ВЪПРОС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
ВЪПРОС
Може ли някой да ми каже така ли трябва да бъде.
При палене сутрин лампичката за маслото свети около 1сек. след като запаля мотора, след това гасне. Ако мотора е работил гасне веднага.
А и сутри докато изгасне се усеща по-грубата работа/тркане.
Става въпрос за М50. От какво може да е, аз мисля да сменя маслото с МОТУЛ 6100 10в-40 пък да видим, ма нека компетенцията да каже.
При палене сутрин лампичката за маслото свети около 1сек. след като запаля мотора, след това гасне. Ако мотора е работил гасне веднага.
А и сутри докато изгасне се усеща по-грубата работа/тркане.
Става въпрос за М50. От какво може да е, аз мисля да сменя маслото с МОТУЛ 6100 10в-40 пък да видим, ма нека компетенцията да каже.
AcoTo®
- divaneto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 30.06.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530i
Re: ВЪПРОС
Acoto® написа:Може ли някой да ми каже така ли трябва да бъде.
При палене сутрин лампичката за маслото свети около 1сек. след като запаля мотора, след това гасне. Ако мотора е работил гасне веднага.
А и сутри докато изгасне се усеща по-грубата работа/тркане.
Става въпрос за М50. От какво може да е, аз мисля да сменя маслото с МОТУЛ 6100 10в-40 пък да видим, ма нека компетенцията да каже.
Смени си маслото и филтъра заедно с гумичките които играят роля на клапан и трябва да се оправи
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Маслото, ако е за смяна си го смени, но това, което описваш не е тревожно въобще. Нормално е, когато запалиш лампата да гасне, след като маслото се завърти покрай всички датчици, а по-твърдата работа е около 2-3 секунди, докато повдигачите се наплюскат с масло. 

- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!
чекни си маслото 

Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
мене маслото ми подмине ли 5-7к и почва да прави така ,за това на около 9к го сменям нищо че е 5в40 .според мен е нормално ,но говори за качествата на маслата и горивата(ако се питате защо и горивата - състава и примесите в горивото играе основна роля за износването на маслото) в БГ
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Да попирам дали е по-добре за зимата да си сложа 5в40 вместо 10в40 масло. Разликата между двете нали е само във вискозитета при ниска температура и би трябвало при достигане на работна температура да са еднакви ?
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Маслото сутрин е изцяло стечено в картера и помисли какъв е пътя му - смукател, маслена помпа, маслен филтър, масленни магистрали, основни лагери, биелни лагери, разпределителен вал, хидрощуцери и датчик. Мисля че извода е ясен 

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани