За и против ремап-а
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: За и против ремап-а
krispd написа:Забравих да допълня,да. Неговата е с махан ДПФ и катализатор и направен след това ремап,моята няма нищо - с кривите двуцевки отзад.
Колега,
щом твоята е с кривите двуцевки надоло, значе е с евро3 и предполагам, че е произведена 2003г.(провери я по VIN), а на твоя приятел колата 2005г. е с евро4 - версиите на софтуера при двете коли със сигурност са различни... ако директно качите моднатия файл от неговата кола на твоята според мен колата ти няма да запали. А още по-лошото е, че има възможност след това софтуера с който качвате/сваляте файловете да не може да се свърже с ECU-то на твоята кола за да върнете оригиналния файл и тогава отиваш на разпояване на чипа от твоето ECU и качването му на програматор с който да върнете оригиналния софт... не, че е толкова страшно, но си е време, пари и излишни ядове.
Това което искате да направите (copy/paste tuning) може да стане, НО трябва да се прехвърлят стойностите от моднатите карти на файла на твоя приятел върху картите на твоя оригинален файл... той щом е програмист трябва да му е ясно как става, но ако не се е занимавал ремапване нека се поинтересува(бързо ще схване) за да не стане беля.
- krispd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 27.08.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60,530d 04'
- Мечтае да кара: Eleanor
- Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7
Re: За и против ремап-а
E30_DK написа:krispd написа:Забравих да допълня,да. Неговата е с махан ДПФ и катализатор и направен след това ремап,моята няма нищо - с кривите двуцевки отзад.
Колега,
щом твоята е с кривите двуцевки надоло, значе е с евро3 и предполагам, че е произведена 2003г.(провери я по VIN), а на твоя приятел колата 2005г. е с евро4 - версиите на софтуера при двете коли със сигурност са различни... ако директно качите моднатия файл от неговата кола на твоята според мен колата ти няма да запали. А още по-лошото е, че има възможност след това софтуера с който качвате/сваляте файловете да не може да се свърже с ECU-то на твоята кола за да върнете оригиналния файл и тогава отиваш на разпояване на чипа от твоето ECU и качването му на програматор с който да върнете оригиналния софт... не, че е толкова страшно, но си е време, пари и излишни ядове.
Това което искате да направите (copy/paste tuning) може да стане, НО трябва да се прехвърлят стойностите от моднатите карти на файла на твоя приятел върху картите на твоя оригинален файл... той щом е програмист трябва да му е ясно как става, но ако не се е занимавал ремапване нека се поинтересува(бързо ще схване) за да не стане беля.
Kолега,февруари 2004 е,просто е без поръчан ДПФ. Утре ще пробваме нещата и ще видим как ще реагира колата. Ще докладвам след това

Work hard in silence,let success make the noise.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: За и против ремап-а
Пробвайте, ако не запали връщате стария файл
- krispd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 27.08.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60,530d 04'
- Мечтае да кара: Eleanor
- Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7
Re: За и против ремап-а
След много опити днес всеки път ,когато качвахме модифицирания файл чрез MPPS зарежда до 100% и пише "controlling checksum now..." и си седи така до безкрайност. Колата не пали. Заредихме моя фабричен файл и всичко си е в релси. Идеи как могат да станат работите ? И да ви питам дали знаете колите без ДПФ имат ли катализатор ,защото мисля,че всички възможни коли имат катализатори,а ме убеждаваха,че моята фабрично си няма?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Work hard in silence,let success make the noise.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: За и против ремап-а
Катализатор има всичките, но дпф-а е важен
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: За и против ремап-а
krispd написа:След много опити днес всеки път ,когато качвахме модифицирания файл чрез MPPS зарежда до 100% и пише "controlling checksum now..." и си седи така до безкрайност. Колата не пали. Заредихме моя фабричен файл и всичко си е в релси. Идеи как могат да станат работите ? ...
Както ти написах и по-горе версиите на софтуер на двете коли са различни т.е. картите отговорни за работа на мотора в двата файла са записани на различни адреси и затова файловете не може да се менкат... трябва си "маперска" намеса. Отваря се моднатия файл, локализират се адресите на всички карти (~58 броя), същото се прави и с твоя оригинален файл... след това като имаш адресите на картите и в двата файла може да прехвърлиш стойностите им от единия на другия и да сейвнеш оригиналния ти файл като нов "чипнат". С него колата със сигурност ще запали

Прехвърлянето на картите е малко по-сложно от качване/сваляне на файл от колата и ако смяташ, че говоря на китайски за карти,адреси и т.н. по-добре потърси вещи хора в ремапването да свършат работата.
- krispd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 27.08.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60,530d 04'
- Мечтае да кара: Eleanor
- Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7
Re: За и против ремап-а
E30_DK написа:krispd написа:След много опити днес всеки път ,когато качвахме модифицирания файл чрез MPPS зарежда до 100% и пише "controlling checksum now..." и си седи така до безкрайност. Колата не пали. Заредихме моя фабричен файл и всичко си е в релси. Идеи как могат да станат работите ? ...
Както ти написах и по-горе версиите на софтуер на двете коли са различни т.е. картите отговорни за работа на мотора в двата файла са записани на различни адреси и затова файловете не може да се менкат... трябва си "маперска" намеса. Отваря се моднатия файл, локализират се адресите на всички карти (~58 броя), същото се прави и с твоя оригинален файл... след това като имаш адресите на картите и в двата файла може да прехвърлиш стойностите им от единия на другия и да сейвнеш оригиналния ти файл като нов "чипнат". С него колата със сигурност ще запали![]()
Прехвърлянето на картите е малко по-сложно от качване/сваляне на файл от колата и ако смяташ, че говоря на китайски за карти,адреси и т.н. по-добре потърси вещи хора в ремапването да свършат работата.
Предполагам с WinOls става всичко?
Work hard in silence,let success make the noise.
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
- silver_knight
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 20.08.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530XD E61
- Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
- Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail
Re: За и против ремап-а
iceblast написа:Аз се свързах с един пич от Дания и ми направи чип. Утре ще го кача на колата да видим какво ще стане.
Къде и как да се свържем с този Датчанин, и какви пари взема ?
Re: За и против ремап-а
Здравейте колата ми е 2003-та 218кс с тръбите надолу всичко до тук говори за кола без ДПФ докарах си я от Германия преди 6-7 месеца собственика каза че колата е с сменен двигател 2009-та автомата 2011-та турбината 2014-та което го проверих в М-Кар по ВИН-а и беше основната причина да я взема човека също каза че има и ДПФ в талона колата беше ЕВРО 3 но на стъклото беше с зелената лепенка ЕВРО 4 което към онзи момент ми беше все тая, но преди известно време реших да й сложа чип и започнаха питанките... Закачих я с Рейнголд-а да проверя дали ще ми даде опция за регенерация на ДПФ-а което би трябвало да потвърди наличието на ДПФ , уви нямаше такава опция, следващата стъпка ми беше да погледна от долу какво има, погледнах под една 60ка с ДПФ 2004г една без ДПФ 2003-та и моята, всички изглеждаха по един начин с разликата че на средното гърне тази с ДПФ има снадки преди и след него с по 3-4 болта, на тази без ДПФ всичко е едно цяло без снадки и заварки, на моята на местото на снадките има много добре направени заварки по нагоре нещо като мека връзка и най горе гърнето в което би трябвало да са катализатора и ДПФ-а изглеждаше досущ като на тази с ДПФ-а, а на тази 2003-та без ДПФ беше отрязано и заваряно явно са й изкормили катализатора изгледаше на половина, около другите две 60-ки на открито след минутка започва да смърди ужасно около моята и след 10мин е ок. Накрая отидох до М-Кар тъй като колата е с история до последно да проверя оказа се че 2010г. и е поставен ДПФ, но след като има поставен ДПФ защо го няма софтуерно... Според рейнголд-а проблем няма всичко си свети зелено, всичко по колата работи перфектно единствената индикация за наличието на някакъв проблем е това, че като дам колата на контакт не свети чек-а което може да означава много неща, но не и че лампичката е изгоряла, защото с друг компютър лампата на контакт светва, най-лесното е да си карам колата така но ме човърка отвътре че има неясноти. Има ли как да разбера с сигурност има или няма ДПФ без да свалям гърнетата за да знам в последствие какъв софтуер да се качи на компютъра.
Re: За и против ремап-а
Къде е по-добре да си направя ремап в Дигитал или в Хеед ? За София става въпрос.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: За и против ремап-а
lordlosh написа:Къде е по-добре да си направя ремап в Дигитал или в Хеед ? За София става въпрос.
колега,в софия мога да те пратя при човек които ще ти свърши работа по-добре от горноизброените
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: За и против ремап-а
Колега vw 1.4 160 коня dsg има ли какво да се направи с него и колко би струвало 

- CrazyElement
- ентусиаст
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 6.10.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 535D e60
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: За и против ремап-а
INTEGRALE написа:Колега vw 1.4 160 коня dsg има ли какво да се направи с него и колко би струвало
Да ти давам кординати на моя мапер в Горна Оряховица е , ще ти я направи чук и прави и чипове и на ск.кутии има едно дсг направи сменя по-бързо от м5

- badjo E60
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 17.03.2010
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F 11 530 D
- Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио
Re: За и против ремап-а
Чисто информативно, от Адлер тунинг какви са ви впечатленията??
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани