От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от adovet » 28 Фев 2016, 1:08

CrazyElement написа:Не споря благодаря за инфото :) , значи прибавям още една екстра към бавареца :) :bchug: :bchug:

ЕДИТ: А да попитам разбрах каква е логиакта , на халогената крушка а тя е , да може да се сигнализира със светкавица , трудно се различавало превключването от ксенон към би ксенон като премигане , добре обаче мен тази жълта светлина на тези халогенни крушки много ме дразни, има ли начин примерно да се сложат бели крушки? Или поне да се кодира , така че на дълги да не светят , а само при светкавица да се пущат?

Има

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от CrazyElement » 28 Фев 2016, 2:01

adovet написа:
CrazyElement написа:Не споря благодаря за инфото :) , значи прибавям още една екстра към бавареца :) :bchug: :bchug:

ЕДИТ: А да попитам разбрах каква е логиакта , на халогената крушка а тя е , да може да се сигнализира със светкавица , трудно се различавало превключването от ксенон към би ксенон като премигане , добре обаче мен тази жълта светлина на тези халогенни крушки много ме дразни, има ли начин примерно да се сложат бели крушки? Или поне да се кодира , така че на дълги да не светят , а само при светкавица да се пущат?

Има

Sent from my SM-G900F using Tapatalk


Има бели крушки или има начин за програмиране или и двете ?

EDIT: Я дайте малко инфо , че от толкова чете из други форуми разбирам , че хич нямам би-ксенон ами имам точно ксенон на къси и халогени крушки на дълги , нещо се обърках ама искам просто тези сега които светят мега жълто да светят поне малко бяло...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 19.05.2014
Пол: Мъж
Кара: Е60

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от SDLS » 28 Фев 2016, 22:50

Жълто при мен свети само при премигване. При дълги светят бяло всички крушки, а късите стават дълги. Фаровете на BMW са трепач, когато са в изправност :driving:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от CrazyElement » 29 Фев 2016, 18:08

SDLS написа:Жълто при мен свети само при премигване. При дълги светят бяло всички крушки, а късите стават дълги. Фаровете на BMW са трепач, когато са в изправност :driving:


Ми при мене като премигна включва халогените само , но като пусна на дълги пуска и халогенните крушки и късите светят 10 пъти повече.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от adovet » 29 Фев 2016, 18:18

CrazyElement написа:
SDLS написа:Жълто при мен свети само при премигване. При дълги светят бяло всички крушки, а късите стават дълги. Фаровете на BMW са трепач, когато са в изправност :driving:


Ми при мене като премигна включва халогените само , но като пусна на дълги пуска и халогенните крушки и късите светят 10 пъти повече.

И сега ако кажеш как светят 10 пъти повече ксеноните. Май си нямаш на представа какво е би ксенон. Вземи прочети малко и ще ти се изясни всичко. https://www.youtube.com/watch?v=wIbQO-Qg984
ПС: може да се кодира при премигване освен халогените да се пускат и ксеноните

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от CrazyElement » 29 Фев 2016, 22:41

adovet написа:
CrazyElement написа:
SDLS написа:Жълто при мен свети само при премигване. При дълги светят бяло всички крушки, а късите стават дълги. Фаровете на BMW са трепач, когато са в изправност :driving:


Ми при мене като премигна включва халогените само , но като пусна на дълги пуска и халогенните крушки и късите светят 10 пъти повече.

И сега ако кажеш как светят 10 пъти повече ксеноните. Май си нямаш на представа какво е би ксенон. Вземи прочети малко и ще ти се изясни всичко. https://www.youtube.com/watch?v=wIbQO-Qg984
ПС: може да се кодира при премигване освен халогените да се пускат и ксеноните


Човек 10 пъти по-силно беше метафорично казано , имам предвид , че на дълги ми светят ксеноните в пъти по-силно , но с тях вкл. и халогените , което ме дразни защото светят в супер гадна жълта светлина , като премигам пуска само халогени , аз и така искам да бъде , просто искам да сложа някакви бели крушки на мястото на халогените това ме интересува дали може и трудна ли е операцията.
Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от adovet » 29 Фев 2016, 23:32

CrazyElement написа:
adovet написа:
CrazyElement написа:
SDLS написа:Жълто при мен свети само при премигване. При дълги светят бяло всички крушки, а късите стават дълги. Фаровете на BMW са трепач, когато са в изправност :driving:


Ми при мене като премигна включва халогените само , но като пусна на дълги пуска и халогенните крушки и късите светят 10 пъти повече.

И сега ако кажеш как светят 10 пъти повече ксеноните. Май си нямаш на представа какво е би ксенон. Вземи прочети малко и ще ти се изясни всичко. https://www.youtube.com/watch?v=wIbQO-Qg984
ПС: може да се кодира при премигване освен халогените да се пускат и ксеноните


Човек 10 пъти по-силно беше метафорично казано , имам предвид , че на дълги ми светят ксеноните в пъти по-силно , но с тях вкл. и халогените , което ме дразни защото светят в супер гадна жълта светлина , като премигам пуска само халогени , аз и така искам да бъде , просто искам да сложа някакви бели крушки на мястото на халогените това ме интересува дали може и трудна ли е операцията.
Поздрави!

Moже да сложиш ЛЕД ама според мен си става циганийка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от netmurder » 01 Мар 2016, 0:24

CrazyElement написа:
adovet написа:
CrazyElement написа:
SDLS написа:Жълто при мен свети само при премигване. При дълги светят бяло всички крушки, а късите стават дълги. Фаровете на BMW са трепач, когато са в изправност :driving:


Ми при мене като премигна включва халогените само , но като пусна на дълги пуска и халогенните крушки и късите светят 10 пъти повече.

И сега ако кажеш как светят 10 пъти повече ксеноните. Май си нямаш на представа какво е би ксенон. Вземи прочети малко и ще ти се изясни всичко. https://www.youtube.com/watch?v=wIbQO-Qg984
ПС: може да се кодира при премигване освен халогените да се пускат и ксеноните


Човек 10 пъти по-силно беше метафорично казано , имам предвид , че на дълги ми светят ксеноните в пъти по-силно , но с тях вкл. и халогените , което ме дразни защото светят в супер гадна жълта светлина , като премигам пуска само халогени , аз и така искам да бъде , просто искам да сложа някакви бели крушки на мястото на халогените това ме интересува дали може и трудна ли е операцията.
Поздрави!

Значи, отваряш капака на колата, след това отваряш капачката на фара за дълги светлини, изваждаш крушката, която свети жълто и слагаш нова която свети бяло... общо взето е това.
П.П. Със същата трудност може да смениш и гума на колата, но как се сменя гума ще пиша в друга тема, че не му е тук мястото !!!
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от CrazyElement » 01 Мар 2016, 17:00

netmurder написа:
CrazyElement написа:
adovet написа:
CrazyElement написа:
SDLS написа:Жълто при мен свети само при премигване. При дълги светят бяло всички крушки, а късите стават дълги. Фаровете на BMW са трепач, когато са в изправност :driving:


Ми при мене като премигна включва халогените само , но като пусна на дълги пуска и халогенните крушки и късите светят 10 пъти повече.

И сега ако кажеш как светят 10 пъти повече ксеноните. Май си нямаш на представа какво е би ксенон. Вземи прочети малко и ще ти се изясни всичко. https://www.youtube.com/watch?v=wIbQO-Qg984
ПС: може да се кодира при премигване освен халогените да се пускат и ксеноните


Човек 10 пъти по-силно беше метафорично казано , имам предвид , че на дълги ми светят ксеноните в пъти по-силно , но с тях вкл. и халогените , което ме дразни защото светят в супер гадна жълта светлина , като премигам пуска само халогени , аз и така искам да бъде , просто искам да сложа някакви бели крушки на мястото на халогените това ме интересува дали може и трудна ли е операцията.
Поздрави!

Значи, отваряш капака на колата, след това отваряш капачката на фара за дълги светлини, изваждаш крушката, която свети жълто и слагаш нова която свети бяло... общо взето е това.
П.П. Със същата трудност може да смениш и гума на колата, но как се сменя гума ще пиша в друга тема, че не му е тук мястото !!!


не са ли различни W? Не трябва ли някаква защита да се спре няма ли да хваща грешка?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 767
Регистриран на: 20.02.2004
Местоположение: София
Кара: 5er

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от aero » 01 Мар 2016, 17:08

:mhihi: най-добре посети сервиз на BMW, не ми се вярва да е толкова лесно , колкото колегата казва. Все пак това е крушка на фар , на един от последните модели на BMW, ако объркаш нещо, после кой знае колко ще струва да се оправи. :yes:
Изображение

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от adovet » 01 Мар 2016, 18:20

aero написа::mhihi: най-добре посети сервиз на BMW, не ми се вярва да е толкова лесно , колкото колегата казва. Все пак това е крушка на фар , на един от последните модели на BMW, ако объркаш нещо, после кой знае колко ще струва да се оправи. :yes:

смяната на крушката за дългите е елементарна и не се и сваля фара. Ако сложи LED най вероятно ще набие грешка за изгоряла крушка и това се оправя като се изключи чека за съответната с кодиране.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от CrazyElement » 02 Мар 2016, 0:44

adovet написа:
aero написа::mhihi: най-добре посети сервиз на BMW, не ми се вярва да е толкова лесно , колкото колегата казва. Все пак това е крушка на фар , на един от последните модели на BMW, ако объркаш нещо, после кой знае колко ще струва да се оправи. :yes:

смяната на крушката за дългите е елементарна и не се и сваля фара. Ако сложи LED най вероятно ще набие грешка за изгоряла крушка и това се оправя като се изключи чека за съответната с кодиране.


Мерси ясно , значи трябва да търся някой да ми кодира чека да не светка , просто тази жълта светлина ми е някак си мега грозна , а сега както съм и с дей лайт , където тези хологенни крушки светят там на 40% ли на колко са не знам, ама не ми харесва , то проблема е , че не знам дали ще ми хареса и с бели , докато не видя реално .... а уви и снимков материал не намирам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 10.01.2013
Пол: Мъж

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от yordanovdir » 02 Мар 2016, 10:38

Мисля, че за да ти работят вътрешните лампи като дневни, трябва да са халогенни.Разликата в осветеността на пътя при включени дълги, със и без вътрешните, според мен е голяма.Преди време, като се заигравах с фаровете, не успях да намеря диодни лампи, които да светят по-силно от халогенни или ксенонови и монтирах китайски ксенони fast bright.Наистина достигат пълно осветяване за около 3 сек., като при първоначалното запалване светят доста силно.Тези плюсове предполагам са за сметка на живота им, но засега работят.Разбира се, остава кофти чувството, че си лепнал някакъв китайски боклук.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: Paris
Пол: Мъж
Кара: 730d G11 2018

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от nedkoo » 02 Мар 2016, 14:20

Колеги гледам че разбирате бая :lol: я кажете по темата може ли да се изолира оригналния ксенон и да се постави афтер маркет :dunno: :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1161
Регистриран на: 6.10.2013
Пол: Мъж
Кара: 535D e60
Мечтае да кара: M5 F10

Re: От ориг.Xenon към афтер маркет на Фарове е60

Мнение от CrazyElement » 02 Мар 2016, 18:15

yordanovdir написа:Мисля, че за да ти работят вътрешните лампи като дневни, трябва да са халогенни.Разликата в осветеността на пътя при включени дълги, със и без вътрешните, според мен е голяма.Преди време, като се заигравах с фаровете, не успях да намеря диодни лампи, които да светят по-силно от халогенни или ксенонови и монтирах китайски ксенони fast bright.Наистина достигат пълно осветяване за около 3 сек., като при първоначалното запалване светят доста силно.Тези плюсове предполагам са за сметка на живота им, но засега работят.Разбира се, остава кофти чувството, че си лепнал някакъв китайски боклук.


Съгласен съм , че халогените помагат много на дългите и аз не мисля , че с ЛЕД крушка ще постигна същия резултат , така че май няма да ги барам ...

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook