ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Biogame написа:Nickelback написа:А ако изпреварваш не автобус, ами Тико или някакво такова дребно, дърпа ли?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Не,само на автобуси и камиони го прави това.
И с колкото по голяма скорост изпреварвам толкова повече дърпа.
При изпреварване на големи МПС-та това е абсолютно нормално. При самото изпреварване (камо ли, ако то е с голяма скорост) се създава област на ниско налягане между двете превозни средства заради голямата разлика в скоростите на движение на МПС-тата и въздуха около тях (закон на Бернули). Поради това се получава "всмукване" на по-лекото МПС. Колкото повърхността на изпреварваното МПС е "по-еднородна" и с голяма площ, толкова по-изразен е този ефект. Ако малкото МПС е високо (голям просвет от земята) и на меко окачване се получава точно такова олюляване, за което говориш. Стегни колата, сниши я и няма да имаш проблеми

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
uricatoli написа:1. Развиваш пробката
2. Наливаш до горе.. (Ще потече леко и от пробката)
3. Палиш колата
4. Пускаш духалките на най-топло
4. гледаш от пробката да излизат не балончета но и антифриз
5. затягаш я леко като почне да излиза повече антифриз отколкото балончета..
6. гледаш в казанчето.. Като загрее и отвори големия кръг ще дръпне рязко водата..
7. Повтаряш точки 4 и 5..
8. На другата сутрин като е студена отваряш да видиш до къде е нивото, понеже ще си е дръпнала още..
П.С. като развиваш болтчетата на термостата, за да го извадиш трябва да развиеш и болтчето което държи кабела към датчика на вала.. Внимавай с това болтче, че е еднакво като тия на термостата, но е по дълго и после боли ако го стегнеш там дет не трябва
Вчера смених термостата, като махнах стария, зачистих много добре с обезмаслител леглото към блока. След това обезвъздушихме колата и днес слизам да видя и в радиатора нивото е 1/3та пълно?! Колко течност трябва да има в тая кола не разбирам. Видимо при термостата няма теч, преди не само той беше заминал, но и оплътнението и сълзеше от там...
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:uricatoli написа:1. Развиваш пробката
2. Наливаш до горе.. (Ще потече леко и от пробката)
3. Палиш колата
4. Пускаш духалките на най-топло
4. гледаш от пробката да излизат не балончета но и антифриз
5. затягаш я леко като почне да излиза повече антифриз отколкото балончета..
6. гледаш в казанчето.. Като загрее и отвори големия кръг ще дръпне рязко водата..
7. Повтаряш точки 4 и 5..
8. На другата сутрин като е студена отваряш да видиш до къде е нивото, понеже ще си е дръпнала още..
П.С. като развиваш болтчетата на термостата, за да го извадиш трябва да развиеш и болтчето което държи кабела към датчика на вала.. Внимавай с това болтче, че е еднакво като тия на термостата, но е по дълго и после боли ако го стегнеш там дет не трябва
Вчера смених термостата, като махнах стария, зачистих много добре с обезмаслител леглото към блока. След това обезвъздушихме колата и днес слизам да видя и в радиатора нивото е 1/3та пълно?! Колко течност трябва да има в тая кола не разбирам. Видимо при термостата няма теч, преди не само той беше заминал, но и оплътнението и сълзеше от там...
Нещо към 11 литра ми се върти в главта за м52.
На жената м43то събра към 9.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:
Вчера смених термостата, като махнах стария, зачистих много добре с обезмаслител леглото към блока. След това обезвъздушихме колата и днес слизам да видя и в радиатора нивото е 1/3та пълно?! Колко течност трябва да има в тая кола не разбирам. Видимо при термостата няма теч, преди не само той беше заминал, но и оплътнението и сълзеше от там...
Допълваш на нивото, и няколко дни карай и следи.. ако продължи да губи.. то имаш от някъде теч.. Огледай да не ти мазни прозореца вътре.. това е симптом на радиатора на парното.. също така огледай отзад към радиаторчето за парното входните тръби да не би да сълзят.. имах случай сълзяха заради натрупан окис по тях..
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Прегледах.
Мисля, че ми сълзи антифриз под радиатора в смисъл както е капачката за наливане нали това се води разширителния съд ако не бъркам и долу където контактира с радиатора сълзи, но не мисля, че може да губи от там толкова. Може би просто изтеклото количество е по-голямо от налятото и трябва да сипя още поне 1-2 литра
Мисля, че ми сълзи антифриз под радиатора в смисъл както е капачката за наливане нали това се води разширителния съд ако не бъркам и долу където контактира с радиатора сълзи, но не мисля, че може да губи от там толкова. Може би просто изтеклото количество е по-голямо от налятото и трябва да сипя още поне 1-2 литра

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
bum_bum написа:Около 35-6 метра с оригинални спирачки и добри гуми, което е доста прилично за кола на толкова години.
С китайски спирачки и/или гуми за мъгла вероятно над 40 и нещо, което е далеч по-зле от 20 годишен джип.
И аз така чух 35метра и за това реших да питам... стана ми странно как 36ца на 20+ години да спира за 35м. а новото М4 за 33м, та почти няма разлика.


..Bayerische Motoren Werke..


- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
M-coupe написа:...А разликата от е36 до М4 не е като да няма
Разликата ще дойде след 10-ина последователни яки спирания

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Nickelback написа:Biogame написа:Nickelback написа:А ако изпреварваш не автобус, ами Тико или някакво такова дребно, дърпа ли?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Не,само на автобуси и камиони го прави това.
И с колкото по голяма скорост изпреварвам толкова повече дърпа.
При изпреварване на големи МПС-та това е абсолютно нормално. При самото изпреварване (камо ли, ако то е с голяма скорост) се създава област на ниско налягане между двете превозни средства заради голямата разлика в скоростите на движение на МПС-тата и въздуха около тях (закон на Бернули). Поради това се получава "всмукване" на по-лекото МПС. Колкото повърхността на изпреварваното МПС е "по-еднородна" и с голяма площ, толкова по-изразен е този ефект. Ако малкото МПС е високо (голям просвет от земята) и на меко окачване се получава точно такова олюляване, за което говориш. Стегни колата, сниши я и няма да имаш проблеми
Колата е снишена,на една кутия цигари от земята е. Струва ми се че пружините са прекалено меки и затова толкова силно олюлява.



- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ще правя разни магарии по intake-a таа има ли как таблото да показва температура на входящия въздух?
Както може да показва, скорост, обороти и тн от онези скритите менюта?

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Nickelback написа:M-coupe написа:...А разликата от е36 до М4 не е като да няма
Разликата ще дойде след 10-ина последователни яки спирания
И ти си прав, но имах предвид за всекидневно каране. Иначе е ясно коя не е за писта макар и очевидно да спира за почти същото разстояние

..Bayerische Motoren Werke..


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Nickelback написа:M-coupe написа:...А разликата от е36 до М4 не е като да няма
Разликата ще дойде след 10-ина последователни яки спирания
Лимитиращия фактор при едно спиране са гумите. А качествата им що се отнася за едно спиране явно не са се променили много в последните 20 години.
Иначе наистина, разлика ще има още след второто спиране. Е36-цата ще спира по-бавно, отколкото М4-ката. И с всяко следващо спиране тази разлика ще се увеличава все повече.
Но пък във всекидневието това обикновено не се случва и може да се каже, че е36 е кола която спира повече от чудесно.
- stekata
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.10.2015
- Местоположение: stara zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги някой може ли да ми каже къде се намира антената за радиото на бмв E36 Coupe , радиото прекъсва много гадно,да видя дали няма някой кабел нещо откачен ..
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Антената се намира в задния прозорец ,под задна лява колонка има антенен усилвател ..

- stekata
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 3.10.2015
- Местоположение: stara zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E36
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
HowDouWantit написа:Антената се намира в задния прозорец ,под задна лява колонка има антенен усилвател ..
Мерси колега,намерих го въпросния антенен усилвател,но не видях нищо нередно,откачах закачах кабели глупост и пак същата работа .. дайте някаква идея от какво може да се губи радиото
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Извади си радиото и виж дали буксата не се е откачила.
Ако си с преходник, разкарай го и си купи некъв качествен.
Ако си с преходник, разкарай го и си купи некъв качествен.



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани