За и против ремап-а

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: София
Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu

Re: За и против ремап-а

Мнение от E30_DK » 06 Ное 2015, 9:09

krispd написа:Забравих да допълня,да. Неговата е с махан ДПФ и катализатор и направен след това ремап,моята няма нищо - с кривите двуцевки отзад.

Колега,
щом твоята е с кривите двуцевки надоло, значе е с евро3 и предполагам, че е произведена 2003г.(провери я по VIN), а на твоя приятел колата 2005г. е с евро4 - версиите на софтуера при двете коли със сигурност са различни... ако директно качите моднатия файл от неговата кола на твоята според мен колата ти няма да запали. А още по-лошото е, че има възможност след това софтуера с който качвате/сваляте файловете да не може да се свърже с ECU-то на твоята кола за да върнете оригиналния файл и тогава отиваш на разпояване на чипа от твоето ECU и качването му на програматор с който да върнете оригиналния софт... не, че е толкова страшно, но си е време, пари и излишни ядове.
Това което искате да направите (copy/paste tuning) може да стане, НО трябва да се прехвърлят стойностите от моднатите карти на файла на твоя приятел върху картите на твоя оригинален файл... той щом е програмист трябва да му е ясно как става, но ако не се е занимавал ремапване нека се поинтересува(бързо ще схване) за да не стане беля.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 27.08.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60,530d 04'
Мечтае да кара: Eleanor
Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7

Re: За и против ремап-а

Мнение от krispd » 06 Ное 2015, 18:55

E30_DK написа:
krispd написа:Забравих да допълня,да. Неговата е с махан ДПФ и катализатор и направен след това ремап,моята няма нищо - с кривите двуцевки отзад.

Колега,
щом твоята е с кривите двуцевки надоло, значе е с евро3 и предполагам, че е произведена 2003г.(провери я по VIN), а на твоя приятел колата 2005г. е с евро4 - версиите на софтуера при двете коли със сигурност са различни... ако директно качите моднатия файл от неговата кола на твоята според мен колата ти няма да запали. А още по-лошото е, че има възможност след това софтуера с който качвате/сваляте файловете да не може да се свърже с ECU-то на твоята кола за да върнете оригиналния файл и тогава отиваш на разпояване на чипа от твоето ECU и качването му на програматор с който да върнете оригиналния софт... не, че е толкова страшно, но си е време, пари и излишни ядове.
Това което искате да направите (copy/paste tuning) може да стане, НО трябва да се прехвърлят стойностите от моднатите карти на файла на твоя приятел върху картите на твоя оригинален файл... той щом е програмист трябва да му е ясно как става, но ако не се е занимавал ремапване нека се поинтересува(бързо ще схване) за да не стане беля.


Kолега,февруари 2004 е,просто е без поръчан ДПФ. Утре ще пробваме нещата и ще видим как ще реагира колата. Ще докладвам след това :)
Work hard in silence,let success make the noise.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: За и против ремап-а

Мнение от adovet » 06 Ное 2015, 21:15

Пробвайте, ако не запали връщате стария файл

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 27.08.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60,530d 04'
Мечтае да кара: Eleanor
Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7

Re: За и против ремап-а

Мнение от krispd » 07 Ное 2015, 18:37

След много опити днес всеки път ,когато качвахме модифицирания файл чрез MPPS зарежда до 100% и пише "controlling checksum now..." и си седи така до безкрайност. Колата не пали. Заредихме моя фабричен файл и всичко си е в релси. Идеи как могат да станат работите ? И да ви питам дали знаете колите без ДПФ имат ли катализатор ,защото мисля,че всички възможни коли имат катализатори,а ме убеждаваха,че моята фабрично си няма?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Work hard in silence,let success make the noise.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: За и против ремап-а

Мнение от Taruno » 07 Ное 2015, 20:05

Катализатор има всичките, но дпф-а е важен

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: София
Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu

Re: За и против ремап-а

Мнение от E30_DK » 07 Ное 2015, 21:29

krispd написа:След много опити днес всеки път ,когато качвахме модифицирания файл чрез MPPS зарежда до 100% и пише "controlling checksum now..." и си седи така до безкрайност. Колата не пали. Заредихме моя фабричен файл и всичко си е в релси. Идеи как могат да станат работите ? ...

Както ти написах и по-горе версиите на софтуер на двете коли са различни т.е. картите отговорни за работа на мотора в двата файла са записани на различни адреси и затова файловете не може да се менкат... трябва си "маперска" намеса. Отваря се моднатия файл, локализират се адресите на всички карти (~58 броя), същото се прави и с твоя оригинален файл... след това като имаш адресите на картите и в двата файла може да прехвърлиш стойностите им от единия на другия и да сейвнеш оригиналния ти файл като нов "чипнат". С него колата със сигурност ще запали ;)
Прехвърлянето на картите е малко по-сложно от качване/сваляне на файл от колата и ако смяташ, че говоря на китайски за карти,адреси и т.н. по-добре потърси вещи хора в ремапването да свършат работата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 27.08.2014
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60,530d 04'
Мечтае да кара: Eleanor
Детайли за колата: Frozen Grey matte ; Logic 7

Re: За и против ремап-а

Мнение от krispd » 07 Ное 2015, 21:55

E30_DK написа:
krispd написа:След много опити днес всеки път ,когато качвахме модифицирания файл чрез MPPS зарежда до 100% и пише "controlling checksum now..." и си седи така до безкрайност. Колата не пали. Заредихме моя фабричен файл и всичко си е в релси. Идеи как могат да станат работите ? ...

Както ти написах и по-горе версиите на софтуер на двете коли са различни т.е. картите отговорни за работа на мотора в двата файла са записани на различни адреси и затова файловете не може да се менкат... трябва си "маперска" намеса. Отваря се моднатия файл, локализират се адресите на всички карти (~58 броя), същото се прави и с твоя оригинален файл... след това като имаш адресите на картите и в двата файла може да прехвърлиш стойностите им от единия на другия и да сейвнеш оригиналния ти файл като нов "чипнат". С него колата със сигурност ще запали ;)
Прехвърлянето на картите е малко по-сложно от качване/сваляне на файл от колата и ако смяташ, че говоря на китайски за карти,адреси и т.н. по-добре потърси вещи хора в ремапването да свършат работата.

Предполагам с WinOls става всичко?
Work hard in silence,let success make the noise.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: София
Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu

Re: За и против ремап-а

Мнение от E30_DK » 07 Ное 2015, 22:13

:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 20.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530XD E61
Мечтае да кара: MiG 29 ОВТ
Детайли за колата: Произведена 2007 година, 235 коня,commonrail

Re: За и против ремап-а

Мнение от silver_knight » 18 Дек 2015, 14:38

iceblast написа:Аз се свързах с един пич от Дания и ми направи чип. Утре ще го кача на колата да видим какво ще стане. :mhihi:

Къде и как да се свържем с този Датчанин, и какви пари взема ?

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 30.03.2015
Пол: Мъж
Кара: BMW E60 non LCI

Re: За и против ремап-а

Мнение от Huku83 » 20 Дек 2015, 12:19

Здравейте колата ми е 2003-та 218кс с тръбите надолу всичко до тук говори за кола без ДПФ докарах си я от Германия преди 6-7 месеца собственика каза че колата е с сменен двигател 2009-та автомата 2011-та турбината 2014-та което го проверих в М-Кар по ВИН-а и беше основната причина да я взема човека също каза че има и ДПФ в талона колата беше ЕВРО 3 но на стъклото беше с зелената лепенка ЕВРО 4 което към онзи момент ми беше все тая, но преди известно време реших да й сложа чип и започнаха питанките... Закачих я с Рейнголд-а да проверя дали ще ми даде опция за регенерация на ДПФ-а което би трябвало да потвърди наличието на ДПФ , уви нямаше такава опция, следващата стъпка ми беше да погледна от долу какво има, погледнах под една 60ка с ДПФ 2004г една без ДПФ 2003-та и моята, всички изглеждаха по един начин с разликата че на средното гърне тази с ДПФ има снадки преди и след него с по 3-4 болта, на тази без ДПФ всичко е едно цяло без снадки и заварки, на моята на местото на снадките има много добре направени заварки по нагоре нещо като мека връзка и най горе гърнето в което би трябвало да са катализатора и ДПФ-а изглеждаше досущ като на тази с ДПФ-а, а на тази 2003-та без ДПФ беше отрязано и заваряно явно са й изкормили катализатора изгледаше на половина, около другите две 60-ки на открито след минутка започва да смърди ужасно около моята и след 10мин е ок. Накрая отидох до М-Кар тъй като колата е с история до последно да проверя оказа се че 2010г. и е поставен ДПФ, но след като има поставен ДПФ защо го няма софтуерно... Според рейнголд-а проблем няма всичко си свети зелено, всичко по колата работи перфектно единствената индикация за наличието на някакъв проблем е това, че като дам колата на контакт не свети чек-а което може да означава много неща, но не и че лампичката е изгоряла, защото с друг компютър лампата на контакт светва, най-лесното е да си карам колата така но ме човърка отвътре че има неясноти. Има ли как да разбера с сигурност има или няма ДПФ без да свалям гърнетата за да знам в последствие какъв софтуер да се качи на компютъра.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 17.08.2010

Re: За и против ремап-а

Мнение от lordlosh » 21 Дек 2015, 1:50

Къде е по-добре да си направя ремап в Дигитал или в Хеед ? За София става въпрос.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: За и против ремап-а

Мнение от VRPerformance » 19 Яну 2016, 10:50

lordlosh написа:Къде е по-добре да си направя ремап в Дигитал или в Хеед ? За София става въпрос.

колега,в софия мога да те пратя при човек които ще ти свърши работа по-добре от горноизброените

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: За и против ремап-а

Мнение от INTEGRALE » 10 Апр 2016, 19:24

Колега vw 1.4 160 коня dsg има ли какво да се направи с него и колко би струвало :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: За и против ремап-а

Мнение от CrazyElement » 11 Апр 2016, 0:13

INTEGRALE написа:Колега vw 1.4 160 коня dsg има ли какво да се направи с него и колко би струвало :)


Да ти давам кординати на моя мапер в Горна Оряховица е , ще ти я направи чук и прави и чипове и на ск.кутии има едно дсг направи сменя по-бързо от м5 :D ако се интересуваш пиши на лично.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 17.03.2010
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: bmw F 11 530 D
Мечтае да кара: BMW М6 Купе Кабрио

Re: За и против ремап-а

Мнение от badjo E60 » 11 Апр 2016, 6:20

Чисто информативно, от Адлер тунинг какви са ви впечатленията??
ИМА ЛИ ЖЕЛАНИЕ ИМА И НАЧИН
http://aronmen.hit.bg/
http://www.vbox7.com/play:2e3dc271


Изображение

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook