Kickdown

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Kickdown

Мнение от djerityyy » 18 Фев 2015, 0:24

Колеги и аз махнах пеперудите за да съм по спокоен, а и доста си течеше колектора....Та струва ми се че на голяма предавка при натискане на Кicкdown не се случва нищо и не сваля предавки.А до преди смяната ясно се усещаше как сваля след натискане.Разлика в ниските обороти не съм забелязал, но ме притеснява тоя кicк защо не сработва и има ли връзка изобщо с пеперудите ??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Kickdown

Мнение от Taruno » 18 Фев 2015, 1:13

Кикдауна е симптом за мекатроника, излиза на диагностика - погледни го

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: Kickdown

Мнение от djerityyy » 18 Фев 2015, 9:27

А колата ли избира дали да свали предавка или при ннатискане е задължително? Имам 4увството че тя преценя кога.Диагностика правих в сервиз оторизиран 2 дни преди да махна пеперудите, единствената грешка беше за реле и го комбинирах с пеперудите.Дали няма лека промяна заради премахването им и още не се е адаптирала ????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Kickdown

Мнение от Taruno » 18 Фев 2015, 10:29

Задължително освен ако няма да прескочи лимита на оборотомера

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Re: Kickdown

Мнение от Пилев » 18 Фев 2015, 15:04

Е ако е на 4к оборота, няма да свали. Ако е на ниски обороти може да свали и две скорости, или поне на мен така ми се струва.
Пеперудките нямат нищо общо в случая.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 12.03.2014
Местоположение: Dü-Flan
Пол: Мъж
Кара: S63TUB44

Re: Kickdown

Мнение от jorsenbmw » 18 Фев 2015, 15:18

Аз също бях забелязал на моето Е60 такова поведение след премахване на пеперудите.То не е точно проблем при кикдаун,по-скоро начина по който колата ''се изрязва'' след махането на пеперудите от средни и ниски обороти.От там и очакването на водача на колата за сваляне на предавка поради забелязана мудност .След 15000 километра каране така,реших да сменя колектора с такъв с читави пеперуди и нещата си дойдоха на мястото.
Водил съм множество спорове и с други премахнали пеперудите си,повечето казват че не усещат разлика,но други като мен които карат повече магистрално и на високи скорости също са споделяли че има реална разлика.Аз самия в градско каране също не съм усещал чак такава разлика,но при агресивно каране на дълги разстояние има.
Аз лично забелязах че трабваше да натискам по-агресивно педала на газта за да има същия респонз колата както преди премахването на пеперудите.
Съветът ми е пробвай ако имаш възможност с читави пеперуди и сам си направи преценката.
За мен лично съображенията на повечето да не намират разлика в автомобила след такава интервенция е че не им се дават пари за нов колектор.Едва ли и инженерите от Бавария са сложили тези вихрови клапи само за красота и за допълнително усложняване на нещата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 10.12.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E61 525 DA

Re: Kickdown

Мнение от djerityyy » 18 Фев 2015, 19:04

jorsenbmw написа:Аз също бях забелязал на моето Е60 такова поведение след премахване на пеперудите.То не е точно проблем при кикдаун,по-скоро начина по който колата ''се изрязва'' след махането на пеперудите от средни и ниски обороти.От там и очакването на водача на колата за сваляне на предавка поради забелязана мудност .След 15000 километра каране така,реших да сменя колектора с такъв с читави пеперуди и нещата си дойдоха на мястото.
Водил съм множество спорове и с други премахнали пеперудите си,повечето казват че не усещат разлика,но други като мен които карат повече магистрално и на високи скорости също са споделяли че има реална разлика.Аз самия в градско каране също не съм усещал чак такава разлика,но при агресивно каране на дълги разстояние има.
Аз лично забелязах че трабваше да натискам по-агресивно педала на газта за да има същия респонз колата както преди премахването на пеперудите.
Съветът ми е пробвай ако имаш възможност с читави пеперуди и сам си направи преценката.
За мен лично съображенията на повечето да не намират разлика в автомобила след такава интервенция е че не им се дават пари за нов колектор.Едва ли и инженерите от Бавария са сложили тези вихрови клапи само за красота и за допълнително усложняване на нещата.


Именно колега аз ссъщо така мисля...колата я карам от няколко дни така и исристината е , че разлика има и се усеща за това може би ще се ориентирам към нов колектор.А за тези които ги разправят , че нямало разлика може би толкова са си вървяли колите им преди това.Друго обяснение не намирам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Kickdown

Мнение от netmurder » 18 Фев 2015, 20:58

djerityyy написа:
jorsenbmw написа:Аз също бях забелязал на моето Е60 такова поведение след премахване на пеперудите.То не е точно проблем при кикдаун,по-скоро начина по който колата ''се изрязва'' след махането на пеперудите от средни и ниски обороти.От там и очакването на водача на колата за сваляне на предавка поради забелязана мудност .След 15000 километра каране така,реших да сменя колектора с такъв с читави пеперуди и нещата си дойдоха на мястото.
Водил съм множество спорове и с други премахнали пеперудите си,повечето казват че не усещат разлика,но други като мен които карат повече магистрално и на високи скорости също са споделяли че има реална разлика.Аз самия в градско каране също не съм усещал чак такава разлика,но при агресивно каране на дълги разстояние има.
Аз лично забелязах че трабваше да натискам по-агресивно педала на газта за да има същия респонз колата както преди премахването на пеперудите.
Съветът ми е пробвай ако имаш възможност с читави пеперуди и сам си направи преценката.
За мен лично съображенията на повечето да не намират разлика в автомобила след такава интервенция е че не им се дават пари за нов колектор.Едва ли и инженерите от Бавария са сложили тези вихрови клапи само за красота и за допълнително усложняване на нещата.


Именно колега аз ссъщо така мисля...колата я карам от няколко дни така и исристината е , че разлика има и се усеща за това може би ще се ориентирам към нов колектор.А за тези които ги разправят , че нямало разлика може би толкова са си вървяли колите им преди това.Друго обяснение не намирам.

Ако искате мога да Ви повозя на моята която е без вихрови клапи и да ми кажете как е респонса!!!
А какво ще кажете колеги като официално от БМВ се продава чисто нов колектор без тези клапи...?
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 12.03.2014
Местоположение: Dü-Flan
Пол: Мъж
Кара: S63TUB44

Re: Kickdown

Мнение от jorsenbmw » 18 Фев 2015, 22:59

е как няма да се продава като има колектори и фабрично без тези пеперуди-на Х5 от първите 218 коньови без ДПФ съм виждал че няма пеперудки.
Никой не иска да убеди друг в тази тема дали има или няма нужда от тях,всеки си има мнение и си решава.
Аз като ги махнах,след месец дори ремап направих на колата и съвсем забравих че ги няма пеперудите ,но след време си взех нов колектор с пеперуди и за мен има разлика.Може и чипосването да е спомогнало в комбинация с новия колектор,може от всичко да е.Струваше ми се че дори при гасене на двигателя без пеперудите малко по рязко ставаше това,като с леко приритване.
В крайна сметка и аз съм карал и с и без вихрови клапи.Всеки да си реши,за какво е това отиване към спор????!!!!!!!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Kickdown

Мнение от netmurder » 18 Фев 2015, 23:06

jorsenbmw написа:е как няма да се продава като има колектори и фабрично без тези пеперуди-на Х5 от първите 218 коньови без ДПФ съм виждал че няма пеперудки.
Никой не иска да убеди друг в тази тема дали има или няма нужда от тях,всеки си има мнение и си решава.
Аз като ги махнах,след месец дори ремап направих на колата и съвсем забравих че ги няма пеперудите ,но след време си взех нов колектор с пеперуди и за мен има разлика.Може и чипосването да е спомогнало в комбинация с новия колектор,може от всичко да е.Струваше ми се че дори при гасене на двигателя без пеперудите малко по рязко ставаше това,като с леко приритване.
В крайна сметка и аз съм карал и с и без вихрови клапи.Всеки да си реши,за какво е това отиване към спор????!!!!!!!!!!

Колега избощо не искам да влизам в някакъв спор, иначе моята е точно 218к.с. без ДПФ, но имаше вихрови клапи, след като ги отстраних не намирам никаква разлика в работата на мотора, както и във вървенето, това исках да кажа...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Kickdown

Мнение от ///M_Martin » 19 Фев 2015, 19:21

И аз не виждам разлика във високите без клапите.

Моята даже е с ДПФ,който не мисля да махам :winky:

Не бих рискувал да правя мотор защото има пласебо ефект :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 11.05.2010
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: X5 Е70 3.0si

Re: Kickdown

Мнение от Tinaki » 09 Фев 2016, 20:33

Колеги, има ли вариант да се настройва Kickdown-a , супер чувствителен е и понякога от нищото връща предавки и откача... може ли да се настрой, когато педала е натиснат до долу тогава да реагира?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 16.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E61 530d

Re: Kickdown

Мнение от Simeon24 » 10 Фев 2016, 0:23

Tinaki написа:Колеги, има ли вариант да се настройва Kickdown-a , супер чувствителен е и понякога от нищото връща предавки и откача... може ли да се настрой, когато педала е натиснат до долу тогава да реагира?


Ти какво разбираш под KICKDOWN? :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: Kickdown

Мнение от netmurder » 10 Фев 2016, 0:34

Tinaki написа:Колеги, има ли вариант да се настройва Kickdown-a , супер чувствителен е и понякога от нищото връща предавки и откача... може ли да се настрой, когато педала е натиснат до долу тогава да реагира?

Според мен имаш проблем със скоростната кутия, а не с kickdown-a
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 11.05.2010
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: X5 Е70 3.0si

Re: Kickdown

Мнение от Tinaki » 10 Фев 2016, 9:53

Колега, кое може да е прецакано на скоростната кутия?

П.С знам какво е kickdown и съм карал доста други марки автоматици и всички реагират, когато педала е натиснат до долу, моята кола ако речем че съм натиснал 10-15% педала и си карам спокойно, във следващия миг когато несъзнателно натисна още малко , връща скорости и почва да се реже :dunno:

Следваща

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook