Kickdown
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Kickdown
Колеги и аз махнах пеперудите за да съм по спокоен, а и доста си течеше колектора....Та струва ми се че на голяма предавка при натискане на Кicкdown не се случва нищо и не сваля предавки.А до преди смяната ясно се усещаше как сваля след натискане.Разлика в ниските обороти не съм забелязал, но ме притеснява тоя кicк защо не сработва и има ли връзка изобщо с пеперудите ??
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Kickdown
Кикдауна е симптом за мекатроника, излиза на диагностика - погледни го
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Kickdown
А колата ли избира дали да свали предавка или при ннатискане е задължително? Имам 4увството че тя преценя кога.Диагностика правих в сервиз оторизиран 2 дни преди да махна пеперудите, единствената грешка беше за реле и го комбинирах с пеперудите.Дали няма лека промяна заради премахването им и още не се е адаптирала ????
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Kickdown
Задължително освен ако няма да прескочи лимита на оборотомера
Re: Kickdown
Е ако е на 4к оборота, няма да свали. Ако е на ниски обороти може да свали и две скорости, или поне на мен така ми се струва.
Пеперудките нямат нищо общо в случая.
Пеперудките нямат нищо общо в случая.
- jorsenbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 12.03.2014
- Местоположение: Dü-Flan
- Пол: Мъж
- Кара: S63TUB44
Re: Kickdown
Аз също бях забелязал на моето Е60 такова поведение след премахване на пеперудите.То не е точно проблем при кикдаун,по-скоро начина по който колата ''се изрязва'' след махането на пеперудите от средни и ниски обороти.От там и очакването на водача на колата за сваляне на предавка поради забелязана мудност .След 15000 километра каране така,реших да сменя колектора с такъв с читави пеперуди и нещата си дойдоха на мястото.
Водил съм множество спорове и с други премахнали пеперудите си,повечето казват че не усещат разлика,но други като мен които карат повече магистрално и на високи скорости също са споделяли че има реална разлика.Аз самия в градско каране също не съм усещал чак такава разлика,но при агресивно каране на дълги разстояние има.
Аз лично забелязах че трабваше да натискам по-агресивно педала на газта за да има същия респонз колата както преди премахването на пеперудите.
Съветът ми е пробвай ако имаш възможност с читави пеперуди и сам си направи преценката.
За мен лично съображенията на повечето да не намират разлика в автомобила след такава интервенция е че не им се дават пари за нов колектор.Едва ли и инженерите от Бавария са сложили тези вихрови клапи само за красота и за допълнително усложняване на нещата.
Водил съм множество спорове и с други премахнали пеперудите си,повечето казват че не усещат разлика,но други като мен които карат повече магистрално и на високи скорости също са споделяли че има реална разлика.Аз самия в градско каране също не съм усещал чак такава разлика,но при агресивно каране на дълги разстояние има.
Аз лично забелязах че трабваше да натискам по-агресивно педала на газта за да има същия респонз колата както преди премахването на пеперудите.
Съветът ми е пробвай ако имаш възможност с читави пеперуди и сам си направи преценката.
За мен лично съображенията на повечето да не намират разлика в автомобила след такава интервенция е че не им се дават пари за нов колектор.Едва ли и инженерите от Бавария са сложили тези вихрови клапи само за красота и за допълнително усложняване на нещата.
- djerityyy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 525 DA
Re: Kickdown
jorsenbmw написа:Аз също бях забелязал на моето Е60 такова поведение след премахване на пеперудите.То не е точно проблем при кикдаун,по-скоро начина по който колата ''се изрязва'' след махането на пеперудите от средни и ниски обороти.От там и очакването на водача на колата за сваляне на предавка поради забелязана мудност .След 15000 километра каране така,реших да сменя колектора с такъв с читави пеперуди и нещата си дойдоха на мястото.
Водил съм множество спорове и с други премахнали пеперудите си,повечето казват че не усещат разлика,но други като мен които карат повече магистрално и на високи скорости също са споделяли че има реална разлика.Аз самия в градско каране също не съм усещал чак такава разлика,но при агресивно каране на дълги разстояние има.
Аз лично забелязах че трабваше да натискам по-агресивно педала на газта за да има същия респонз колата както преди премахването на пеперудите.
Съветът ми е пробвай ако имаш възможност с читави пеперуди и сам си направи преценката.
За мен лично съображенията на повечето да не намират разлика в автомобила след такава интервенция е че не им се дават пари за нов колектор.Едва ли и инженерите от Бавария са сложили тези вихрови клапи само за красота и за допълнително усложняване на нещата.
Именно колега аз ссъщо така мисля...колата я карам от няколко дни така и исристината е , че разлика има и се усеща за това може би ще се ориентирам към нов колектор.А за тези които ги разправят , че нямало разлика може би толкова са си вървяли колите им преди това.Друго обяснение не намирам.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Kickdown
djerityyy написа:jorsenbmw написа:Аз също бях забелязал на моето Е60 такова поведение след премахване на пеперудите.То не е точно проблем при кикдаун,по-скоро начина по който колата ''се изрязва'' след махането на пеперудите от средни и ниски обороти.От там и очакването на водача на колата за сваляне на предавка поради забелязана мудност .След 15000 километра каране така,реших да сменя колектора с такъв с читави пеперуди и нещата си дойдоха на мястото.
Водил съм множество спорове и с други премахнали пеперудите си,повечето казват че не усещат разлика,но други като мен които карат повече магистрално и на високи скорости също са споделяли че има реална разлика.Аз самия в градско каране също не съм усещал чак такава разлика,но при агресивно каране на дълги разстояние има.
Аз лично забелязах че трабваше да натискам по-агресивно педала на газта за да има същия респонз колата както преди премахването на пеперудите.
Съветът ми е пробвай ако имаш възможност с читави пеперуди и сам си направи преценката.
За мен лично съображенията на повечето да не намират разлика в автомобила след такава интервенция е че не им се дават пари за нов колектор.Едва ли и инженерите от Бавария са сложили тези вихрови клапи само за красота и за допълнително усложняване на нещата.
Именно колега аз ссъщо така мисля...колата я карам от няколко дни така и исристината е , че разлика има и се усеща за това може би ще се ориентирам към нов колектор.А за тези които ги разправят , че нямало разлика може би толкова са си вървяли колите им преди това.Друго обяснение не намирам.
Ако искате мога да Ви повозя на моята която е без вихрови клапи и да ми кажете как е респонса!!!
А какво ще кажете колеги като официално от БМВ се продава чисто нов колектор без тези клапи...?
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- jorsenbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 12.03.2014
- Местоположение: Dü-Flan
- Пол: Мъж
- Кара: S63TUB44
Re: Kickdown
е как няма да се продава като има колектори и фабрично без тези пеперуди-на Х5 от първите 218 коньови без ДПФ съм виждал че няма пеперудки.
Никой не иска да убеди друг в тази тема дали има или няма нужда от тях,всеки си има мнение и си решава.
Аз като ги махнах,след месец дори ремап направих на колата и съвсем забравих че ги няма пеперудите ,но след време си взех нов колектор с пеперуди и за мен има разлика.Може и чипосването да е спомогнало в комбинация с новия колектор,може от всичко да е.Струваше ми се че дори при гасене на двигателя без пеперудите малко по рязко ставаше това,като с леко приритване.
В крайна сметка и аз съм карал и с и без вихрови клапи.Всеки да си реши,за какво е това отиване към спор????!!!!!!!!!!
Никой не иска да убеди друг в тази тема дали има или няма нужда от тях,всеки си има мнение и си решава.
Аз като ги махнах,след месец дори ремап направих на колата и съвсем забравих че ги няма пеперудите ,но след време си взех нов колектор с пеперуди и за мен има разлика.Може и чипосването да е спомогнало в комбинация с новия колектор,може от всичко да е.Струваше ми се че дори при гасене на двигателя без пеперудите малко по рязко ставаше това,като с леко приритване.
В крайна сметка и аз съм карал и с и без вихрови клапи.Всеки да си реши,за какво е това отиване към спор????!!!!!!!!!!
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Kickdown
jorsenbmw написа:е как няма да се продава като има колектори и фабрично без тези пеперуди-на Х5 от първите 218 коньови без ДПФ съм виждал че няма пеперудки.
Никой не иска да убеди друг в тази тема дали има или няма нужда от тях,всеки си има мнение и си решава.
Аз като ги махнах,след месец дори ремап направих на колата и съвсем забравих че ги няма пеперудите ,но след време си взех нов колектор с пеперуди и за мен има разлика.Може и чипосването да е спомогнало в комбинация с новия колектор,може от всичко да е.Струваше ми се че дори при гасене на двигателя без пеперудите малко по рязко ставаше това,като с леко приритване.
В крайна сметка и аз съм карал и с и без вихрови клапи.Всеки да си реши,за какво е това отиване към спор????!!!!!!!!!!
Колега избощо не искам да влизам в някакъв спор, иначе моята е точно 218к.с. без ДПФ, но имаше вихрови клапи, след като ги отстраних не намирам никаква разлика в работата на мотора, както и във вървенето, това исках да кажа...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Kickdown
И аз не виждам разлика във високите без клапите.
Моята даже е с ДПФ,който не мисля да махам
Не бих рискувал да правя мотор защото има пласебо ефект
Моята даже е с ДПФ,който не мисля да махам

Не бих рискувал да правя мотор защото има пласебо ефект

- Tinaki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 11.05.2010
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: X5 Е70 3.0si
Re: Kickdown
Колеги, има ли вариант да се настройва Kickdown-a , супер чувствителен е и понякога от нищото връща предавки и откача... може ли да се настрой, когато педала е натиснат до долу тогава да реагира?
Re: Kickdown
Tinaki написа:Колеги, има ли вариант да се настройва Kickdown-a , супер чувствителен е и понякога от нищото връща предавки и откача... може ли да се настрой, когато педала е натиснат до долу тогава да реагира?
Ти какво разбираш под KICKDOWN?

- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Kickdown
Tinaki написа:Колеги, има ли вариант да се настройва Kickdown-a , супер чувствителен е и понякога от нищото връща предавки и откача... може ли да се настрой, когато педала е натиснат до долу тогава да реагира?
Според мен имаш проблем със скоростната кутия, а не с kickdown-a
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- Tinaki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 11.05.2010
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: X5 Е70 3.0si
Re: Kickdown
Колега, кое може да е прецакано на скоростната кутия?
П.С знам какво е kickdown и съм карал доста други марки автоматици и всички реагират, когато педала е натиснат до долу, моята кола ако речем че съм натиснал 10-15% педала и си карам спокойно, във следващия миг когато несъзнателно натисна още малко , връща скорости и почва да се реже
П.С знам какво е kickdown и съм карал доста други марки автоматици и всички реагират, когато педала е натиснат до долу, моята кола ако речем че съм натиснал 10-15% педала и си карам спокойно, във следващия миг когато несъзнателно натисна още малко , връща скорости и почва да се реже

22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: zaharia