ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
bmwe36forever написа:При мен проблема е подобен на почти всички други относно оборотите,но разликата е там,че моето почва да се бъгва след като мина малко разстояние и загрее и стрелката на темп закове в перфектното средно положение,Дотогава колата е пушка...bmwe36forever написа:Здр...четох мн по въпроса и преди да взема мерки реших да споделя с вас и да поискам мнението ви.Значи имам 318ис 95г,имаше пр с оборотите преди врме,баща ми смени някво бутало и се оправи,докато не падна големия студ по нова год и него бях палила 3-4 дена.Решавам вчера да я разходя малко паля,тръгвам,няма пр.карам 3-4 км и изведнъж сякаш нещо запуши системата,почна да губи обороти,да гасне,като изкл от скорост най-вече.значи като загрее го прави и даже след няколко такива гаснения по светофарите,започва все по трудно да пали...моляви.помагайте...
Колега, направи една диагностика. Предполагам ламбда, но на диагностика ще си каже...
- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: Алпина
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, колеги. Днес започнах да чувам едно виене откъм двигателя на моменти, след няколко вслушвания на отворен капак открих, че идва откъм генератора. Предполагам лагерите му си заминават, интересно че го прави чат пат само и после спира за определен период. Тъй, като е доста студено тези дни ми се ще да го отложа малко смяната. Загледах напрежението на големия борд и открих следното. На място без консуматори: 14,20/14,30 (ЦДто не го броя) На място с фарове: 13,99/14,10 На място с парно на 3та/4та степен: 13,50/13,87 (тук е най-интересно, доста голям диапазон от волтажи) В движение не забелязвам някаква сериозна промяна с който и да било от консуматорите, но играе доста, когато съм включил парното, вендъж 2 пъти го видях да пада и до 13,30 но за много малко. Тези стойности нормални ли са или се налага ревизия на алтернатора?
- Angelov91
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 27.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: напред с вратите
- Мечтае да кара: M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги, имам едно питане . Закупих бмв 318ис купе по талон пише ,че няма номер на двигателя и реших да го проверя по вин излиза ми ,че си е м42 но на конете пише 103
дали е възможно някаква грешка да е станала защото колата си върви карал см 318 чиста и няма нищо общо прилагам и вин JG00872 ако някой може да ми изкара подробна инф. ще съм благодарен 


- Blodliker
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 5.08.2013
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 coupe,E90
- Мечтае да кара: M4
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги
Имам проблем на пръв поглед същия,като на колегата бмве36форевър
Стъпковото моторче го свалях почиствах, не е от него. Смених температурните датчици и двата.Маркуча към клапана за картерните газове и все така оборотите не стоят стабилни след като колата загрее. Мотора е м43б16 и идеи кое и как да диагностицирам дали е изправно? Мерси предварително


- aliays
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 1.6i м43б16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Първо, диагностика, ако не покаже диагностиката де е проблема, първи търси паразитен въздух, после се хвърляй да сменяш датчици. Диагностиката не всеки може да я направи, отиди при някой проверен...
Успех...
Успех...
- Blodliker
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 5.08.2013
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 coupe,E90
- Мечтае да кара: M4
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
aliays написа:Първо, диагностика, ако не покаже диагностиката де е проблема, първи търси паразитен въздух, после се хвърляй да сменяш датчици. Диагностиката не всеки може да я направи, отиди при някой проверен...
Успех...
Мерси за съвета


- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
weekend-а ще си сменям термостата. Някакви насоки да ми дадете?
Видях го на 4 болта е и двете скоби на тръбите. После видях че обезвъздупшаването става като първо наливам до горе, паля и парното на макс 32градуса май беше дигиталната клима и на макс да духа. Държа отвъртяна капачката и до нея пробката и там гелдах мехурчетата. Когато почне да излиза от капачкта я затварям и чакам да спре да излизат мехучи от млакта пробка до нея.
Всичко така ли е както съм разбрал?
Видях го на 4 болта е и двете скоби на тръбите. После видях че обезвъздупшаването става като първо наливам до горе, паля и парното на макс 32градуса май беше дигиталната клима и на макс да духа. Държа отвъртяна капачката и до нея пробката и там гелдах мехурчетата. Когато почне да излиза от капачкта я затварям и чакам да спре да излизат мехучи от млакта пробка до нея.
Всичко така ли е както съм разбрал?
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
1. Развиваш пробката
2. Наливаш до горе.. (Ще потече леко и от пробката)
3. Палиш колата
4. Пускаш духалките на най-топло
4. гледаш от пробката да излизат не балончета но и антифриз
5. затягаш я леко като почне да излиза повече антифриз отколкото балончета..
6. гледаш в казанчето.. Като загрее и отвори големия кръг ще дръпне рязко водата..
7. Повтаряш точки 4 и 5..
8. На другата сутрин като е студена отваряш да видиш до къде е нивото, понеже ще си е дръпнала още..
П.С. като развиваш болтчетата на термостата, за да го извадиш трябва да развиеш и болтчето което държи кабела към датчика на вала.. Внимавай с това болтче, че е еднакво като тия на термостата, но е по дълго и после боли ако го стегнеш там дет не трябва
2. Наливаш до горе.. (Ще потече леко и от пробката)
3. Палиш колата
4. Пускаш духалките на най-топло
4. гледаш от пробката да излизат не балончета но и антифриз
5. затягаш я леко като почне да излиза повече антифриз отколкото балончета..
6. гледаш в казанчето.. Като загрее и отвори големия кръг ще дръпне рязко водата..
7. Повтаряш точки 4 и 5..
8. На другата сутрин като е студена отваряш да видиш до къде е нивото, понеже ще си е дръпнала още..
П.С. като развиваш болтчетата на термостата, за да го извадиш трябва да развиеш и болтчето което държи кабела към датчика на вала.. Внимавай с това болтче, че е еднакво като тия на термостата, но е по дълго и после боли ако го стегнеш там дет не трябва

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги.
Проблема е следния,карам си по магистралата със 130-140 и винаги когато изпреварвам камион или автобус в момента в който минавам покрай другото превозно средство ме дърпа към него и когато го изпреваря ако не държа волана ще се забия в мантинелата.
Много силно ми дърпа наляво в момента в които го изпреваря.
Джанти и гуми са проверени и балансирани,окачването е закупено от колега от форума,жълти амортисьори с червени пружини,сваля 30/15.
Когато беше със стоковото окачване,не си спомням да ми е правила така.
Някакви съвети?
Проблема е следния,карам си по магистралата със 130-140 и винаги когато изпреварвам камион или автобус в момента в който минавам покрай другото превозно средство ме дърпа към него и когато го изпреваря ако не държа волана ще се забия в мантинелата.
Много силно ми дърпа наляво в момента в които го изпреваря.
Джанти и гуми са проверени и балансирани,окачването е закупено от колега от форума,жълти амортисьори с червени пружини,сваля 30/15.
Когато беше със стоковото окачване,не си спомням да ми е правила така.
Някакви съвети?



- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
А ако изпреварваш не автобус, ами Тико или някакво такова дребно, дърпа ли? 
Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Nickelback написа:А ако изпреварваш не автобус, ами Тико или някакво такова дребно, дърпа ли?
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Не,само на автобуси и камиони го прави това.
И с колкото по голяма скорост изпреварвам толкова повече дърпа.



Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой знае ли какъв е спирачния път на 36ците по документи 100-0, че в нета нищо не намирам... 

..Bayerische Motoren Werke..


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Около 35-6 метра с оригинални спирачки и добри гуми, което е доста прилично за кола на толкова години.
С китайски спирачки и/или гуми за мъгла вероятно над 40 и нещо, което е далеч по-зле от 20 годишен джип.
С китайски спирачки и/или гуми за мъгла вероятно над 40 и нещо, което е далеч по-зле от 20 годишен джип.

- varnenskachaika
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 30.01.2016
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте! Днес гледах една 320ка и забелязах странен звук (все едно бачка на по-малко цилиндри), също така менеше оборотите на моменти. Момчето каза, че ламбда сондата била за смяна. Та въпроса ми е може ли заради тази сонда да се появят гореизброените проблеми? Не съм запознат като цяло с БМВ, затова прощавайте ако въпроса ми е глупав. Също така ако я закарам на диагностика дали ще се разбере какво ме чака ако я взема?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани