Няколко въпроса за 318тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Няколко въпроса за 318тдс
Имам 318тдс 97г от лятото и до сега никакъв проблем не е правила, дори нищо още не съм сменял по нея от както е взета (нов внос от Италия) предишния собственик се беше погрижил за всичко, даже беше купил нов акумулатор преди да я продаде, колата беше перфектна както отвън така и от вътре, явно човека е държал много на нея.
Та въпросите са няколко и на първо место е паленето. Докато навън беше топло нямаше проблем обаче напоследък захладня и направо имам чувството че няма да запали сутрин. Трябва да завъртиш поне 4-5пъти преди да тръгне и в първата минута оборотите не се качват от 500 нагоре. Този проблем изчезва след като форсирам два три пъти двигателя до 3000 оборота. Следващото нещо което ме притеснява е че при потегляне от място дори при топъл двигател оставя черни петна под ауспуха, това нормално ли е за дизелите?
И третото е виенето на волана. По принцип изчетох темите за волана и рейката , но при мен е малко по-специфичен. Докато си караш колата спокойно няма проблеми, но като я покараш малко по-екстремно започва да вие адски много дори да го завъртиш на 5 см.
В общи линии това са въпросите.
На отзовалите се предварително благодаря.
Та въпросите са няколко и на първо место е паленето. Докато навън беше топло нямаше проблем обаче напоследък захладня и направо имам чувството че няма да запали сутрин. Трябва да завъртиш поне 4-5пъти преди да тръгне и в първата минута оборотите не се качват от 500 нагоре. Този проблем изчезва след като форсирам два три пъти двигателя до 3000 оборота. Следващото нещо което ме притеснява е че при потегляне от място дори при топъл двигател оставя черни петна под ауспуха, това нормално ли е за дизелите?
И третото е виенето на волана. По принцип изчетох темите за волана и рейката , но при мен е малко по-специфичен. Докато си караш колата спокойно няма проблеми, но като я покараш малко по-екстремно започва да вие адски много дори да го завъртиш на 5 см.
В общи линии това са въпросите.
На отзовалите се предварително благодаря.
Последна промяна Hellios на 06 Дек 2006, 22:13, променена общо 1 път
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Щом вие провери си нивото на хидравличното масло. 

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
По тези признаци които казваш че колата не иска да се изфорсира 1 минута може да са много работи като почнеш с ГНП-то!!
Никога никога никога ама НИКОГА не карай колата си на сервиз докато само ти се струва че е развалена. Аз направих тази грешка. Костваше ми няколко хиляди лева а резултата е съвсем нулев. Ако случаино не ме послушаш то поне ходи в 5 серзвиза и ако мненията на поне 3 от тях съвпаднат тогава може да се усъмниш че са прави. Ако искаш да ти обясня подробно защо изчакай една седмица преди да ми мине мъката

juro написа:Никога никога никога ама НИКОГА не карай колата си на сервиз докато само ти се струва че е развалена. Аз направих тази грешка. Костваше ми няколко хиляди лева а резултата е съвсем нулев. Ако случаино не ме послушаш то поне ходи в 5 серзвиза и ако мненията на поне 3 от тях съвпаднат тогава може да се усъмниш че са прави. Ако искаш да ти обясня подробно защо изчакай една седмица преди да ми мине мъката![]()
Ми не знаеш къде да ходиш...
Аз ще кажа точно обратното - отиди на сервиз(ама който трябва), дори и само да им кажеш здрасти на хората там! Периодично минавай на прегледи, щото тия коли са недуракоустойчиви и е много болезнено после.
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Доколкото разбирам, проблема с паленето е само когато колата е студена. Много вероятно е подгряващите свещи да са заминали. Когато палиш, подгрявай 4-5 пъти преди да завъртиш. Болната тема у нас е качеството на нафтата. Провери си горивния филтър. Да се обадят и колегите с дизели какви жокери ползват зимно време - добавки, бензин, друго... Не смятам, че трябва да се готвиш за най-лошото 

Приятел имах същия проблем с на баща ми колата (525 TDS 99godina).Палеше много трудно на студено и се чудех какво става.Баща ми не е от много разбирачите както и аз и решихме да я закараме в сервиз и там се почна-имате проблем с дюзите-почистиха ги и ни взеха парите, след 2 седмици пак се получи отидохме и ни казаха помпата е за смяна -пак нещо направиха пак ни взеха парите и отново не палеше докато не я закарахме при един приятел и тои ни каза момчета подгряващите свещи са проблема, сменихме ги и пали безотказно.Не се доверявай в сервизи:)
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани