Няколко въпроса за 318тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 17.07.2006

Няколко въпроса за 318тдс

Мнение от Hellios » 06 Дек 2006, 14:11

Имам 318тдс 97г от лятото и до сега никакъв проблем не е правила, дори нищо още не съм сменял по нея от както е взета (нов внос от Италия) предишния собственик се беше погрижил за всичко, даже беше купил нов акумулатор преди да я продаде, колата беше перфектна както отвън така и от вътре, явно човека е държал много на нея.
Та въпросите са няколко и на първо место е паленето. Докато навън беше топло нямаше проблем обаче напоследък захладня и направо имам чувството че няма да запали сутрин. Трябва да завъртиш поне 4-5пъти преди да тръгне и в първата минута оборотите не се качват от 500 нагоре. Този проблем изчезва след като форсирам два три пъти двигателя до 3000 оборота. Следващото нещо което ме притеснява е че при потегляне от място дори при топъл двигател оставя черни петна под ауспуха, това нормално ли е за дизелите?
И третото е виенето на волана. По принцип изчетох темите за волана и рейката , но при мен е малко по-специфичен. Докато си караш колата спокойно няма проблеми, но като я покараш малко по-екстремно започва да вие адски много дори да го завъртиш на 5 см.
В общи линии това са въпросите.
На отзовалите се предварително благодаря.
Последна промяна Hellios на 06 Дек 2006, 22:13, променена общо 1 път

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 06 Дек 2006, 14:56

1. Въздушния филтър си смени.
2. Свещите за подгряване провери - вероятно са за смяна.
3. рейката предполагам е заминала, ма това другите ще кажат...

И, най-важното, ЩО не отидеш на сервиз?
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 15.12.2005
Местоположение: Софийския див див югозапад
Пол: Мъж
Кара: 525XD LCI

Мнение от Lacho » 06 Дек 2006, 14:58

Щом вие провери си нивото на хидравличното масло. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 06 Дек 2006, 15:13

Отиди на диагностика там ще ти кажат всичко недей да се правиш на майстор!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 17.07.2006

Мнение от Hellios » 06 Дек 2006, 15:50

Няма да се правя на майстор просто искам да знам какво да очаквам, а не да ме изненадат с някаква страхотия :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 06 Дек 2006, 16:04

очаквай най лошото
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 17.07.2006

Мнение от Hellios » 06 Дек 2006, 22:14

В какъв смисъл да очайвам най-лошото?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 07 Дек 2006, 10:34

По тези признаци които казваш че колата не иска да се изфорсира 1 минута може да са много работи като почнеш с ГНП-то!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 07 Дек 2006, 22:57

sieg написа:1. Въздушния филтър си смени.
2. Свещите за подгряване провери - вероятно са за смяна.
3. рейката предполагам е заминала, ма това другите ще кажат...

И, най-важното, ЩО не отидеш на сервиз?

и виж нивото на хидравличната течност и при необходимост долей

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 13 Дек 2006, 1:50

Никога никога никога ама НИКОГА не карай колата си на сервиз докато само ти се струва че е развалена. Аз направих тази грешка. Костваше ми няколко хиляди лева а резултата е съвсем нулев. Ако случаино не ме послушаш то поне ходи в 5 серзвиза и ако мненията на поне 3 от тях съвпаднат тогава може да се усъмниш че са прави. Ако искаш да ти обясня подробно защо изчакай една седмица преди да ми мине мъката :bcry:

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 13 Дек 2006, 10:19

juro написа:Никога никога никога ама НИКОГА не карай колата си на сервиз докато само ти се струва че е развалена. Аз направих тази грешка. Костваше ми няколко хиляди лева а резултата е съвсем нулев. Ако случаино не ме послушаш то поне ходи в 5 серзвиза и ако мненията на поне 3 от тях съвпаднат тогава може да се усъмниш че са прави. Ако искаш да ти обясня подробно защо изчакай една седмица преди да ми мине мъката :bcry:

Ми не знаеш къде да ходиш...
Аз ще кажа точно обратното - отиди на сервиз(ама който трябва), дори и само да им кажеш здрасти на хората там! Периодично минавай на прегледи, щото тия коли са недуракоустойчиви и е много болезнено после.
жена и кола не въртят ли задница, не ми ги фали...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 13 Дек 2006, 10:43

Доколкото разбирам, проблема с паленето е само когато колата е студена. Много вероятно е подгряващите свещи да са заминали. Когато палиш, подгрявай 4-5 пъти преди да завъртиш. Болната тема у нас е качеството на нафтата. Провери си горивния филтър. Да се обадят и колегите с дизели какви жокери ползват зимно време - добавки, бензин, друго... Не смятам, че трябва да се готвиш за най-лошото :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 14 Дек 2006, 0:22

еми ти си казал всичко.без да се смеете аз зимата увих целия акумулатор хубаво в минерална вата и съм доволен от резултата.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: silistra

Мнение от ra4o » 14 Дек 2006, 1:15

и аз имам проблем с паленето и той е в 4-та дюза с дат4ика. Сьлзи гориво и губи налягане.провери я!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 865
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: Холандското кралство

Мнение от zvezdo88 » 14 Дек 2006, 14:47

Приятел имах същия проблем с на баща ми колата (525 TDS 99godina).Палеше много трудно на студено и се чудех какво става.Баща ми не е от много разбирачите както и аз и решихме да я закараме в сервиз и там се почна-имате проблем с дюзите-почистиха ги и ни взеха парите, след 2 седмици пак се получи отидохме и ни казаха помпата е за смяна -пак нещо направиха пак ни взеха парите и отново не палеше докато не я закарахме при един приятел и тои ни каза момчета подгряващите свещи са проблема, сменихме ги и пали безотказно.Не се доверявай в сервизи:)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook