Вдигане на оборотите на празен ход!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- vasilus_rs
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 17.09.2005
решението
та значи по темата за оборотите горе до всмукателните траби точно до пръчката за маслото има едно цилиндърче в него влиза един маркуч от въздуховода и излиза един които се мушка между всмукателните траби та значи на този цилиндър има една врътка болтче шестограм със което се регулират оборотите на празен ход това е! А по между другото колата трябва да работи на около 800-850 оборота на празен ход!
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: решението
vasilus_rs написа:та значи по темата за оборотите горе до всмукателните траби точно до пръчката за маслото има едно цилиндърче в него влиза един маркуч от въздуховода и излиза един които се мушка между всмукателните траби та значи на този цилиндър има една врътка болтче шестограм със което се регулират оборотите на празен ход това е! А по между другото колата трябва да работи на около 800-850 оборота на празен ход!
Това не е ли моторчето за празен ход

Аз имах подобен проблем.
Слизам пред блока и влизам в БМВ-то , не го бях карал 4 дена.Паля Колата и направо ме удари гръм , 3000 оборота на празен ход.
Викам си леле какво стана ? Гаса колата и след 2 мин пак я паля и пак 3000 оборота на празен ход и пак я гаса.Идва един приятел и му казах какви проблема стават.Той влезна в колата , запали я и я изфурсира до прекъсвач и се оправи и после ме светна че съм нямал бензин и затова ми го правило от Изгорелите Газове дали е възможно найстина?
Слизам пред блока и влизам в БМВ-то , не го бях карал 4 дена.Паля Колата и направо ме удари гръм , 3000 оборота на празен ход.
Викам си леле какво стана ? Гаса колата и след 2 мин пак я паля и пак 3000 оборота на празен ход и пак я гаса.Идва един приятел и му казах какви проблема стават.Той влезна в колата , запали я и я изфурсира до прекъсвач и се оправи и после ме светна че съм нямал бензин и затова ми го правило от Изгорелите Газове дали е възможно найстина?
Това е точно моторчето за празния ход, от всичките, които съм виждал, нито едно не е имало такава врътка. А 800-850 оборота на празен ход не са нормални а са много. На 700 оборота колата си пълзи без проблем и климата работи и акумулатора се зарежда, по-вискои обороти са излишно натоварване и хабене на бензин.
We love you Ronnie!
- mirmidon
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 20.08.2006
- Местоположение: Берковица/Виена
Говорите за стъпковото моторче което е под инжекцията на моят двифател е М43 и трябва да се свали изнжекциона, за да може да се свали моторчето. 
Или говориш за друг двигател или нещо си се объркал, щот на моя такова нещо няма:)та значи по темата за оборотите горе до всмукателните траби точно до пръчката за маслото има едно цилиндърче в него влиза един маркуч от въздуховода и излиза един които се мушка между всмукателните траби та значи на този цилиндър има една врътка болтче шестограм със което се регулират оборотите на празен ход това е! А по между другото колата трябва да работи на около 800-850 оборота на празен ход!

B M W и всички останали!
- ivopicha
- ентусиаст
-
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
За стъпковото мотерче иде реч. На М40 е там където казва колегата @vasilus_rs , при М43 е скрито отзад поз инжекцията.Обаче не съм забелязвал за има някакъм шестограм. Утре ще го сваля да видя.
- scarface_sl
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 26.02.2006
проблем Е36 318i
да кажа и аз за проблем с оборотите...значи както си карам освобождавам от скорост оборотите си падат до 1000 за секунда и после се увеличават до 1300-1600 като се задържат в този диапазон за 15-20 секунди или докато не спра....от какво може да се получава?
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
При мен когато колата се движи по инерция и съм на празен ход оборотите стоят малко по-високи - към 900 примерно и си падат когато колата спре. Мисля че така трябва да бъде но 1300 са си много определено, явно стъпковото ти моторче нещо не работи както трябва.
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
по информация в различни сайтове:
Idle Speed : 850rpm
Idle Speed : 850rpm

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Кам Мирмидон-послушаи човека от Дару
Калугера - почисти си моторчето, а наи-вече обарни внимание на кабелите,
по-високи обороти на неутрално положение - нормално
всички, дето ще си регулирате оборотите - не го правете!
Калугера - почисти си моторчето, а наи-вече обарни внимание на кабелите,
по-високи обороти на неутрално положение - нормално
всички, дето ще си регулирате оборотите - не го правете!
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
vitamincpp написа:При мен когато колата се движи по инерция и съм на празен ход оборотите стоят малко по-високи - към 900 примерно и си падат когато колата спре. Мисля че така трябва да бъде но 1300 са си много определено, явно стъпковото ти моторче нещо не работи както трябва.
значи моята го правише същото и днес ходих в м-кар в стара загора и се оказа че просто е просмуквала въздух от маркуча които е след въздушният филтар и трябва да го сменям и в този ред на мисли някои беше споменал за такъв маркуч на цена около 40 лв. ако не се лъжа защо в бмв е 160 лв.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Е аз пък си мисля че това си е нормално поведение и защо ще засмуква въздух като се движа с 5км/ч а като спра съвсем няма. Освен това съм чел доста по форума и много хора твърдят че при каране по инерция така трябва да си държи една идея по високи обороти. Мисля че ЕКУто си управлява по тоя начин мотора защото ако не беше така би трябвало като духа вятър срещу колата също да ми се качват оборотире със 100тина а не е така
ПС: Аз не бих си сложил такъв маркуч за 40лв ако оригиналния е 160. Навремето имах едно Ауди и му сложих маншони на полуоските някакви турски мнооооого евтини и изкараха точно ...... 2 дена преди да се сцепят.

ПС: Аз не бих си сложил такъв маркуч за 40лв ако оригиналния е 160. Навремето имах едно Ауди и му сложих маншони на полуоските някакви турски мнооооого евтини и изкараха точно ...... 2 дена преди да се сцепят.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани