ВЪПРОС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

ВЪПРОС

Мнение от Acoto® » 09 Окт 2006, 11:53

Може ли някой да ми каже така ли трябва да бъде.
При палене сутрин лампичката за маслото свети около 1сек. след като запаля мотора, след това гасне. Ако мотора е работил гасне веднага.
А и сутри докато изгасне се усеща по-грубата работа/тркане.
Става въпрос за М50. От какво може да е, аз мисля да сменя маслото с МОТУЛ 6100 10в-40 пък да видим, ма нека компетенцията да каже.
AcoTo®

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 30.06.2006
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: Е60 530i

Re: ВЪПРОС

Мнение от divaneto » 09 Окт 2006, 12:07

Acoto® написа:Може ли някой да ми каже така ли трябва да бъде.
При палене сутрин лампичката за маслото свети около 1сек. след като запаля мотора, след това гасне. Ако мотора е работил гасне веднага.
А и сутри докато изгасне се усеща по-грубата работа/тркане.
Става въпрос за М50. От какво може да е, аз мисля да сменя маслото с МОТУЛ 6100 10в-40 пък да видим, ма нека компетенцията да каже.


Смени си маслото и филтъра заедно с гумичките които играят роля на клапан и трябва да се оправи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 09 Окт 2006, 17:10

Маслото, ако е за смяна си го смени, но това, което описваш не е тревожно въобще. Нормално е, когато запалиш лампата да гасне, след като маслото се завърти покрай всички датчици, а по-твърдата работа е около 2-3 секунди, докато повдигачите се наплюскат с масло. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
Пол: Мъж
Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
Мечтае да кара: кока & цици
Детайли за колата: с чип !!!

Мнение от Lunaticc 1 » 09 Окт 2006, 20:10

чекни си маслото ;)
Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 10 Окт 2006, 8:57

мене маслото ми подмине ли 5-7к и почва да прави така ,за това на около 9к го сменям нищо че е 5в40 .според мен е нормално ,но говори за качествата на маслата и горивата(ако се питате защо и горивата - състава и примесите в горивото играе основна роля за износването на маслото) в БГ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 30 Ное 2006, 0:23

Да попирам дали е по-добре за зимата да си сложа 5в40 вместо 10в40 масло. Разликата между двете нали е само във вискозитета при ниска температура и би трябвало при достигане на работна температура да са еднакви ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 30 Ное 2006, 23:16

Маслото сутрин е изцяло стечено в картера и помисли какъв е пътя му - смукател, маслена помпа, маслен филтър, масленни магистрали, основни лагери, биелни лагери, разпределителен вал, хидрощуцери и датчик. Мисля че извода е ясен :D

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook