1054 к.с. за нов световен рекорд
Модератор: Общи модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
1054 к.с. за нов световен рекорд
Суперавтомобилът Mission 400 Plus бе представен на изложението в Есен от H&R, дългогодишния партньор Jurgen Alzen Motorsport в маратонските състезания на "Нюрбургринг" и RS Tuning.
Проектът е използвал за база Porsche 997 и с него партньорите ще се опитат да вземат "синята панделка" за най-бърз сериен автомобил с максимална скорост над 400 км/ч. Работата по автомобила започва с оптимизиране на аеродинамиката, което е жизненоважно за автомобил, целящ да прескочи границата от 400 км/ч. За целта Юрген Алцен решава да снижи покрива със 75 мм.
Същевременно А-колоните са извити назад с още 5,5 градуса. Стъклените прозорци са заменени с поликарбонови. Другите детайли от аеродинамичния пакет са тествани във въздушен тунел. Двигателят на Mission 400 Plus е дело на RS Tuning, който прави и двигателите за Jurgen Alzen Motorsport. Работният обем на мотора е увеличен от 3,6 на 3,8 литра, като от агрегата не е останала част, която да не е претърпяла промяна. Турбото също е изменено, това важи и за 6-степенната трансмисия.
Всичко това е резултирало в максимална мощност 1054 к.с. (775,7 kW) при 7700 об./мин, а максималният въртящ момент е 1030 Нм при 5800 об./мин. Въпреки тези цифри двигателят покрива екостандартите EURO IV. Mission 400 Plus ще атакува скоростния рекорд на пистата "Нардо" през първата половина на следващата година. Зад волана ще седи Юрген Алцен.
източник : http://cars.actualno.com/news_86811.html
Проектът е използвал за база Porsche 997 и с него партньорите ще се опитат да вземат "синята панделка" за най-бърз сериен автомобил с максимална скорост над 400 км/ч. Работата по автомобила започва с оптимизиране на аеродинамиката, което е жизненоважно за автомобил, целящ да прескочи границата от 400 км/ч. За целта Юрген Алцен решава да снижи покрива със 75 мм.
Същевременно А-колоните са извити назад с още 5,5 градуса. Стъклените прозорци са заменени с поликарбонови. Другите детайли от аеродинамичния пакет са тествани във въздушен тунел. Двигателят на Mission 400 Plus е дело на RS Tuning, който прави и двигателите за Jurgen Alzen Motorsport. Работният обем на мотора е увеличен от 3,6 на 3,8 литра, като от агрегата не е останала част, която да не е претърпяла промяна. Турбото също е изменено, това важи и за 6-степенната трансмисия.
Всичко това е резултирало в максимална мощност 1054 к.с. (775,7 kW) при 7700 об./мин, а максималният въртящ момент е 1030 Нм при 5800 об./мин. Въпреки тези цифри двигателят покрива екостандартите EURO IV. Mission 400 Plus ще атакува скоростния рекорд на пистата "Нардо" през първата половина на следващата година. Зад волана ще седи Юрген Алцен.
източник : http://cars.actualno.com/news_86811.html
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
хех...
да ходят на езерото със тез 1000 коня да видят докъде ша ги избутат и колко рано ще ги спре кишата...
на нардо и баба знае.
тез хора на ясно ли са че хората които ходят на езерото със по 2000 коня и нагоре- на асфалт ще вдигнат над 500км?
но... поне ще покрият евро4.. сега ако и някои ми каже какви са ограниченията на евро4... ?
да ходят на езерото със тез 1000 коня да видят докъде ша ги избутат и колко рано ще ги спре кишата...
на нардо и баба знае.
тез хора на ясно ли са че хората които ходят на езерото със по 2000 коня и нагоре- на асфалт ще вдигнат над 500км?
но... поне ще покрият евро4.. сега ако и някои ми каже какви са ограниченията на евро4... ?
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Добре де, я един тъп въпрос от мене :
Защо Соленото езеро? Кво има там? Ква киша? Пък и как успяват секви некви хора да вдигат такива км/ч, шото ми се чини, че на неравна настилка става мазало?
Явно бъркам някъде, ама не знам къде
Разяснете плийз.
Защо Соленото езеро? Кво има там? Ква киша? Пък и как успяват секви некви хора да вдигат такива км/ч, шото ми се чини, че на неравна настилка става мазало?
Явно бъркам някъде, ама не знам къде

Разяснете плийз.
MORE BEER!
Azrail написа:Добре де, я един тъп въпрос от мене :
Защо Соленото езеро? Кво има там? Ква киша? Пък и как успяват секви некви хора да вдигат такива км/ч, шото ми се чини, че на неравна настилка става мазало?
Явно бъркам някъде, ама не знам къде![]()
Разяснете плийз.
недостатъци:
1. солта дава лошо сцепление
2. солта (особено ако малко чукнеш в страни от трасето) е като тънка киша сняг на пътя и точно толкова хлъзгава
3. на солта винаги малко се "закопаваш" като вървиш и от там съпротивлението при движение е по-голямо. солта винаги те спира...
преимущества:
1. широко е. ако изгубиш сцепление шанса да закачиш нещо и да почнеш да се премяташ е .. по-малък.. обикновено ако се завъртиш или загубиш сцепление - опита преминава във едно дъъъъълго пързаляне докато спреш... същото важи и за спирането. повечето трагедий стават след минаването на 2те мили където се засича скороста и намаляването след това. затова и спирането обикновено е внимателно и бавно без оглед на това какво растояние ще се измине. също за вмакс се изисква растояние- обикновено трасето е 3 мили за ускорение и след това 2 мили където ти се засича средната скорост (рекордите са за средна скорост във двете посоки) и след това спирачно място колкото ти трябва. няма завой- това позволява окачването да се оптимизира за вървене направо със много малък ход на волана.
2. понеже всичко е бяло температурата на терена е константна навсякъде - бещо особено важно ако караш със 400 и влезеш във зона със 2-3 градуса по-ниска температура- особено моторджийте може да се пребият много лесно щото по-студената зона е като стена при тези скорости
3. температурите варират от 5-7 градуса сутрин до 35-40 през деня и всеки може да си избере при коя температура да се пуснат. вътрешното горене обичат по-студено, реактивните (тези над 500км) - по-топлото защото тогава термалното раздуване на конструкциите им е по-малко поради по-свития температурен диапазон... да, правят и по-малко коне/тяга, ама разликата между 7000 и 7500 не я усещат

4. времето почти винаги е перфектно със много малко вятър. от там и планирането е по-лесно
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Днеска сутринта даваха по Дискавъри точно за това езеро,как минават с едни машини да го изравнят.И дадоха един механик,които си е направил сам колата 2000++ коня,която върви на алкохол.Даваха и най-бързата жена на мотор в света
Беше много добра 


Tux0 Ca !


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани