M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
vicho написа:Nickelback написа:Е кажи де, че не разбрах - б'жуто как е дал 58 на калиманово - яхнал гол 700 нм двигател ли или кола е карал в крайна сметка? Щото това време не е от двигател само, според мене, и то точно на късата отсечка
а от какво е??? Лаката даде 56 секунди с 328-цата с китайското окачване ...
па не сте разбрали![]()
демек 240хп е36 >> 350хп е46 (за Калояново иде реч)
Знам. Китайско, ама твърдо. Има гуми още и най-вече - шофьор. Затова казвам, че мотора (почти) няма игра на калояново. 700нм е едно Ево, а времето му е мнооого далеч от на Ево. Което разбива на пух и прах мечтите на дизелджийте

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8377
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Nickelback написа:Знам. Китайско, ама твърдо. Има гуми още и най-вече - шофьор. Затова казвам, че мотора (почти) няма игра на калояново. 700нм е едно Ево, а времето му е мнооого далеч от на Ево. Което разбива на пух и прах мечтите на дизелджийте
Това, какво значи, че Бижуто не кара ли? Виж, седана му обаче свърши перфектна работа да докара платформата с бегачката (която не беше дизел) до пистата и обратно

Просто нафтата не е за тоя спорт, еле па за Калояново.
Да не говорим за проблемите с охлаждането, че взривих чисто нов оригинален термостат там с 330д-то при идеално изправна система (после сменен и никакви ядове)
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
vicho написа:колко удобно ми прескочихте мнението
Не е верно аз ти отговорих

- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Проблем за 260 коня няма въпросния мотор М57D30.Друг е въпроса,че има някой досадни недостатъци.
Дългия диф и 5 степенната кутия не е добър вариант.Щом е за писта трябва да е с късия диф и 6 степенната кутия иначе колата ще дава слаби времена.Диференциала е здрав.Скоростната кутия също е здрава.Проблема при М57D30 при Е46 се състои в:
1.Слаб маховик и слаб съединител.
2.Водния радиатор бързо се пълни с боклуци и охлаждането спира и след това започва греене на мотора.
3.Тампони на двигатела,които се късат или им се счупват болтовете.
4.Планката,която държи мотора към купето се чупи.
5.Водната система се нуждае от проверка с уред за налягане,защото често се случва изпускане на някой елементи или заради уплътнителни пръстени или спукване на самите пластмасови части,а от там и започване по малко да губи антифриз.
6.Задната част на купето е слаба както и задния мост,който се нужда от допълнителни усилки,за да бъде устойчива колата на пътя.
7.Възможно е счупване на вакуумния клапан,който от своя страна може да измести центровката на мотора,защото е прикрепен на един от горните разпределителни вала.
8.Предния интеркулер е хубаво да се смени с къстъм,защото след като ще се надува колата е възможно от него да започне по малко да изпуска налягане.
Въпросните 260 коня се достигат само с ремап без абсолютно нищо друго да се пипа.Проблема най вече при тези 260-280 коня е в съединитела и маховика.
Дългия диф и 5 степенната кутия не е добър вариант.Щом е за писта трябва да е с късия диф и 6 степенната кутия иначе колата ще дава слаби времена.Диференциала е здрав.Скоростната кутия също е здрава.Проблема при М57D30 при Е46 се състои в:
1.Слаб маховик и слаб съединител.
2.Водния радиатор бързо се пълни с боклуци и охлаждането спира и след това започва греене на мотора.
3.Тампони на двигатела,които се късат или им се счупват болтовете.
4.Планката,която държи мотора към купето се чупи.
5.Водната система се нуждае от проверка с уред за налягане,защото често се случва изпускане на някой елементи или заради уплътнителни пръстени или спукване на самите пластмасови части,а от там и започване по малко да губи антифриз.
6.Задната част на купето е слаба както и задния мост,който се нужда от допълнителни усилки,за да бъде устойчива колата на пътя.
7.Възможно е счупване на вакуумния клапан,който от своя страна може да измести центровката на мотора,защото е прикрепен на един от горните разпределителни вала.
8.Предния интеркулер е хубаво да се смени с къстъм,защото след като ще се надува колата е възможно от него да започне по малко да изпуска налягане.
Въпросните 260 коня се достигат само с ремап без абсолютно нищо друго да се пипа.Проблема най вече при тези 260-280 коня е в съединитела и маховика.
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
700нм и къс диф какво сцепление ще има изобщо тая кола 

..Bayerische Motoren Werke..


- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
M-coupe написа:700нм и къс диф какво сцепление ще има изобщо тая кола
Сцеплението идва с подходящи гуми.
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
Oleg-16V написа:...
Супер мнение, благодаря колега

K_Ilkov написа:
3 мин ми трябваха ИЗВЪН ФОРУМА ...
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=33_1021
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=107756
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=280786
Съжалявам, не виждам нито едно gear ratio, освен на топ спиид (6-та).
1) Скоростна кутия, болтове, фланци
2 и 3 - спецификации на модела, не на скоростната кутия. Покажи ми ги, ако ги има, не ги виждам.
K_Ilkov написа:Междувременно медитирай върху това, кое му е късо на дизела защото за сега не познаваш
Не, не е мое мнение това. Иво (bum_bum) по-рано спомена, че "ще сменяш много скорости на Калояново и при това, ще губиш време". Опитвам се да проверя дали е така или не. Ако предавателните числа, които изкарах по-рано са вярни, на 2ра, между 2000 и 4500 оборота колата ще се движи с между 50 и 120 км/ч, т.е. ще се кара на 3та и 4та на Калояново. Ако колата е правилно мапната, трябва да има сила в този диапазон. Поправете ме, ако греша. Да не стане след 3500 оборота примерно, само да бръмчи и да не прави коне.
K_Ilkov написа:Имаш ли кола изобщо или опипваш почвата само
Ти как мислиш? Първо се прави проучване, анализ, преценка и покупка или обратно?

Последна промяна u`F`o на 20 Ное 2015, 18:25, променена общо 2 пъти
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
с дизел на 2ра - 120км/ч малко ме съмнява... особенно с по-къс диф 

..Bayerische Motoren Werke..


- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
M-coupe написа:с дизел на 2ра - 120км/ч малко ме съмнява... особенно с по-къс диф

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
u`F`o написа:M-coupe написа:с дизел на 2ра - 120км/ч малко ме съмнява... особенно с по-къс диф
Вместо да философстваш, извади един калкулатор, въведи предавателното число на дифа, на втора скорост, сложи и оборотите в минута и кажи, ето, изчислих го. Няма нужда от мислене, това е точна наука. Ако съм го изчислил грешно, просто ми кажи, не е толкова, получава се еди си колко.
2ра с късия диф е до 80км/ч 3та до 120....има хиляди клипчета в нета.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
u`F`o написа:K_Ilkov написа:Имаш ли кола изобщо или опипваш почвата само
Ти как мислиш? Първо се прави проучване, анализ, преценка и покупка или обратно?
Аз мисля, че е добре, че нямаш кола още...
Може и да ти се размине с една тема само филма

Дадох линкове за дифа... в кутията няма кво да търсиш... Пак,си мисля аз


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
choio написа:u`F`o написа:M-coupe написа:с дизел на 2ра - 120км/ч малко ме съмнява... особенно с по-къс диф
Вместо да философстваш, извади един калкулатор, въведи предавателното число на дифа, на втора скорост, сложи и оборотите в минута и кажи, ето, изчислих го. Няма нужда от мислене, това е точна наука. Ако съм го изчислил грешно, просто ми кажи, не е толкова, получава се еди си колко.
2ра с късия диф е до 80км/ч 3та до 120....има хиляди клипчета в нета.
Прав си. Предвката, на която съм го смятал е 3та.
http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html ето го калкулатора
Дифа е 2.47
Предавателното число на 3та е 1.78, а на 4-та 1.26.
Резултатът е следния - на 3та между 2000 оборота и 4500 оборота колата развива между 55 и 122км/ч. Не съм карал на новата конфигурация. Има ли завои, които се взимат с под 60км/ч ? Преди на правата се развиваха между 160 и 180км/ч. С тази скоростна кутия на 4та ще може да докара 177км/ч на 4500 оборота.
Т.е. ако в пистата се кара между 60 и 170км/ч няма да има повече от две скорости, на които ще се кара (3та и 4та).
Последна промяна u`F`o на 20 Ное 2015, 20:27, променена общо 1 път
- u`F`o
- ентусиаст
-
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
K_Ilkov написа:Дадох линкове за дифа... в кутията няма кво да търсиш... Пак,си мисля аз
Нали кутията е важна, за да пресметна с какви скорости ще се кара на Калояново например? По-горе го сметнах с 2.47 диф.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 790
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора
u`F`o написа:K_Ilkov написа:Дадох линкове за дифа... в кутията няма кво да търсиш... Пак,си мисля аз
Нали кутията е важна, за да пресметна с какви скорости ще се кара на Калояново например? По-горе го сметнах с 2.47 диф.
Общо взето под 2500 об не е ок тоя мотор независимо как е мапнат ...разгледай дино графиката ...над 4000к според мен тъпче....използваш го до 4500 само за да следващата предавка да влезе над 2500 об или в макс въртящ момент.Сега при хибридна турбина може да върви ок и след 4к об ма ме съмнява ,колегата Олег ще каже.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани