Бързи въпроси и отговори

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vld » 23 Яну 2016, 10:28

dextuar написа:
vld написа:
dextuar написа:На 24 и на двата, пробвах и на 26, от ляво е жега, от дясно хладно


Sent from my iPhone using Tapatalk


И ту като на постарите тройки има клапани които регулират потока на топъл антифриз към парното, вероятно е зациклило едното бутало.


Дали има някъде нещо като guide как се оправя? И дали е доста голяма разправия?

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_1517
Номер 5 на схемата е клапана. ако е блокирал или го ремонтираш като го отвориш и подмениш повредените уплътнения, или го сменяваш с нов/втора ръка, според възможностите.
Конкретно за Е9х не съм срещал DAY но можеш да видиш как се ремонтира клапана на Е36 тук, няма да е много по ралично освен ако не е капсулован.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от koksimir » 26 Яну 2016, 23:13

Колеги, някоi от по-запознатите може ли да ми каже за какво служи този маркуч и каква евентуално може да е причината да е омаслен ?

Опитвам се да го намеря през OEM за да мога поне да разбера как се казва и от там да разгадая мистерията но не мога да се ориентирам по графиките къде точно се намира.

Двигателя е N47

https://www.dropbox.com/s/gblyf84bkrbtpzy/bmwche.jpg?dl=0

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 29.11.2015
Пол: Мъж
Кара: E91 320d 177hp

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от The_One1 » 27 Яну 2016, 8:50

koksimir написа:Колеги, някоi от по-запознатите може ли да ми каже за какво служи този маркуч и каква евентуално може да е причината да е омаслен ?

Опитвам се да го намеря през OEM за да мога поне да разбера как се казва и от там да разгадая мистерията но не мога да се ориентирам по графиките къде точно се намира.

Двигателя е N47

https://www.dropbox.com/s/gblyf84bkrbtpzy/bmwche.jpg?dl=0

Колега,този маркуч е за картерните газове. От там маслените пари влизат в тръбата на въздушния филтър,който води към турбото. А това омасляване се получава от едни ,,О" пръстенчета които се намират в краищата на посочения маркуч :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 21.02.2015
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от 2707E91 » 28 Яну 2016, 9:46

Здравейте,я кажете кое масло е по-добре Motul 5w30 или 5w40 ДПФ-а вече го нямам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Gqbriel » 28 Яну 2016, 10:06

2707E91 написа:Здравейте,я кажете кое масло е по-добре Motul 5w30 или 5w40 ДПФ-а вече го нямам.

0w30 :mhihi: ..като цяло 5в30 си е идеално ..няма да има оромна разлика между двете
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vanka7a » 28 Яну 2016, 10:33

2707E91 написа:Здравейте,я кажете кое масло е по-добре Motul 5w30 или 5w40 ДПФ-а вече го нямам.


Ако настъпваш колата повече и за по- горещи дни - 5w40, но и 30 да вземеш, няма да е грешно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 22.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
Мечтае да кара: НЛО

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nasopraso » 28 Яну 2016, 11:27

Здравейте, абе как да направя пръскалката ми да пръска само на предното стъкло, но да НЕ ми пръска на фаровере? Пробвах с изключени фарове но пак пръска на тях
Всички удоволствия са описани в НК!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 28 Яну 2016, 11:31

Предпазетеля(бушона) колега.Има си само за пръскалките на фаровете.Махаш го и готово.Мисля че беше 34номер но не съм сигурен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 22.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
Мечтае да кара: НЛО

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nasopraso » 28 Яну 2016, 11:43

kvasilev76 написа:Предпазетеля(бушона) колега.Има си само за пръскалките на фаровете.Махаш го и готово.Мисля че беше 34номер но не съм сигурен.


Е няма ли по елегантен начин без да се маха бушона? :( Примерно от рода на кратко придърпване - само предното стъкло. По продължително придърпване - стъкло и фарове...знам ли
Всички удоволствия са описани в НК!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vanka7a » 28 Яну 2016, 11:45

Пръскалките на фаровете не се ли активират само когато фаровете са включени? Другото което е, не трябва да се пускат на всяко дърпане на лостчето, а на 3-тото примерно. Пръскай продължително и мисля, че няма да се пускат.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 24.04.2015
Пол: Мъж
Кара: Е91 163PS 160,8кс 2006
Мечтае да кара: Ф10

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от kvasilev76 » 28 Яну 2016, 11:51

След като си кодирах дневни светлини на дългите пръскат само когато се включи ксенона.Не знам какво ползва колегата за дневни.Иначе колегата е прав-на всеки 3 пръскания пръска и на фаровете но е малко неудобно всеки път да мислиш за пръскалките когато ти се засере стаклото :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 22.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E90 320i 150 hp 2007 г.
Мечтае да кара: НЛО

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от nasopraso » 28 Яну 2016, 11:53

Аз съм със ксенон...принципно светлините ми стоят на автоматично т.е ксенона е включен през деня. Но дори и когато са ми изключени фаровете на позиция 0 пак пръска...вярно е че го прави го само първия път и след това не
Всички удоволствия са описани в НК!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 29.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318iS; Е46 320Cd; E92 335i
Мечтае да кара: На хубави и гладки пътища...

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vanka7a » 28 Яну 2016, 11:57

На мен на Auto ксенона ми се включва само когато се свечери. На светло си е на day lights.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от b00st » 28 Яну 2016, 11:59

vanka7a написа:На мен на Auto ксенона ми се включва само когато се свечери. На светло си е на day lights.

И при мен е така. Като са изключени също не пръска въобще на фаровете.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 23.11.2014

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от koksimir » 28 Яну 2016, 12:18

При мен - бързо натискане на лоста пръска само на стъклото, ако задържа по-продължително пръска и на фаровете :lalala:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook