M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от 100imenov » 18 Ное 2015, 17:28

А аз като чеовек със саден мотор в е46 ти казвам че нема как просто да даеш 600лв и да вземеш удостоверение. :mhihi: Както ти каза колегата имаш доста доста повърхностно инфо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bum_bum » 18 Ное 2015, 18:31

Чакайте бе. Става въпрос за кола да се изкара макс 4 пъти на дракона. Не я наричам дори писта, защото всъщност е жалко подобие нямащо нищо общо.

Какви В8, кви 5 лева? А за Серес, което е пак една малко по-голяма картинг писта какво трябва, В12 ли? А за една истинска писта?? Поне хиляда коня?

Въпроса е дизел или бензин или по-скоро защо не дизел.
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от K_Ilkov » 18 Ное 2015, 21:12

E как тука всички сме от Льоб на горе ... с некви 200-250 коня за къде :mhihi:

Дизел за юркане - няма лошо ...
Но не е практичен избор просто.

Или иначе казано - скъп начин да си различен :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от ogata » 18 Ное 2015, 21:44

Темата като гледам се напъва в посока "4.4 и задни барабани" в едно изречение :mhihi: :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от u`F`o » 18 Ное 2015, 22:02

bum_bum написа:...

Въпроса е дизел или бензин или по-скоро защо не дизел.


По-скоро, както колегата написа:

Stahlblau написа:...
П.П. и тука не говориме само за трак кола, а за комплексна машина, която да е стрийт легал и да носи удоволствие от шофирането...


Stahlblau - благодаря ти за добрите думи :yes:

Що се отнася до коланите и модификациите - някой до сега имал ли е случай да не спира на палка и да са го преследвали? Защото не съм чувал за такива. Даже не съм чувал и да са хващали някой. Преди 3 години един приятел с е34 520ка го бяха загащили и това е от всички БМВ-исти, които познавам единствен случай.

Ако може да се узакони колата, без значение от двиагателя - това променя уравнението.

b00st написа:Аз не разбирам, ама да питам в тия 4К влизат ли първоначалното обслужване, което ще ти трябва само по дизеловия мотор за да го приведеш от вида в който ще го вземеш (400К км) та за трак кар - смяна демпферни шайби, евентуално маховик, тампони, термостати, съединители, рециклаж дюзи и турбо и вече към това нормалните неща масла филтри и т.н...? Или тях не ги броим :dunno:


Да, в тези 4к трябва влезнат. Маховик, май ще се слага лек. Съединител ще се смени, като се счупи. Дюзи - трябва да са здрави, че са по 600лв бройката. Все нещо по тази кола трябва да е здраво :) Турбо така или иначе ще го смениш, не съм сигурен, дали трябва да се ревизира или директно караш докато се счупи. Чисто от финансова гледна точка го гледам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от bum_bum » 18 Ное 2015, 22:10

u`F`o написа:не спира на палка и да са го преследвали? Защото не съм чувал за такива. Даже не съм чувал и да са хващали някой. Преди 3 години един приятел с е34 520ка го бяха загащили и това е от всички БМВ-исти, които познавам единствен случай.


Имам познат, беемвист. Тип "селски тарикат" от Орландовци. Опита го тоя номер, но попадна на тарикати полицаи. Хванаха го и му подхвърлиха меча лапа в багажника. Излишно е мисля да ти казвам как се наяде на хой.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от M-coupe » 18 Ное 2015, 22:25

най-малкото ще ти видят номера :dunno:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от K_Ilkov » 18 Ное 2015, 22:30

темата става все по-полезна :mhihi:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1669
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от host » 18 Ное 2015, 23:18

Не е като по филмите... ама не е тва смисъла на темата. И кво ся, има ли м57 260кс?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от Maxmadness » 18 Ное 2015, 23:56

:conf: темата е за кофата,много му помогнахте на колегата ... и сега моля обърнете внимание на заглавието на темата,която е КОНКРЕТЕН ВЪПРОС мама му стара,КАК ДА ПОСТИГНЕМ 260+ коня на M57D30...минахме от пресаждане на мотори,дизел срещу бензин - кои купета са леки и кои тежки,че Е46 не ставало за писта,че Е36 328 бил евтин вариант,през спорове дали става или не става тази кола за писта,говорехте за спирачки окачване и бла бла ...човека попита как да извлече около 260 коня от мотора,за какво разтягате локуми и говорите глупости не мога да разбера ...в цялата тема имаше точно 1 смислено мнение,в което се съдържаше точна информация какви са грубите стъпки към тунинга на този дизелов мотор ...всичко друго е развалена пилешка супа.
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от K_Ilkov » 19 Ное 2015, 9:30

А първото мнение теб вълнува ли те освен заглавието?
Щото там има едни неща дето опорочават проблема поставен в заглавието ...

Ще ти ги конспектирам така както ти направи с цялата тема :winky:

- Каране на Калояново
- Каране 5-10к км на година
- Бюджет 4к за тунек ама включващ и обслужване както се оказва по-после

Това, че ти смяташ, че тук трябва да се коментира само тунек на м57д30 си е изцяло твой проблем ...

Аз, а както се оказва и доста други хора смятат, че концепцията генерално е сгрешена изначало.

Кое според теб е по-добре?
- Да си траем
- Да кажем това, което мислим по въпроса, макар и да не е за конкретния въпрос
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от KPETEH » 19 Ное 2015, 9:31

Са остава некой да каже, че тунинга ще стане за 4к и може да се заключва като важна!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от ogata » 19 Ное 2015, 9:35

Абе най-много 4023.50 да му легне :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 13.03.2013
Местоположение: СA
Пол: Мъж
Кара: 330 d ,204 h.p.
Детайли за колата: e46 330d touring ,manual 6 speed,204 h.p.

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от philipz » 19 Ное 2015, 9:56

Тъй като и аз съм с този мотор , говорих със известни тунери в София . Хората ми казаха , че този мотор търпи без никакви модове около 250 к.с. и около 530 нм въртящ момент . Към автора : ако те интересува , пиши ми на лично съобщение да те насоча към хората . Успех :) :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 790
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: M57d30, как да постигнем 260+ к.с. на мотора

Мнение от choio » 19 Ное 2015, 10:05

[quote="philipz"]Тъй като и аз съм с този мотор , говорих със известни тунери в София . Хората ми казаха , че този мотор търпи без никакви модове около 250 к.с. и около 530 нм въртящ момент . Към автора : ако те интересува , пиши ми на лично съобщение да те насоча към хората . Успех :) :yes:[/quote

dinografika.jpg


Държи и на доста повече без модове ...стойностите са на колелата...въпроса не е до това. Щом колегата желае тая конфигурация нека се пробва а не всички да го навикват че не става. Аз лично бих се радвал и би ми било интересно да видя тоя мотор с 350 коня и 700 нм на писта.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook