Вдигане на оборотите на празен ход!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 27 Ное 2006, 22:11

Има го във всеки магазин.Просто попитай.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 17.09.2005

решението

Мнение от vasilus_rs » 28 Ное 2006, 14:00

та значи по темата за оборотите горе до всмукателните траби точно до пръчката за маслото има едно цилиндърче в него влиза един маркуч от въздуховода и излиза един които се мушка между всмукателните траби та значи на този цилиндър има една врътка болтче шестограм със което се регулират оборотите на празен ход това е! А по между другото колата трябва да работи на около 800-850 оборота на празен ход!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Re: решението

Мнение от ivopicha » 28 Ное 2006, 16:37

vasilus_rs написа:та значи по темата за оборотите горе до всмукателните траби точно до пръчката за маслото има едно цилиндърче в него влиза един маркуч от въздуховода и излиза един които се мушка между всмукателните траби та значи на този цилиндър има една врътка болтче шестограм със което се регулират оборотите на празен ход това е! А по между другото колата трябва да работи на около 800-850 оборота на празен ход!

Това не е ли моторчето за празен ход :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 9.09.2006
Местоположение: София
Кара: E36 320i

Мнение от kalugera » 28 Ное 2006, 18:52

Аз имах подобен проблем.
Слизам пред блока и влизам в БМВ-то , не го бях карал 4 дена.Паля Колата и направо ме удари гръм , 3000 оборота на празен ход.
Викам си леле какво стана ? Гаса колата и след 2 мин пак я паля и пак 3000 оборота на празен ход и пак я гаса.Идва един приятел и му казах какви проблема стават.Той влезна в колата , запали я и я изфурсира до прекъсвач и се оправи и после ме светна че съм нямал бензин и затова ми го правило от Изгорелите Газове дали е възможно найстина?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 28 Ное 2006, 18:57

Това е точно моторчето за празния ход, от всичките, които съм виждал, нито едно не е имало такава врътка. А 800-850 оборота на празен ход не са нормални а са много. На 700 оборота колата си пълзи без проблем и климата работи и акумулатора се зарежда, по-вискои обороти са излишно натоварване и хабене на бензин.
We love you Ronnie!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 20.08.2006
Местоположение: Берковица/Виена

Мнение от mirmidon » 28 Ное 2006, 21:26

Говорите за стъпковото моторче което е под инжекцията на моят двифател е М43 и трябва да се свали изнжекциона, за да може да се свали моторчето.
та значи по темата за оборотите горе до всмукателните траби точно до пръчката за маслото има едно цилиндърче в него влиза един маркуч от въздуховода и излиза един които се мушка между всмукателните траби та значи на този цилиндър има една врътка болтче шестограм със което се регулират оборотите на празен ход това е! А по между другото колата трябва да работи на около 800-850 оборота на празен ход!
Или говориш за друг двигател или нещо си се объркал, щот на моя такова нещо няма:) :roll:
B M W и всички останали!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1166
Регистриран на: 19.11.2003
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: BMW E61 530D
Мечтае да кара: BMW 760Li
Детайли за колата: сива, 06.2004 г.

Мнение от ivopicha » 28 Ное 2006, 23:41

За стъпковото мотерче иде реч. На М40 е там където казва колегата @vasilus_rs , при М43 е скрито отзад поз инжекцията.Обаче не съм забелязвал за има някакъм шестограм. Утре ще го сваля да видя.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 26.02.2006

проблем Е36 318i

Мнение от scarface_sl » 29 Ное 2006, 23:41

да кажа и аз за проблем с оборотите...значи както си карам освобождавам от скорост оборотите си падат до 1000 за секунда и после се увеличават до 1300-1600 като се задържат в този диапазон за 15-20 секунди или докато не спра....от какво може да се получава?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 30 Ное 2006, 0:42

При мен когато колата се движи по инерция и съм на празен ход оборотите стоят малко по-високи - към 900 примерно и си падат когато колата спре. Мисля че така трябва да бъде но 1300 са си много определено, явно стъпковото ти моторче нещо не работи както трябва.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 30 Ное 2006, 1:13

по информация в различни сайтове:

Idle Speed : 850rpm ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 30 Ное 2006, 16:43

Кам Мирмидон-послушаи човека от Дару
Калугера - почисти си моторчето, а наи-вече обарни внимание на кабелите,
по-високи обороти на неутрално положение - нормално
всички, дето ще си регулирате оборотите - не го правете!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 545
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: G30

Мнение от flober » 30 Ное 2006, 20:09

vitamincpp написа:При мен когато колата се движи по инерция и съм на празен ход оборотите стоят малко по-високи - към 900 примерно и си падат когато колата спре. Мисля че така трябва да бъде но 1300 са си много определено, явно стъпковото ти моторче нещо не работи както трябва.




значи моята го правише същото и днес ходих в м-кар в стара загора и се оказа че просто е просмуквала въздух от маркуча които е след въздушният филтар и трябва да го сменям и в този ред на мисли някои беше споменал за такъв маркуч на цена около 40 лв. ако не се лъжа защо в бмв е 160 лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 01 Дек 2006, 12:12

Ами защото едните са по-алчни от другите :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 01 Дек 2006, 12:43

Е аз пък си мисля че това си е нормално поведение и защо ще засмуква въздух като се движа с 5км/ч а като спра съвсем няма. Освен това съм чел доста по форума и много хора твърдят че при каране по инерция така трябва да си държи една идея по високи обороти. Мисля че ЕКУто си управлява по тоя начин мотора защото ако не беше така би трябвало като духа вятър срещу колата също да ми се качват оборотире със 100тина а не е така :)

ПС: Аз не бих си сложил такъв маркуч за 40лв ако оригиналния е 160. Навремето имах едно Ауди и му сложих маншони на полуоските някакви турски мнооооого евтини и изкараха точно ...... 2 дена преди да се сцепят.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 20.08.2006
Местоположение: Берковица/Виена

Мнение от mirmidon » 01 Дек 2006, 17:22

Много флуууд в темата! Никой не отговори конкретно по темата!
B M W и всички останали!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook