка я сменяй веднага - също вижте за липсващи малки парченца от нея.
+1 за водната помпа, наистина не е скъп консуматив а може доста да уака пейзажа. Миналата година като се прибирах от Англия хвърли кърпите точно като влезнах в Търново, скъса ремък и не знам какво още щеше да стане ако не бях спрял веднага и не я бях качил на платформа.
Любовта към жената е преходна, а любовта към БМВ - вечна!!!
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Разбрах, Благодаря колеги.
Като правим процедурата ще пиша за какво и що.
Като правим процедурата ще пиша за какво и що.
Re: Проблем след смяна на двата термостата
А къде мога да прочета каква трябва да бъде работната температура за тези мотори 3.0д ?
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем след смяна на двата термостата
nikolae написа:А къде мога да прочета каква трябва да бъде работната температура за тези мотори 3.0д ?
88-92 градуса, като при натискане до към 97-8 дори и до 100


Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Еми то при мене е точно така. Вчера измих радиаторите, сега ще следя извънградско температурата.
Преди падаше до 75-80 извън, средно е около 85. При горещини, натискане стига до 98-100, при спускане
без газ и по-хладно време пада до 80. Според мен не трябва да има такива големи разлики или греша ?
Преди падаше до 75-80 извън, средно е около 85. При горещини, натискане стига до 98-100, при спускане
без газ и по-хладно време пада до 80. Според мен не трябва да има такива големи разлики или греша ?
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Проблем след смяна на двата термостата
nikolae написа:Еми то при мене е точно така. Вчера измих радиаторите, сега ще следя извънградско температурата.
Преди падаше до 75-80 извън, средно е около 85. При горещини, натискане стига до 98-100, при спускане
без газ и по-хладно време пада до 80. Според мен не трябва да има такива големи разлики или греша ?
Не трябва да пада до 80 градуса... най-малко трябва да е до 85 поне..
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани