N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от frenchi03 » 01 Дек 2015, 17:26

Няма пълно щастие при теб поне са спестени проблемите с помпата за високо налягане и пиезо инжекторите,което е доста по скъп ремонт...и все пак този бензинов блок остава един от наи солидните на Bmw говоря наистина от опит сменил съм 12 Бmw-та и тази в момента е на наи много км от всичките....само една спортна генерация и колата е невероятен кеф.Не съм голям фен на турбо бензин,но от доста време не мога да намеря Е90 М3 с екстрите които искам и на малко км.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от Gqbriel » 01 Дек 2015, 22:50

frenchi03 написа:Няма пълно щастие при теб поне са спестени проблемите с помпата за високо налягане и пиезо инжекторите,което е доста по скъп ремонт...и все пак този бензинов блок остава един от наи солидните на Bmw говоря наистина от опит сменил съм 12 Бmw-та и тази в момента е на наи много км от всичките....само една спортна генерация и колата е невероятен кеф.Не съм голям фен на турбо бензин,но от доста време не мога да намеря Е90 М3 с екстрите които искам и на малко км.

Ами генерация събирам за Performance -а...стискам палци по Коледа да успея,но ще видим :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от julkata1 » 02 Дек 2015, 12:33

Колега на какъв пробег ти е колата? Искам да знам дали и мойта диса е за смяна, струва ми се че съм виждал и аз подобна грешка : variable intake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от Gqbriel » 02 Дек 2015, 13:15

julkata1 написа:Колега на какъв пробег ти е колата? Искам да знам дали и мойта диса е за смяна, струва ми се че съм виждал и аз подобна грешка : variable intake.

200 000km...по документи за ДИСА-та я разглоби ,4 T25 са и ще видиш,ако не е сменяна 100% е пластмасова ос като може да е почнала да яде от остта
30 000km нямаше проблем докато си карах,но определено после има разлика в ниски и средни а и незнам защо но и звука се промени към по добро
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 28.09.2009
Пол: Мъж
Кара: Колело и B58

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от julkata1 » 02 Дек 2015, 14:06

Gqbriel написа:
julkata1 написа:Колега на какъв пробег ти е колата? Искам да знам дали и мойта диса е за смяна, струва ми се че съм виждал и аз подобна грешка : variable intake.

200 000km...по документи за ДИСА-та я разглоби ,4 T25 са и ще видиш,ако не е сменяна 100% е пластмасова ос като може да е почнала да яде от остта
30 000km нямаше проблем докато си карах,но определено после има разлика в ниски и средни а и незнам защо но и звука се промени към по добро

Мерси много :bchug: , ще и пусна една диагностика и ако има грешка направо я сменям превантивно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от Gqbriel » 02 Дек 2015, 14:10

julkata1 написа:
Gqbriel написа:
julkata1 написа:Колега на какъв пробег ти е колата? Искам да знам дали и мойта диса е за смяна, струва ми се че съм виждал и аз подобна грешка : variable intake.

200 000km...по документи за ДИСА-та я разглоби ,4 T25 са и ще видиш,ако не е сменяна 100% е пластмасова ос като може да е почнала да яде от остта
30 000km нямаше проблем докато си карах,но определено после има разлика в ниски и средни а и незнам защо но и звука се промени към по добро

Мерси много :bchug: , ще и пусна една диагностика и ако има грешка направо я сменям превантивно.

Диагностиката ще каже какво,най добре на око да види ръка да пипне :) Пусни и активациите и виж на място като настъпваш дали функционира,за мен по-добрия вариянт просто я свали ,нищо специално няма в демонтажа :yes:

ИНПА - activations - F6 (DISA Valve) и после имаш да си играеш с 2те на загасен мотор се чуват как отварят и заатварят като го активираш ръчно
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от frenchi03 » 02 Дек 2015, 16:16

Gqbriel написа:
frenchi03 написа:Няма пълно щастие при теб поне са спестени проблемите с помпата за високо налягане и пиезо инжекторите,което е доста по скъп ремонт...и все пак този бензинов блок остава един от наи солидните на Bmw говоря наистина от опит сменил съм 12 Бmw-та и тази в момента е на наи много км от всичките....само една спортна генерация и колата е невероятен кеф.Не съм голям фен на турбо бензин,но от доста време не мога да намеря Е90 М3 с екстрите които искам и на малко км.

Ами генерация събирам за Performance -а...стискам палци по Коледа да успея,но ще видим :mhihi:



На европеиските N52 Performance-a е малко цивилизован,но въпреки това звука се променя много приятно в комбинаця с КN филтър определено и излиза гласа.
При мен беше по-сложно понеже N53 има доста diesel поведение,но се получи добре с линия на Inside Performance "335i look"
Ако искаш да си направиш подарък за коледа можеш да пробваш този колега с по добра оферта:

http://www.ebay.de/itm/Originaler-BMW-P ... SweuxWTM4E

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от Gqbriel » 02 Дек 2015, 19:24

frenchi03 написа:
Gqbriel написа:
frenchi03 написа:Няма пълно щастие при теб поне са спестени проблемите с помпата за високо налягане и пиезо инжекторите,което е доста по скъп ремонт...и все пак този бензинов блок остава един от наи солидните на Bmw говоря наистина от опит сменил съм 12 Бmw-та и тази в момента е на наи много км от всичките....само една спортна генерация и колата е невероятен кеф.Не съм голям фен на турбо бензин,но от доста време не мога да намеря Е90 М3 с екстрите които искам и на малко км.

Ами генерация събирам за Performance -а...стискам палци по Коледа да успея,но ще видим :mhihi:



На европеиските N52 Performance-a е малко цивилизован,но въпреки това звука се променя много приятно в комбинаця с КN филтър определено и излиза гласа.
При мен беше по-сложно понеже N53 има доста diesel поведение,но се получи добре с линия на Inside Performance "335i look"
Ако искаш да си направиш подарък за коледа можеш да пробваш този колега с по добра оферта:

http://www.ebay.de/itm/Originaler-BMW-P ... SweuxWTM4E


Чакай сега,ти си с такова гърне от тези?
А за офертата,гледам го точно него,но ми се иска ооще малко надолу :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от frenchi03 » 02 Дек 2015, 19:49

Gqbriel написа:
frenchi03 написа:
Gqbriel написа:
frenchi03 написа:Няма пълно щастие при теб поне са спестени проблемите с помпата за високо налягане и пиезо инжекторите,което е доста по скъп ремонт...и все пак този бензинов блок остава един от наи солидните на Bmw говоря наистина от опит сменил съм 12 Бmw-та и тази в момента е на наи много км от всичките....само една спортна генерация и колата е невероятен кеф.Не съм голям фен на турбо бензин,но от доста време не мога да намеря Е90 М3 с екстрите които искам и на малко км.

Ами генерация събирам за Performance -а...стискам палци по Коледа да успея,но ще видим :mhihi:



На европеиските N52 Performance-a е малко цивилизован,но въпреки това звука се променя много приятно в комбинаця с КN филтър определено и излиза гласа.
При мен беше по-сложно понеже N53 има доста diesel поведение,но се получи добре с линия на Inside Performance "335i look"
Ако искаш да си направиш подарък за коледа можеш да пробваш този колега с по добра оферта:

http://www.ebay.de/itm/Originaler-BMW-P ... SweuxWTM4E


Чакай сега,ти си с такова гърне от тези?
А за офертата,гледам го точно него,но ми се иска ооще малко надолу :mhihi:


Моето е това,имах Performance na Bmw и го свалих понеже беше почти stock sound :(...това е мноого по добре и сега чакам предни тръби нa supersprint и мисля че ще се получи

http://www.insideperformance.de/en/3er- ... lage_1247/

А за обявата бих посъветвал оферта на 450...за по малко ще е трудно. New e 650 eu.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от Gqbriel » 03 Дек 2015, 1:20

frenchi03 написа:
Gqbriel написа:
frenchi03 написа:
Gqbriel написа:
frenchi03 написа:Няма пълно щастие при теб поне са спестени проблемите с помпата за високо налягане и пиезо инжекторите,което е доста по скъп ремонт...и все пак този бензинов блок остава един от наи солидните на Bmw говоря наистина от опит сменил съм 12 Бmw-та и тази в момента е на наи много км от всичките....само една спортна генерация и колата е невероятен кеф.Не съм голям фен на турбо бензин,но от доста време не мога да намеря Е90 М3 с екстрите които искам и на малко км.

Ами генерация събирам за Performance -а...стискам палци по Коледа да успея,но ще видим :mhihi:



На европеиските N52 Performance-a е малко цивилизован,но въпреки това звука се променя много приятно в комбинаця с КN филтър определено и излиза гласа.
При мен беше по-сложно понеже N53 има доста diesel поведение,но се получи добре с линия на Inside Performance "335i look"
Ако искаш да си направиш подарък за коледа можеш да пробваш този колега с по добра оферта:

http://www.ebay.de/itm/Originaler-BMW-P ... SweuxWTM4E


Чакай сега,ти си с такова гърне от тези?
А за офертата,гледам го точно него,но ми се иска ооще малко надолу :mhihi:


Моето е това,имах Performance na Bmw и го свалих понеже беше почти stock sound :(...това е мноого по добре и сега чакам предни тръби нa supersprint и мисля че ще се получи

http://www.insideperformance.de/en/3er- ... lage_1247/

А за обявата бих посъветвал оферта на 450...за по малко ще е трудно. New e 650 eu.


Performance е звучало като сток?От Сф ли си,много искам да чуя на живо как звучи
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 21.03.2015
Местоположение: France
Пол: Мъж
Кара: Bmw F30 340i
Мечтае да кара: GT3

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от frenchi03 » 03 Дек 2015, 11:26

Имах N52 с Performance и беше много прятно без да е race car и затова си взех и за N53-to, но се оказа доста различен краиният резултат затова го свалих...реално при N53 се чуваше след 4х оборота и основно извън колата...при теб няма да е така. Няма как да ти покажа понеже не живея в Бг :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от lyu_records » 11 Сеп 2016, 19:41

Здравейте колеги имам същия проблем.
От къде може да се закупи изгодно ремонтен комплект за DISA 1 и DISA 2
Това което аз намерих е ЦЪК

При мен проблема е в DISA 2, обаче понеже се сваля изключително неприятно колектора възнамерявам да изкормя и DISA 1

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от Gqbriel » 13 Сеп 2016, 12:48

lyu_records написа:Здравейте колеги имам същия проблем.
От къде може да се закупи изгодно ремонтен комплект за DISA 1 и DISA 2
Това което аз намерих е ЦЪК

При мен проблема е в DISA 2, обаче понеже се сваля изключително неприятно колектора възнамерявам да изкормя и DISA 1


Само от там съм пазарувал,адски коректни са!Моята беше от първите бройки оказа се дефектна,изпратиха ми втора за 5 дни без да плащам каквото и да е до вкъщи.
Приготви си кофа нерви с тоя колектор,но ако ще го сваляш за малката и не си сменял картерни газове филтър + тръбите смени ги тогава ...ако голямата диса като я свалиш няма луфтове - НЕ пипай....
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от lyu_records » 13 Сеп 2016, 15:12

Точно това си говорихме преди малко с майстора! :yes:
Значи направо поръчвам, ще си взема и двете пък ще видим, на мен ми е строшена тази под колектора за горната не е необходимо да се сваля целия колектор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: N52Bxx DISA (голяма) + отремонтиране

Мнение от lyu_records » 27 Сеп 2016, 19:11

Дойде пратката от Англия за 2 седмици само дето англичаните явно са прекалили с малца.
Аз поръчах ремонтен комп. за голяма диса и малка диса, а получих 2 малки диси, ос за голяма диса и 2 опръстена за голяма диса ?!@§(+"?!
:banghead:

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook