1054 к.с. за нов световен рекорд

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

1054 к.с. за нов световен рекорд

Мнение от AGT » 08 Дек 2006, 3:25

Суперавтомобилът Mission 400 Plus бе представен на изложението в Есен от H&R, дългогодишния партньор Jurgen Alzen Motorsport в маратонските състезания на "Нюрбургринг" и RS Tuning.

Проектът е използвал за база Porsche 997 и с него партньорите ще се опитат да вземат "синята панделка" за най-бърз сериен автомобил с максимална скорост над 400 км/ч. Работата по автомобила започва с оптимизиране на аеродинамиката, което е жизненоважно за автомобил, целящ да прескочи границата от 400 км/ч. За целта Юрген Алцен решава да снижи покрива със 75 мм.

Същевременно А-колоните са извити назад с още 5,5 градуса. Стъклените прозорци са заменени с поликарбонови. Другите детайли от аеродинамичния пакет са тествани във въздушен тунел. Двигателят на Mission 400 Plus е дело на RS Tuning, който прави и двигателите за Jurgen Alzen Motorsport. Работният обем на мотора е увеличен от 3,6 на 3,8 литра, като от агрегата не е останала част, която да не е претърпяла промяна. Турбото също е изменено, това важи и за 6-степенната трансмисия.

Всичко това е резултирало в максимална мощност 1054 к.с. (775,7 kW) при 7700 об./мин, а максималният въртящ момент е 1030 Нм при 5800 об./мин. Въпреки тези цифри двигателят покрива екостандартите EURO IV. Mission 400 Plus ще атакува скоростния рекорд на пистата "Нардо" през първата половина на следващата година. Зад волана ще седи Юрген Алцен.

източник : http://cars.actualno.com/news_86811.html
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Дек 2006, 16:40

хех...

да ходят на езерото със тез 1000 коня да видят докъде ша ги избутат и колко рано ще ги спре кишата...

на нардо и баба знае.

тез хора на ясно ли са че хората които ходят на езерото със по 2000 коня и нагоре- на асфалт ще вдигнат над 500км?

но... поне ще покрият евро4.. сега ако и някои ми каже какви са ограниченията на евро4... ?
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 08 Дек 2006, 16:58

За бензина са CO-1,HC+NOx 0.10,NOx ,0,08

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 08 Дек 2006, 17:13

Добре де, я един тъп въпрос от мене :

Защо Соленото езеро? Кво има там? Ква киша? Пък и как успяват секви некви хора да вдигат такива км/ч, шото ми се чини, че на неравна настилка става мазало?

Явно бъркам някъде, ама не знам къде :help:
Разяснете плийз.
MORE BEER!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 08 Дек 2006, 17:39

Azrail написа:Добре де, я един тъп въпрос от мене :

Защо Соленото езеро? Кво има там? Ква киша? Пък и как успяват секви некви хора да вдигат такива км/ч, шото ми се чини, че на неравна настилка става мазало?

Явно бъркам някъде, ама не знам къде :help:
Разяснете плийз.


недостатъци:

1. солта дава лошо сцепление
2. солта (особено ако малко чукнеш в страни от трасето) е като тънка киша сняг на пътя и точно толкова хлъзгава
3. на солта винаги малко се "закопаваш" като вървиш и от там съпротивлението при движение е по-голямо. солта винаги те спира...

преимущества:

1. широко е. ако изгубиш сцепление шанса да закачиш нещо и да почнеш да се премяташ е .. по-малък.. обикновено ако се завъртиш или загубиш сцепление - опита преминава във едно дъъъъълго пързаляне докато спреш... същото важи и за спирането. повечето трагедий стават след минаването на 2те мили където се засича скороста и намаляването след това. затова и спирането обикновено е внимателно и бавно без оглед на това какво растояние ще се измине. също за вмакс се изисква растояние- обикновено трасето е 3 мили за ускорение и след това 2 мили където ти се засича средната скорост (рекордите са за средна скорост във двете посоки) и след това спирачно място колкото ти трябва. няма завой- това позволява окачването да се оптимизира за вървене направо със много малък ход на волана.


2. понеже всичко е бяло температурата на терена е константна навсякъде - бещо особено важно ако караш със 400 и влезеш във зона със 2-3 градуса по-ниска температура- особено моторджийте може да се пребият много лесно щото по-студената зона е като стена при тези скорости

3. температурите варират от 5-7 градуса сутрин до 35-40 през деня и всеки може да си избере при коя температура да се пуснат. вътрешното горене обичат по-студено, реактивните (тези над 500км) - по-топлото защото тогава термалното раздуване на конструкциите им е по-малко поради по-свития температурен диапазон... да, правят и по-малко коне/тяга, ама разликата между 7000 и 7500 не я усещат ;) а и при техните скорости от 500км нагоре- колкото по-висока околната температура - толкова по-малко съпротивление- нещо което тях ги касае много сериозно.

4. времето почти винаги е перфектно със много малко вятър. от там и планирането е по-лесно
алекс
трабант 601с
разни други возила

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Мнение от SpUd3r » 08 Дек 2006, 19:52

Днеска сутринта даваха по Дискавъри точно за това езеро,как минават с едни машини да го изравнят.И дадоха един механик,които си е направил сам колата 2000++ коня,която върви на алкохол.Даваха и най-бързата жена на мотор в света :shock: Беше много добра :D
Tux0 Ca !
Изображение

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook