Демонтаж на радиатора на парното
Модератор: Технически модератори
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Взех си донора- радиаторчето изглеждаше перфектно, behr и вътре беше полупълно с червен антифриз. Рекох си ще хване мястоСлед като го промих обаче на единия отвор изпадна няква разядена гума- поврага. Така, че моля колегара алкохол да сподели на лични откъде как и колко намери радиатор, щото аз гледах на 2 места и нямаше.
От донора набрах и 1 шепа актуаторчета, макар и да не се надам да стане нещо
От донора набрах и 1 шепа актуаторчета, макар и да не се надам да стане нещо
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Демонтаж на радиатора на парното
alchohol написа:Разглобявайки по повод смяната на радиатора попаднах на два датчика отпред в краката-един на кората над педалите и един в краката на пасажера, монтиран на планка зад жабката. Някой знае ли каква им е функцията?
Споменатите по-горе вакуумни температурни датчици за купето - характерни за колите само с парно - Сименс и Валео. Подават информация на терморегулатора, намиращ се в самото управление, за да се поддържа някаква регулация на отоплението според зададеното.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 958
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Демонтаж на радиатора на парното
akula написа:Взех си донора- радиаторчето изглеждаше перфектно, behr и вътре беше полупълно с червен антифриз. Рекох си ще хване мястоСлед като го промих обаче на единия отвор изпадна няква разядена гума- поврага. Така, че моля колегара алкохол да сподели на лични откъде как и колко намери радиатор, щото аз гледах на 2 места и нямаше.
От донора набрах и 1 шепа актуаторчета, макар и да не се надам да стане нещо
Тази разядена гума 100% е от клапаните на парното. При мен се случи същото. Махни я, промии, сложи уплътнения, налей антифриз, обвзвъздуши и карай преди да сглобиш. Може малко да пуши в началото, но ако е здрав радиатора, ще изчезне като се изпари влагата в околността на радиатора. Ако всичко е ток, сглабяш и караш (:
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
не е от клапаните, тварде голяма е за тях. а и освен отва не би могла да мине през тръбите.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 958
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Снимай я тази разядена гума да видим. Сигурен съм, че е от клапите.
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
datchko написа:Снимай я тази разядена гума да видим. Сигурен съм, че е от клапите.
толкова ме хвана яд, че направо я изхвърлих. не за друго, ами щото половин час го промивах тоя радиатор с топла вода. мина ми през ум да я снимам, ама си казах , майната му, на боклука. днес ми се поразмина малко, пак ще видя какво става, ама гумата беше приблизително 2 пръста в диаметър, няма как да е от клапаните

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Трудно е да се каже. По скоро не. Днес изчоплих още една и я снимах, довечера ще я постна. Има по скоро квадратна форма и мисля че е някво уплътнение от радиатора, ама какво уплътнява нз щото го тествах с вода и просълзи малко от Опръстените само, което не чудно. с Опръстените положението банго. В две железарии ходих: най големия размер изоббщо го нама а другите хич не ми харесаха. Взех ги, ама им нямам доверие.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Иди в хубата сиилс за о-пръстените
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
KPETEH написа:Иди в хубата сиилс за о-пръстените
така и направих, мерси
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
akula написа:
Трудно е да се каже. По скоро не. Днес изчоплих още една и я снимах, довечера ще я постна. Има по скоро квадратна форма и мисля че е някво уплътнение от радиатора, ама какво уплътнява нз щото го тествах с вода и просълзи малко от Опръстените само, което не чудно. с Опръстените положението банго. В две железарии ходих: най големия размер изоббщо го нама а другите хич не ми харесаха. Взех ги, ама им нямам доверие.
ето снимка на уплътнението:
http://lutenitza.snimka.bg/tuning/upl-tnenie.8884
сега като гледам снимките май излиза че датчко и The heartlistener sa прави. първата гума беше по запазена и неразкъсана. как обаче това парче е минало по тия тесни тръби? нищо чудно, че парното не духа топло, 70 процента от капацитета му се губи с тия гуми

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Демонтаж на радиатора на парното
на мен ми излиза едио мицу колд. 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Демонтаж на радиатора на парното
Аха...Скъпа японска гумичка
Колега, по въпроса - никак не е трудно скъсана от "бертовете" гумичката да стигне където трябва. Не забравяй какво върши допълнителната водна помпа под клапаните
.

Колега, по въпроса - никак не е трудно скъсана от "бертовете" гумичката да стигне където трябва. Не забравяй какво върши допълнителната водна помпа под клапаните

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Демонтаж на радиатора на парното
и на мен ми излиза колт
http://lutenitza.snimka.bg/tuning/upl-t ... 9.36333629
сега го проверих, уж тоя е, нз. някак бях останал с впечатление, че гумата е по -скоро като квадратна, но явно не. пак ми е трудно да повярвам че тоя парцал може да мине през тръбата, дори и с 2а помпа.
онзи ден почнах да разглобявам за около 40 мин стигнах до радиатора. ако знаеш какво правиш е детска играчка. сваля се само барчето, изобщо няма нужда да се махат корите жабка и тн. само средното барче и капака на сандъка- няколко клипси 2 болта и 2ете щангички- пълен достъп до радиатора
останах изумен и очарован от проектантския гении проявен от бмв. нищо общо с парното други коли от същите години.
разбира се , ако не знаеш какво правиш ще ги псуваш на мамка им фашистка няколко дена и после пак докато сголбиш всичко с една шепа "останали излишни " крепежи и джиджавки. така че благодарско на The heartlistener i Alchohol
след оглед на положението ми се стори , че сълзи от средния щуцер на радиатора, ама не мога да твардя със сигурност, след като го откача ще се види пробит ли е или са о-пръстени.
а как седи с демонтажа на кондензатора? или да карам както аз си знам- с отвертка и клещи

http://lutenitza.snimka.bg/tuning/upl-t ... 9.36333629
сега го проверих, уж тоя е, нз. някак бях останал с впечатление, че гумата е по -скоро като квадратна, но явно не. пак ми е трудно да повярвам че тоя парцал може да мине през тръбата, дори и с 2а помпа.
онзи ден почнах да разглобявам за около 40 мин стигнах до радиатора. ако знаеш какво правиш е детска играчка. сваля се само барчето, изобщо няма нужда да се махат корите жабка и тн. само средното барче и капака на сандъка- няколко клипси 2 болта и 2ете щангички- пълен достъп до радиатора

разбира се , ако не знаеш какво правиш ще ги псуваш на мамка им фашистка няколко дена и после пак докато сголбиш всичко с една шепа "останали излишни " крепежи и джиджавки. така че благодарско на The heartlistener i Alchohol

след оглед на положението ми се стори , че сълзи от средния щуцер на радиатора, ама не мога да твардя със сигурност, след като го откача ще се види пробит ли е или са о-пръстени.
а как седи с демонтажа на кондензатора? или да карам както аз си знам- с отвертка и клещи

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани