Демонтаж на радиатора на парното
Модератор: Технически модератори
- akula
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Взех си донора- радиаторчето изглеждаше перфектно, behr и вътре беше полупълно с червен антифриз. Рекох си ще хване мястоСлед като го промих обаче на единия отвор изпадна няква разядена гума- поврага. Така, че моля колегара алкохол да сподели на лични откъде как и колко намери радиатор, щото аз гледах на 2 места и нямаше.
От донора набрах и 1 шепа актуаторчета, макар и да не се надам да стане нещо
			От донора набрах и 1 шепа актуаторчета, макар и да не се надам да стане нещо
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
		-БМВ е34
- The Heartlistener
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1217
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Демонтаж на радиатора на парното
alchohol написа:Разглобявайки по повод смяната на радиатора попаднах на два датчика отпред в краката-един на кората над педалите и един в краката на пасажера, монтиран на планка зад жабката. Някой знае ли каква им е функцията?
Споменатите по-горе вакуумни температурни датчици за купето - характерни за колите само с парно - Сименс и Валео. Подават информация на терморегулатора, намиращ се в самото управление, за да се поддържа някаква регулация на отоплението според зададеното.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
		- datchko
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Демонтаж на радиатора на парното
akula написа:Взех си донора- радиаторчето изглеждаше перфектно, behr и вътре беше полупълно с червен антифриз. Рекох си ще хване мястоСлед като го промих обаче на единия отвор изпадна няква разядена гума- поврага. Така, че моля колегара алкохол да сподели на лични откъде как и колко намери радиатор, щото аз гледах на 2 места и нямаше.
От донора набрах и 1 шепа актуаторчета, макар и да не се надам да стане нещо
Тази разядена гума 100% е от клапаните на парното. При мен се случи същото. Махни я, промии, сложи уплътнения, налей антифриз, обвзвъздуши и карай преди да сглобиш. Може малко да пуши в началото, но ако е здрав радиатора, ще изчезне като се изпари влагата в околността на радиатора. Ако всичко е ток, сглабяш и караш (:
- akula
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
не е от клапаните, тварде голяма е за тях. а и освен отва не би могла да мине през тръбите.
			-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
		-БМВ е34
- datchko
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Снимай я тази разядена гума да видим. Сигурен съм, че е от клапите.
			
		- akula
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
datchko написа:Снимай я тази разядена гума да видим. Сигурен съм, че е от клапите.
толкова ме хвана яд, че направо я изхвърлих. не за друго, ами щото половин час го промивах тоя радиатор с топла вода. мина ми през ум да я снимам, ама си казах , майната му, на боклука. днес ми се поразмина малко, пак ще видя какво става, ама гумата беше приблизително 2 пръста в диаметър, няма как да е от клапаните

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
		-БМВ е34
- The Heartlistener
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1217
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
		- akula
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Трудно е да се каже. По скоро не. Днес изчоплих още една и я снимах, довечера ще я постна. Има по скоро квадратна форма и мисля че е някво уплътнение от радиатора, ама какво уплътнява нз щото го тествах с вода и просълзи малко от Опръстените само, което не чудно. с Опръстените положението банго. В две железарии ходих: най големия размер изоббщо го нама а другите хич не ми харесаха. Взех ги, ама им нямам доверие.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
		-БМВ е34
- KPETEH
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Иди в хубата сиилс за о-пръстените
			"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
		- akula
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
KPETEH написа:Иди в хубата сиилс за о-пръстените
така и направих, мерси
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
		-БМВ е34
- akula
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
akula написа:
Трудно е да се каже. По скоро не. Днес изчоплих още една и я снимах, довечера ще я постна. Има по скоро квадратна форма и мисля че е някво уплътнение от радиатора, ама какво уплътнява нз щото го тествах с вода и просълзи малко от Опръстените само, което не чудно. с Опръстените положението банго. В две железарии ходих: най големия размер изоббщо го нама а другите хич не ми харесаха. Взех ги, ама им нямам доверие.
ето снимка на уплътнението:
http://lutenitza.snimka.bg/tuning/upl-tnenie.8884
сега като гледам снимките май излиза че датчко и The heartlistener sa прави. първата гума беше по запазена и неразкъсана. как обаче това парче е минало по тия тесни тръби? нищо чудно, че парното не духа топло, 70 процента от капацитета му се губи с тия гуми

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
		-БМВ е34
- KPETEH
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Демонтаж на радиатора на парното
на мен ми излиза едио мицу колд. 
			
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
		- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- The Heartlistener
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1217
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Аха...Скъпа японска гумичка  
 
Колега, по въпроса - никак не е трудно скъсана от "бертовете" гумичката да стигне където трябва. Не забравяй какво върши допълнителната водна помпа под клапаните .
.
			 
 Колега, по въпроса - никак не е трудно скъсана от "бертовете" гумичката да стигне където трябва. Не забравяй какво върши допълнителната водна помпа под клапаните
 .
.Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
		- akula
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
и на мен ми излиза колт  
 
http://lutenitza.snimka.bg/tuning/upl-t ... 9.36333629
сега го проверих, уж тоя е, нз. някак бях останал с впечатление, че гумата е по -скоро като квадратна, но явно не. пак ми е трудно да повярвам че тоя парцал може да мине през тръбата, дори и с 2а помпа.
онзи ден почнах да разглобявам за около 40 мин стигнах до радиатора. ако знаеш какво правиш е детска играчка. сваля се само барчето, изобщо няма нужда да се махат корите жабка и тн. само средното барче и капака на сандъка- няколко клипси 2 болта и 2ете щангички- пълен достъп до радиатора останах изумен и очарован от проектантския гении проявен от бмв. нищо общо с парното други коли от същите години.
 останах изумен и очарован от проектантския гении проявен от бмв. нищо общо с парното други коли от същите години.
разбира се , ако не знаеш какво правиш ще ги псуваш на мамка им фашистка няколко дена и после пак докато сголбиш всичко с една шепа "останали излишни " крепежи и джиджавки. така че благодарско на The heartlistener i Alchohol 
 
след оглед на положението ми се стори , че сълзи от средния щуцер на радиатора, ама не мога да твардя със сигурност, след като го откача ще се види пробит ли е или са о-пръстени.
а как седи с демонтажа на кондензатора? или да карам както аз си знам- с отвертка и клещи
			 
 http://lutenitza.snimka.bg/tuning/upl-t ... 9.36333629
сега го проверих, уж тоя е, нз. някак бях останал с впечатление, че гумата е по -скоро като квадратна, но явно не. пак ми е трудно да повярвам че тоя парцал може да мине през тръбата, дори и с 2а помпа.
онзи ден почнах да разглобявам за около 40 мин стигнах до радиатора. ако знаеш какво правиш е детска играчка. сваля се само барчето, изобщо няма нужда да се махат корите жабка и тн. само средното барче и капака на сандъка- няколко клипси 2 болта и 2ете щангички- пълен достъп до радиатора
 останах изумен и очарован от проектантския гении проявен от бмв. нищо общо с парното други коли от същите години.
 останах изумен и очарован от проектантския гении проявен от бмв. нищо общо с парното други коли от същите години.разбира се , ако не знаеш какво правиш ще ги псуваш на мамка им фашистка няколко дена и после пак докато сголбиш всичко с една шепа "останали излишни " крепежи и джиджавки. така че благодарско на The heartlistener i Alchohol
 
 след оглед на положението ми се стори , че сълзи от средния щуцер на радиатора, ама не мога да твардя със сигурност, след като го откача ще се види пробит ли е или са о-пръстени.
а как седи с демонтажа на кондензатора? или да карам както аз си знам- с отвертка и клещи

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
		-БМВ е34
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
 
 
