ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nickelback » 31 Яну 2016, 1:12

Biogame написа:
Nickelback написа:А ако изпреварваш не автобус, ами Тико или някакво такова дребно, дърпа ли? :ok:

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Не,само на автобуси и камиони го прави това.
И с колкото по голяма скорост изпреварвам толкова повече дърпа.


При изпреварване на големи МПС-та това е абсолютно нормално. При самото изпреварване (камо ли, ако то е с голяма скорост) се създава област на ниско налягане между двете превозни средства заради голямата разлика в скоростите на движение на МПС-тата и въздуха около тях (закон на Бернули). Поради това се получава "всмукване" на по-лекото МПС. Колкото повърхността на изпреварваното МПС е "по-еднородна" и с голяма площ, толкова по-изразен е този ефект. Ако малкото МПС е високо (голям просвет от земята) и на меко окачване се получава точно такова олюляване, за което говориш. Стегни колата, сниши я и няма да имаш проблеми :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 01 Фев 2016, 12:49

uricatoli написа:1. Развиваш пробката
2. Наливаш до горе.. (Ще потече леко и от пробката)
3. Палиш колата
4. Пускаш духалките на най-топло
4. гледаш от пробката да излизат не балончета но и антифриз
5. затягаш я леко като почне да излиза повече антифриз отколкото балончета..
6. гледаш в казанчето.. Като загрее и отвори големия кръг ще дръпне рязко водата..
7. Повтаряш точки 4 и 5..
8. На другата сутрин като е студена отваряш да видиш до къде е нивото, понеже ще си е дръпнала още..

П.С. като развиваш болтчетата на термостата, за да го извадиш трябва да развиеш и болтчето което държи кабела към датчика на вала.. Внимавай с това болтче, че е еднакво като тия на термостата, но е по дълго и после боли ако го стегнеш там дет не трябва :mhihi:


Вчера смених термостата, като махнах стария, зачистих много добре с обезмаслител леглото към блока. След това обезвъздушихме колата и днес слизам да видя и в радиатора нивото е 1/3та пълно?! Колко течност трябва да има в тая кола не разбирам. Видимо при термостата няма теч, преди не само той беше заминал, но и оплътнението и сълзеше от там...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 01 Фев 2016, 14:41

k.milanov написа:
uricatoli написа:1. Развиваш пробката
2. Наливаш до горе.. (Ще потече леко и от пробката)
3. Палиш колата
4. Пускаш духалките на най-топло
4. гледаш от пробката да излизат не балончета но и антифриз
5. затягаш я леко като почне да излиза повече антифриз отколкото балончета..
6. гледаш в казанчето.. Като загрее и отвори големия кръг ще дръпне рязко водата..
7. Повтаряш точки 4 и 5..
8. На другата сутрин като е студена отваряш да видиш до къде е нивото, понеже ще си е дръпнала още..

П.С. като развиваш болтчетата на термостата, за да го извадиш трябва да развиеш и болтчето което държи кабела към датчика на вала.. Внимавай с това болтче, че е еднакво като тия на термостата, но е по дълго и после боли ако го стегнеш там дет не трябва :mhihi:


Вчера смених термостата, като махнах стария, зачистих много добре с обезмаслител леглото към блока. След това обезвъздушихме колата и днес слизам да видя и в радиатора нивото е 1/3та пълно?! Колко течност трябва да има в тая кола не разбирам. Видимо при термостата няма теч, преди не само той беше заминал, но и оплътнението и сълзеше от там...


Нещо към 11 литра ми се върти в главта за м52.
На жената м43то събра към 9.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Зайо-Байо
Аватар
Мнения: 3048
Регистриран на: 23.03.2008
Местоположение: Руси
Пол: Мъж
Кара: Пръскан кенеф
Мечтае да кара: Мка комби
Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от uricatoli » 01 Фев 2016, 17:22

k.milanov написа:
Вчера смених термостата, като махнах стария, зачистих много добре с обезмаслител леглото към блока. След това обезвъздушихме колата и днес слизам да видя и в радиатора нивото е 1/3та пълно?! Колко течност трябва да има в тая кола не разбирам. Видимо при термостата няма теч, преди не само той беше заминал, но и оплътнението и сълзеше от там...


Допълваш на нивото, и няколко дни карай и следи.. ако продължи да губи.. то имаш от някъде теч.. Огледай да не ти мазни прозореца вътре.. това е симптом на радиатора на парното.. също така огледай отзад към радиаторчето за парното входните тръби да не би да сълзят.. имах случай сълзяха заради натрупан окис по тях..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 01 Фев 2016, 20:08

Прегледах.
Мисля, че ми сълзи антифриз под радиатора в смисъл както е капачката за наливане нали това се води разширителния съд ако не бъркам и долу където контактира с радиатора сълзи, но не мисля, че може да губи от там толкова. Може би просто изтеклото количество е по-голямо от налятото и трябва да сипя още поне 1-2 литра :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 01 Фев 2016, 21:46

bum_bum написа:Около 35-6 метра с оригинални спирачки и добри гуми, което е доста прилично за кола на толкова години.

С китайски спирачки и/или гуми за мъгла вероятно над 40 и нещо, което е далеч по-зле от 20 годишен джип. :mhihi:

И аз така чух 35метра и за това реших да питам... стана ми странно как 36ца на 20+ години да спира за 35м. а новото М4 за 33м, та почти няма разлика. :dunno: А разликата от е36 до М4 не е като да няма :mhihi:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Nickelback » 01 Фев 2016, 21:59

M-coupe написа:...А разликата от е36 до М4 не е като да няма :mhihi:


Разликата ще дойде след 10-ина последователни яки спирания :ok:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Biogame » 02 Фев 2016, 13:58

Nickelback написа:
Biogame написа:
Nickelback написа:А ако изпреварваш не автобус, ами Тико или някакво такова дребно, дърпа ли? :ok:

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Не,само на автобуси и камиони го прави това.
И с колкото по голяма скорост изпреварвам толкова повече дърпа.


При изпреварване на големи МПС-та това е абсолютно нормално. При самото изпреварване (камо ли, ако то е с голяма скорост) се създава област на ниско налягане между двете превозни средства заради голямата разлика в скоростите на движение на МПС-тата и въздуха около тях (закон на Бернули). Поради това се получава "всмукване" на по-лекото МПС. Колкото повърхността на изпреварваното МПС е "по-еднородна" и с голяма площ, толкова по-изразен е този ефект. Ако малкото МПС е високо (голям просвет от земята) и на меко окачване се получава точно такова олюляване, за което говориш. Стегни колата, сниши я и няма да имаш проблеми :yes:

Колата е снишена,на една кутия цигари от земята е. Струва ми се че пружините са прекалено меки и затова толкова силно олюлява.
:driving: :dunno: :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 04 Фев 2016, 20:24

Ще правя разни магарии по intake-a таа има ли как таблото да показва температура на входящия въздух? :paranoid: Както може да показва, скорост, обороти и тн от онези скритите менюта?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 05 Фев 2016, 12:27

Nickelback написа:
M-coupe написа:...А разликата от е36 до М4 не е като да няма :mhihi:


Разликата ще дойде след 10-ина последователни яки спирания :ok:

И ти си прав, но имах предвид за всекидневно каране. Иначе е ясно коя не е за писта макар и очевидно да спира за почти същото разстояние :mhihi:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от bum_bum » 06 Фев 2016, 0:32

Nickelback написа:
M-coupe написа:...А разликата от е36 до М4 не е като да няма :mhihi:


Разликата ще дойде след 10-ина последователни яки спирания :ok:


Лимитиращия фактор при едно спиране са гумите. А качествата им що се отнася за едно спиране явно не са се променили много в последните 20 години.

Иначе наистина, разлика ще има още след второто спиране. Е36-цата ще спира по-бавно, отколкото М4-ката. И с всяко следващо спиране тази разлика ще се увеличава все повече.

Но пък във всекидневието това обикновено не се случва и може да се каже, че е36 е кола която спира повече от чудесно.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 3.10.2015
Местоположение: stara zagora
Пол: Мъж
Кара: E36

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от stekata » 07 Фев 2016, 14:10

Колеги някой може ли да ми каже къде се намира антената за радиото на бмв E36 Coupe , радиото прекъсва много гадно,да видя дали няма някой кабел нещо откачен ..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 07 Фев 2016, 17:05

Антената се намира в задния прозорец ,под задна лява колонка има антенен усилвател ..
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 3.10.2015
Местоположение: stara zagora
Пол: Мъж
Кара: E36

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от stekata » 07 Фев 2016, 21:30

HowDouWantit написа:Антената се намира в задния прозорец ,под задна лява колонка има антенен усилвател ..


Мерси колега,намерих го въпросния антенен усилвател,но не видях нищо нередно,откачах закачах кабели глупост и пак същата работа .. дайте някаква идея от какво може да се губи радиото

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ogata » 08 Фев 2016, 8:37

Извади си радиото и виж дали буксата не се е откачила.
Ако си с преходник, разкарай го и си купи некъв качествен. ;)
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook