N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
Няма пълно щастие при теб поне са спестени проблемите с помпата за високо налягане и пиезо инжекторите,което е доста по скъп ремонт...и все пак този бензинов блок остава един от наи солидните на Bmw говоря наистина от опит сменил съм 12 Бmw-та и тази в момента е на наи много км от всичките....само една спортна генерация и колата е невероятен кеф.Не съм голям фен на турбо бензин,но от доста време не мога да намеря Е90 М3 с екстрите които искам и на малко км.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
frenchi03 написа:Няма пълно щастие при теб поне са спестени проблемите с помпата за високо налягане и пиезо инжекторите,което е доста по скъп ремонт...и все пак този бензинов блок остава един от наи солидните на Bmw говоря наистина от опит сменил съм 12 Бmw-та и тази в момента е на наи много км от всичките....само една спортна генерация и колата е невероятен кеф.Не съм голям фен на турбо бензин,но от доста време не мога да намеря Е90 М3 с екстрите които искам и на малко км.
Ами генерация събирам за Performance -а...стискам палци по Коледа да успея,но ще видим

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
Колега на какъв пробег ти е колата? Искам да знам дали и мойта диса е за смяна, струва ми се че съм виждал и аз подобна грешка : variable intake.
Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
julkata1 написа:Колега на какъв пробег ти е колата? Искам да знам дали и мойта диса е за смяна, струва ми се че съм виждал и аз подобна грешка : variable intake.
200 000km...по документи за ДИСА-та я разглоби ,4 T25 са и ще видиш,ако не е сменяна 100% е пластмасова ос като може да е почнала да яде от остта
30 000km нямаше проблем докато си карах,но определено после има разлика в ниски и средни а и незнам защо но и звука се промени към по добро
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
Gqbriel написа:julkata1 написа:Колега на какъв пробег ти е колата? Искам да знам дали и мойта диса е за смяна, струва ми се че съм виждал и аз подобна грешка : variable intake.
200 000km...по документи за ДИСА-та я разглоби ,4 T25 са и ще видиш,ако не е сменяна 100% е пластмасова ос като може да е почнала да яде от остта
30 000km нямаше проблем докато си карах,но определено после има разлика в ниски и средни а и незнам защо но и звука се промени към по добро
Мерси много

Race Chip Ultimate + App control 3.0d 258ксhttps://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=133&t=438448&p=4501949#p4501949
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
julkata1 написа:Gqbriel написа:julkata1 написа:Колега на какъв пробег ти е колата? Искам да знам дали и мойта диса е за смяна, струва ми се че съм виждал и аз подобна грешка : variable intake.
200 000km...по документи за ДИСА-та я разглоби ,4 T25 са и ще видиш,ако не е сменяна 100% е пластмасова ос като може да е почнала да яде от остта
30 000km нямаше проблем докато си карах,но определено после има разлика в ниски и средни а и незнам защо но и звука се промени към по добро
Мерси много, ще и пусна една диагностика и ако има грешка направо я сменям превантивно.
Диагностиката ще каже какво,най добре на око да види ръка да пипне


ИНПА - activations - F6 (DISA Valve) и после имаш да си играеш с 2те на загасен мотор се чуват как отварят и заатварят като го активираш ръчно
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
Gqbriel написа:frenchi03 написа:Няма пълно щастие при теб поне са спестени проблемите с помпата за високо налягане и пиезо инжекторите,което е доста по скъп ремонт...и все пак този бензинов блок остава един от наи солидните на Bmw говоря наистина от опит сменил съм 12 Бmw-та и тази в момента е на наи много км от всичките....само една спортна генерация и колата е невероятен кеф.Не съм голям фен на турбо бензин,но от доста време не мога да намеря Е90 М3 с екстрите които искам и на малко км.
Ами генерация събирам за Performance -а...стискам палци по Коледа да успея,но ще видим
На европеиските N52 Performance-a е малко цивилизован,но въпреки това звука се променя много приятно в комбинаця с КN филтър определено и излиза гласа.
При мен беше по-сложно понеже N53 има доста diesel поведение,но се получи добре с линия на Inside Performance "335i look"
Ако искаш да си направиш подарък за коледа можеш да пробваш този колега с по добра оферта:
http://www.ebay.de/itm/Originaler-BMW-P ... SweuxWTM4E
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
frenchi03 написа:Gqbriel написа:frenchi03 написа:Няма пълно щастие при теб поне са спестени проблемите с помпата за високо налягане и пиезо инжекторите,което е доста по скъп ремонт...и все пак този бензинов блок остава един от наи солидните на Bmw говоря наистина от опит сменил съм 12 Бmw-та и тази в момента е на наи много км от всичките....само една спортна генерация и колата е невероятен кеф.Не съм голям фен на турбо бензин,но от доста време не мога да намеря Е90 М3 с екстрите които искам и на малко км.
Ами генерация събирам за Performance -а...стискам палци по Коледа да успея,но ще видим
На европеиските N52 Performance-a е малко цивилизован,но въпреки това звука се променя много приятно в комбинаця с КN филтър определено и излиза гласа.
При мен беше по-сложно понеже N53 има доста diesel поведение,но се получи добре с линия на Inside Performance "335i look"
Ако искаш да си направиш подарък за коледа можеш да пробваш този колега с по добра оферта:
http://www.ebay.de/itm/Originaler-BMW-P ... SweuxWTM4E
Чакай сега,ти си с такова гърне от тези?
А за офертата,гледам го точно него,но ми се иска ооще малко надолу

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
Gqbriel написа:frenchi03 написа:Gqbriel написа:frenchi03 написа:Няма пълно щастие при теб поне са спестени проблемите с помпата за високо налягане и пиезо инжекторите,което е доста по скъп ремонт...и все пак този бензинов блок остава един от наи солидните на Bmw говоря наистина от опит сменил съм 12 Бmw-та и тази в момента е на наи много км от всичките....само една спортна генерация и колата е невероятен кеф.Не съм голям фен на турбо бензин,но от доста време не мога да намеря Е90 М3 с екстрите които искам и на малко км.
Ами генерация събирам за Performance -а...стискам палци по Коледа да успея,но ще видим
На европеиските N52 Performance-a е малко цивилизован,но въпреки това звука се променя много приятно в комбинаця с КN филтър определено и излиза гласа.
При мен беше по-сложно понеже N53 има доста diesel поведение,но се получи добре с линия на Inside Performance "335i look"
Ако искаш да си направиш подарък за коледа можеш да пробваш този колега с по добра оферта:
http://www.ebay.de/itm/Originaler-BMW-P ... SweuxWTM4E
Чакай сега,ти си с такова гърне от тези?
А за офертата,гледам го точно него,но ми се иска ооще малко надолу
Моето е това,имах Performance na Bmw и го свалих понеже беше почти stock sound

http://www.insideperformance.de/en/3er- ... lage_1247/
А за обявата бих посъветвал оферта на 450...за по малко ще е трудно. New e 650 eu.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
frenchi03 написа:Gqbriel написа:frenchi03 написа:Gqbriel написа:frenchi03 написа:Няма пълно щастие при теб поне са спестени проблемите с помпата за високо налягане и пиезо инжекторите,което е доста по скъп ремонт...и все пак този бензинов блок остава един от наи солидните на Bmw говоря наистина от опит сменил съм 12 Бmw-та и тази в момента е на наи много км от всичките....само една спортна генерация и колата е невероятен кеф.Не съм голям фен на турбо бензин,но от доста време не мога да намеря Е90 М3 с екстрите които искам и на малко км.
Ами генерация събирам за Performance -а...стискам палци по Коледа да успея,но ще видим
На европеиските N52 Performance-a е малко цивилизован,но въпреки това звука се променя много приятно в комбинаця с КN филтър определено и излиза гласа.
При мен беше по-сложно понеже N53 има доста diesel поведение,но се получи добре с линия на Inside Performance "335i look"
Ако искаш да си направиш подарък за коледа можеш да пробваш този колега с по добра оферта:
http://www.ebay.de/itm/Originaler-BMW-P ... SweuxWTM4E
Чакай сега,ти си с такова гърне от тези?
А за офертата,гледам го точно него,но ми се иска ооще малко надолу
Моето е това,имах Performance na Bmw и го свалих понеже беше почти stock sound...това е мноого по добре и сега чакам предни тръби нa supersprint и мисля че ще се получи
http://www.insideperformance.de/en/3er- ... lage_1247/
А за обявата бих посъветвал оферта на 450...за по малко ще е трудно. New e 650 eu.
Performance е звучало като сток?От Сф ли си,много искам да чуя на живо как звучи
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- frenchi03
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 21.03.2015
- Местоположение: France
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw F30 340i
- Мечтае да кара: GT3
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
Имах N52 с Performance и беше много прятно без да е race car и затова си взех и за N53-to, но се оказа доста различен краиният резултат затова го свалих...реално при N53 се чуваше след 4х оборота и основно извън колата...при теб няма да е така. Няма как да ти покажа понеже не живея в Бг 

- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
Здравейте колеги имам същия проблем.
От къде може да се закупи изгодно ремонтен комплект за DISA 1 и DISA 2
Това което аз намерих е ЦЪК
При мен проблема е в DISA 2, обаче понеже се сваля изключително неприятно колектора възнамерявам да изкормя и DISA 1
От къде може да се закупи изгодно ремонтен комплект за DISA 1 и DISA 2
Това което аз намерих е ЦЪК
При мен проблема е в DISA 2, обаче понеже се сваля изключително неприятно колектора възнамерявам да изкормя и DISA 1
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
lyu_records написа:Здравейте колеги имам същия проблем.
От къде може да се закупи изгодно ремонтен комплект за DISA 1 и DISA 2
Това което аз намерих е ЦЪК
При мен проблема е в DISA 2, обаче понеже се сваля изключително неприятно колектора възнамерявам да изкормя и DISA 1
Само от там съм пазарувал,адски коректни са!Моята беше от първите бройки оказа се дефектна,изпратиха ми втора за 5 дни без да плащам каквото и да е до вкъщи.
Приготви си кофа нерви с тоя колектор,но ако ще го сваляш за малката и не си сменял картерни газове филтър + тръбите смени ги тогава ...ако голямата диса като я свалиш няма луфтове - НЕ пипай....
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
Точно това си говорихме преди малко с майстора!
Значи направо поръчвам, ще си взема и двете пък ще видим, на мен ми е строшена тази под колектора за горната не е необходимо да се сваля целия колектор.

Значи направо поръчвам, ще си взема и двете пък ще видим, на мен ми е строшена тази под колектора за горната не е необходимо да се сваля целия колектор.
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране
Дойде пратката от Англия за 2 седмици само дето англичаните явно са прекалили с малца.
Аз поръчах ремонтен комп. за голяма диса и малка диса, а получих 2 малки диси, ос за голяма диса и 2 опръстена за голяма диса ?!@§(+"?!

Аз поръчах ремонтен комп. за голяма диса и малка диса, а получих 2 малки диси, ос за голяма диса и 2 опръстена за голяма диса ?!@§(+"?!

38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани